AndroidHealthClinic

Kuurlog 2e kuur! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pindabuilder

Novice
Lid geworden
16 mrt 2022
Berichten
9
Waardering
2
Lengte
1m93
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Beste lezers,

Graag wil ik jullie mening over mijn kuur.

Heb 4 jaar trainingservaring. Dit word mijn 2e kuur.

Week 1-12 test e 375mg
Week 1-10 deca 250
Week 1-4 dianabol 30mg

Nakuur zou nolvadex + hcg worden. Wel twijfel ik nog om hcg vanaf de start te gebruiken.

Verder zit ik met mijn voeding goed, ik heb hier goede begleiding in.

Voor de zekerheid word me geadviseerd om arimidex erbij te gebruiken, maar dit laat ik nog even in het midden. Is er iemand die me dit kan bevestigen, aangezien het een vrij “zwaar” middel is.

Bedankt alvast voor jullie hulp. Word erg gewaardeerd 🙏🏻
 
Week 14 begin ik met Nolva.
 
Vraaf iets specifieker ;) *
Zouden jullie HCG aanraden vanaf week 1 of in de nakuur. Ivm met de vochtrestentie die deca + dianabol met zich meebrengen
 
Vraaf iets specifieker ;) *
Zouden jullie HCG aanraden vanaf week 1 of in de nakuur. Ivm met de vochtrestentie die deca + dianabol met zich meebrengen
Vanaf start, die ai zou ik bij de hand houden als er echt iets op komt zetten en niet gebruiken omdat je bang bent dat je gyno zou krijgen.
 
Zet 0.75ml Test e4d, voor een beter spiegel over de week.
kun je goed meten in 1ml spuit. Heb je Deca van 250mg/ml ?
d-bol gewoon je potje op maken. 100 delen door 21 is meer dan 4 weken 😉
 
1-12: 375 test (verspreid over 2x pw)
1-10: 250 deca (verspreid over 2x pw)

2x500iu hcg tot en met de eerste week van je nakuur van 20mg nolva vier weken (die begint 2 weken na je laatste shot).

Ik zou eerst willen zien hoe je oestrogene bijwerkingen zijn zonder de dianabol. Mocht je dat redden zonder AI dan zou dianabol eventueel een optie kunnen zijn om over een plateau te raken later in de kuur.

De vraag die je kunt stellen is of je dan niet net zo goed iets meer testosteron zou kunnen zetten na x aantal weken ipv dianabol.

Andere optie zou bijvoorbeeld kunnen zijn om anavar te pakken!
 
Thanks mannen voor jullie waardevolle tips. Ben zelf een beetje voorzichtig m.b.t gyno.

Kuur gaat er als volgt uit zien

1-12 Test E 375mg
1-10 Deca 250mg
1-12 Hcg 2x 500iu

Eventueel
6-10 dianabol 40mg
8-12 dianabol 40mg

Misschien wel geen dbol. Dit kijk ik even aan.

Arimidex werd me geadviseerd om de dag een half tabletje, deze houd ik dan even aan de kant.

Ben wel erg benieuwd naar dianabol, maar kan het geduld ook opbrengen tot event een nieuwe kuur. Maar leek me wel lekker als “kickstart” ;)
 
D-bol zou ik niet op het eind nemen, beter laat je het er dan uit.

D-Bol met Test kan prima als 2e kuur. Als je 1e kuur Tabs only was, zou ik lekker Test met Drost E pakken.(masteron)
 
Zou Dbol + test + deca zo veel kans geven op negatieve bijwerkingen? Mits voeding on point is, denk hierbij ook aan zoutinname etc.

Ben wel erg benieuwd naar deze stack.. maandag gaat eerste inject erin. De coach waar ik bijloop adviseert me deze kuur. Maar ik hoor ook graag advies van andere, omdat er hier ook genoeg ervaren personen zijn.
 
Zou Dbol + test + deca zo veel kans geven op negatieve bijwerkingen? Mits voeding on point is, denk hierbij ook aan zoutinname etc.

Ben wel erg benieuwd naar deze stack.. maandag gaat eerste inject erin. De coach waar ik bijloop adviseert me deze kuur. Maar ik hoor ook graag advies van andere, omdat er hier ook genoeg ervaren personen zijn.
De drie vochtigste compounds gecombineerd, wat zou je zelf verwachten dat het doet? :o
 
Zou Dbol + test + deca zo veel kans geven op negatieve bijwerkingen? Mits voeding on point is, denk hierbij ook aan zoutinname etc.

Ben wel erg benieuwd naar deze stack.. maandag gaat eerste inject erin. De coach waar ik bijloop adviseert me deze kuur. Maar ik hoor ook graag advies van andere, omdat er hier ook genoeg ervaren personen zijn.
Liever weinig 'schone' spieropbouw, dan massa met veel vocht waar je veel van gaat verliezen.
 
Doe nandrolone alleen als je trt doet omdat het je te lang gaat onderdrukken
 
Back
Naar boven