MuscleMeat

Kuurlog: 2e inject kuur test-p + mast-p (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kuurtje gaat nog steeds lekker, gewicht in de gym blijft maar onhoog gaan. Maandag 5x115kg bench press, en net 6x130kg squat.

Verder zijn de sides laatste dagen wat uit de hand gelopen, dus ik heb vit B5 besteld. Iemand enig idee hoeveel ik hiervan per dag moet nemen? Elke cap bevat 500mg.
 
Welke sides heb je? Acne veronderstel ik?

Persoonlijk heb ik nooit succes gehad met vit B5, biergist en what not. Accutane deed het wel goed maar die verdraag ik low dose zelf niet
 
Welke sides heb je? Acne veronderstel ik?

Persoonlijk heb ik nooit succes gehad met vit B5, biergist en what not. Accutane deed het wel goed maar die verdraag ik low dose zelf niet
Acne is wel heel erg hoog gegrepen. Best wel wat puistjes, maar ze zijn best hardnekkig...
Las op verschillende topics dat vit B5 best goed werkt, maar ze vermelden er geen dosissen bij.
 
Mindfucks. Heb het idee dat ik de laatste 1,5 nauwelijks meer groei in omvang, ook schommelt het gewicht maar tussen de 90,5kg en 91,5kg.. Maar ik ben wel elke training flink sterker geworden in de main lifts, vooral de afgelopen 2 weken is het echt omhoog geschoten. En door die factor vertrouw ik erop dat het wel goed gaat. Maar goed, iemand dit ook gehad? Wil eigenlijk de laatste ander halve week nog flinke gains maken. Ben trouwens nog steeds wel redelijk droog:

1543CF45-0B92-4E61-8E48-50BD8891937F.png
 
En ik had ook nog een vraagje omtrent het pinnen. Ik hoef nu nog maar 4x te pinnen, maar het begint nu ook weer een beetje pijnlijk te worden in de glutes. Zijn mijn quads nu denk je weer ready om gepint te worden? Ze hebben inmiddels dik anderhalve week rust gehad.

Volgende kuur ga ik sowieso anders doen met pinnen. Eerst rechter quad, dan linker quad, linker glute, rechter glute, enzovoorts. Dan heeft elke spot 8 dagen rust.
 
Ik heb gister gewoon weer in m’n quads gepint, lukte gewoon zonder pijn.
 
Net de laatste spuit gezet. Nog een paar dagen genieten van de juice, en dan zijn we ook echt off... Ik ben zeer tevreden over de resultaten van deze kuur. Beste kuur tot nu toe. Ik zet de stats van deze kuur even op een rijtje:

185cm
84kg --> 92kg
9% bf --> 10% bf

Deadlifts: 4x150kg --> 5x165kg
Squats: 4x120kg --> 4x135kg
Bench press: 3x105kg --> 6x115kg
Db shoulder press: 5x40kg --> 4x46kg

Ik prik nog even de HCG door en over 6 dagen begin ik met de pct. Ik ben benieuwd wat ik over 2 maanden van deze kuur heb behouden, maar zelf denk ik dat een kilootje of 90 te behouden valt. Ik ga jullie zeker op de hoogte houden!

Btw ik heb wel het idee dat die vit B5 geholpen heeft. Sinds ik die caps slik, zijn de puistjes vrij snel weggegaan.

buff.png
 
Goeie pressen, deadlift wat aan de slappere kant. Blessures gehad of is dl he ding gewoon niet?
 
Goeie pressen, deadlift wat aan de slappere kant. Blessures gehad of is dl he ding gewoon niet?
Thanks man. Vroeger wel eens een paar keer een blessure in mn onderrug gehad, maar dit heeft geen invloed gehad op mn lifts. Ik ben niet blessuregevoelig, gelukkig. Deadliften en squatten zijn gewoon niet mijn ding hahaha
 
Eigenlijk moet ik me nu testen op bloeddruk, leverwaarden, cholesterol etc. Puur om te kijken hoe schadelijk roids nu echt zijn. Zal ik dat volgende week gewoon doen?
 
Eigenlijk moet ik me nu testen op bloeddruk, leverwaarden, cholesterol etc. Puur om te kijken hoe schadelijk roids nu echt zijn. Zal ik dat volgende week gewoon doen?
Ik zou daar een aantal weken mee wachten (en dan meteen je eigen hormonen laten checken). Denk dat test-mast relatief veilige roids zijn
 
Eigenlijk moet ik me nu testen op bloeddruk, leverwaarden, cholesterol etc. Puur om te kijken hoe schadelijk roids nu echt zijn. Zal ik dat volgende week gewoon doen?

Bloeddruk laten meten bij dokter is een momentopname. Beste koop je een bloeddrukmeter. Kost 25€ op coolblue.

Bloedwaarden zou ik na 4-6 weken doen, na je nakuur. Dan weet je meteen ook of je nakuur voldoende was. Plus nu zijn je waarden toch off.
 
Sinds vandaag met de nakuur begonnen, ik slik 20mg nolvadex per dag. Ik heb sinds een paar dagen een ontstoken vetbult op m’n rug, erg rood en pijnlijk, dus de dokter heeft mij antibiotica en ibuprofen voorgeschreven. 5 dagen aanhouden, maar dit moet geen probleem zijn mbt de nakuur.

Ook ben ik sinds deze week begonnen met creatine. Ik pak 5gr sochtends en 5gr na het trainen. En daarbij drink ik nu ook BCAA’s tijdens de training. Ik houd nu best veel vocht vast door de medicijnen en de creatine, 94kg vanochtend, en m’n spierdefenitie lijdt eronder...

Ik heb sinds vandaag ook weer m’n eiwitten wat omlaag geschroefd, en de vetten wat omhoog gegooid, aangezien ik nu toch niks meer heb aan dat hoge eiwitgehalte. Ik neem nu ook een extra rustdag, en ik houd het volume van de trainingen iets lager.

Verder merk ik nog niks van een dip, maar ik ben bang dat die op het eind van de week gaat komen... De trainingen gaan nu in ieder geval nog lekker. Maandag nog 4x120kg gebencht! Gister nog 190kg gedeadlift, fuark.
 
Snap er helemaal niks van. Ben nu halverwege de nakuur en ik blijf elke training maar sterker worden. Ik heb me alleen zondag zwaar depressief gevoeld, en daarna is het alleen maar bergopwaarts gegaan. Voel me gewoon goed, sexdrive zit goed, en trainingen gaan lekker. Wel een stuk minder dan tijdens de kuur uiteraard, maar het is totaal niet kut ofzo.

Ik ben benieuwd tot wanneer ik dit fysiek en mentaal blijf volhouden.
 
Back
Naar boven