XXL Nutrition

Kuurlog 6 weken Havoc (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BBjorgio

Novice
Lid geworden
8 jan 2013
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
96kg
Vetpercentage
10%
Beste mede builders,

lees al een tijdje mee hier op het forum. en ben nu 3,5 jaar bezig met trainen.
waarvan een groot deel met veel discipline betreft voeding en training.
En heb ondertussen een aardige kennis op gedaan betreft voeding/training/supplementen en aas

ben toen der tijd begonnen met een gewicht van 84kg met een vetpercentage van denk ik 22-25%.
na periodes cutten/bulken sta ik nu op een gewicht van 96kg met een vetpercentage van 10,8%.
(6 punts meting door ervaren iemand)

Ben nu van plan om over 1,5-2 maanden me 1e kuur te gaan starten.
En hier een log/resultaten bij te houden.
Het doel is zoveel mogenlijk rdelijk droge spiermassa aankomen

Ook laat ik sowieso voor de kuur en waarschijnlijk een aantal maanden erna alle belangrijke bloedwaardes checken.

6 weken havoc
(eerste instantie 50 mg,mocht ik na week 3 niet genoeg merken verhoog ik naar 60mg)
Nakuur:Nolvadex(20/20/10/10)

Week 1 (20/40/40/40/40/40/40)
Week 2 (40/40/40/40/40/40/40)
Week 3 (50/50/50/50/50/50/50)
Week 4 (50/50/50/50/50/50/50)
Week 5 (50/50/50/50/50/50/50)
Week 6 (50/50/50/50/50/50/50)

PCT

Week 7 (oo/20/20/20/20/20)
Week 8 (20/20/20/20/20/20)
Week 9 (10/10/10/10/10/10/10)
Week 10 (10/10/10/10/10/10)

On cycle supps:
Vitamine B5
Vitamine C
Multivitamine
Meidoorn (2 weken van tevoren beginnen)
Omega 3
Glucosamine (3maanden van tevoren begonnen)
Taurine/magnesium
whey isolate
caseine
liver support(1 maand voor de kuur en 1 maand erna)
BCAA
Dextrose


After cycle supps:

Vitamine B5
Vitamine C
Multivitamine
Omega 3
Glucosamine (3maanden van tevoren begonnen)
whey isolate
caseine
liver support(1 maand voor de kuur en 1 maand erna)
Natural test booster
creatine
beta aline
BCAA
Dextrose

Voedings schema: zie exel bijlage (wissel de dingen die er in staan af en eet 3 x op een dag annanas,banaan,sinnasappel,appel,grapfruit en bij iedere warme maaltijd wokgroenten/groentemix/Sla)
kom daarmee totaal ongeveer uit op 5000 kcal

2mo9feg.png


Trainings schema 4-5 dagen split (ben nog aan het kijken hoe precies indelen)


Zou graag willen weten of jullie nog aandachtspunten zien en of ik niks over het hoofd heb gezien/ben vergeten?

A.U.B. geen discusies over wel niet doen of andere middel ed

De volgende waarden ga ik laten testen:

bloedwaarden:
bezinking
hemoglobine
hematocriet
M.C.V.
trombocyten
leukocyten)
neutrofielen
lymfocyten
monocyten
eosinofiele granulocyten
basofiele granulocyten
natrium
kalium
gamma-glutamyltransferase (gamma GT)
aspartaataminotransferase (ASAT;SGOT)
alanineaminotransferase (ALAT;SGPT)
LD
Cholesterol
HDL
LDL
Testosteron (vrij)
LH
FSH
TSH
Schildklier
Kreatinine
Albumine
SHBG
T3
glucose
M.C.V
prolactine/oestradiol

Op/aanmerkingen hierover?
 
Laatst bewerkt:
Kan niet veel vinden over havoc ,.wat is het precies??
 
Kan niet veel vinden over havoc ,.wat is het precies??

is dezelfde werkzame stof als epistane (a.u.b. verder geen onnodige vragen/discussies offtopic.google is u vriend)
 
Laatst bewerkt:
is dezelfde werkzame stof als epistane (a.u.b. verder geen onnodige vragen/discussies offtopic.google is u vriend)

Wat is hier onnodig aan? Ik zie dat het pas je 2e post is maar als je een log aanmaakt mogen andere reageren waarom zou je anders een openbaar log aanmaken. Beetje vreemde reactie op iemand die vraagt wat een product precies is! Je zal merken dat men in de AAS sectie niet veel weet van prohormonen. De mensen met ervaring zitten in dit topic

Ik vind 6 weken vrij lang, bij mij was na 3 en een halve week de rek er wel uit. De dosis van jou is bovendien fors. De meeste gaan tot 40mg.
Ik zou w1 20mg pakken w2 30mg w3 40mg w4 als je je nog niet te lethargisch voelt 50mg of ander 40 mg.
 
Laatst bewerkt:
Dosis is wat mij betreft juist lekker. 50 vond ik iets te weinig en 70 ietsje teveel en
opbouwen is ook niet nodig imo.

bij ph's moet je wel veel vreten. Meer als bij aas

GL
 
Het was de bedoeling om de log schoon en overzichtelijk te houden. In een test e of tren log word toch ook niet gevraagd wat test e is. Dan denk ik van he,Had even 2 seconden de zoekfunctie of google gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Eens met Patrick, luie mensen worden hier bediend.

Succes, ben zelf ook begonnen met 2 epistane cycles. Hou het bij 1 en ga met het echte spul aan de slag, de stap is niet groot maar het resultaat wel.
 
Ymir, heb me schema aangepast naar een middeweg van jou gedachten/ervaring met die van mezelf en anderen.mocht ik te weinig merken ga ik verhogen.

het voedingsschema wat erbij zit ga ik hanteren vanaf week 1,nu heb ik in principe hetzelfde schema maar dan met kleinere hoeveelheden en zit dan op ong 4000kcal
 
Ik las nu bij nakuur 20-20-10-10 of 20-20-20 ik heb geen bewijs maar alle logs die ik gelezen heb gaan uit van de eerste optie. Herstel kost tijd ik zou voor 4 weken nakuur gaan, zo heb ik het ook gedaan. En verder zal ik niet je log steeds vervuilen. Je voeding ziet er goed doordacht uit.
 
Ymir, bedankt voor je advies. ga 4 weken nakuur doen.
het niet verder vervuilen komt wel goed denk ik ;):D
 
Liv 52 is noodzakelijk voor havoc.
 
Liv 52 is noodzakelijk voor havoc.
Ga 1 maand voor en 1 maand na de kuur detox van xxl nutrition nemen.Dit is ook een liver support. tijdens de kuur niet. Verder drink ik zelden alcohol dus me lever moet gewoon in goede conditie zijn.

Wat ik er nog niet bij gezet heb is dat ik voor ik aan de kuur begin ook alle belangrijke bloedwaardes laat checken.
 
Ziet er goed uit, wanneer ga je starten?
Zoals al eerder gezegd, als je veel vreet kun je er leuke gains uithalen!

Ymir, heb me schema aangepast naar een middeweg van jou gedachten/ervaring met die van mezelf en anderen.mocht ik te weinig merken ga ik verhogen.

het voedingsschema wat erbij zit ga ik hanteren vanaf week 1,nu heb ik in principe hetzelfde schema maar dan met kleinere hoeveelheden en zit dan op ong 4000kcal

Met jouw lengte/gewicht denk ik dat 50mg je sweet spot zal zijn. Maargoed dat is enkel gebaseerd op eigen ervaringen en die van enkele anderen met * deze stats.

Liv 52 is noodzakelijk voor havoc.

Bron?
Noodzakelijk vind ik een nogal sterke bewering namelijk.
 
Loop nu met een voorhoofdholte ontsteking en griep...
Dus ff goed beter worden. trainen weer een aantal weken oppakken en de bloedtest laten doen.

Zal denk ik half/eind maart worden
 
hoeveel weken en kg's heb je inmiddels?
 
Wat is hier onnodig aan? Ik zie dat het pas je 2e post is maar als je een log aanmaakt mogen andere reageren waarom zou je anders een openbaar log aanmaken. Beetje vreemde reactie op iemand die vraagt wat een product precies is! Je zal merken dat men in de AAS sectie niet veel weet van prohormonen. De mensen met ervaring zitten in dit topic

Ik vind 6 weken vrij lang, bij mij was na 3 en een halve week de rek er wel uit. De dosis van jou is bovendien fors. De meeste gaan tot 40mg.
Ik zou w1 20mg pakken w2 30mg w3 40mg w4 als je je nog niet te lethargisch voelt 50mg of ander 40 mg.

Ik vind 40 mg. de side´s en de moeite niet waard, maar dat is mijn ervaring. Zou als ik TS was op 50/60 mg. gaan zitten, en dit 5 weken draaien. Mocht je de gewrichtspijn kunnen handelen is een zesde week wellicht een optie.

Liv 52 is noodzakelijk voor havoc.

Ga 1 maand voor en 1 maand na de kuur detox van xxl nutrition nemen.Dit is ook een liver support. tijdens de kuur niet. Verder drink ik zelden alcohol dus me lever moet gewoon in goede conditie zijn.

Wat ik er nog niet bij gezet heb is dat ik voor ik aan de kuur begin ook alle belangrijke bloedwaardes laat checken.

Detox one, of geen detox one, het maakt niet zoveel uit. Je lever herstelt vanzelf weer. Je voeding en je cycle ziet er overigens echt prima uit! Goed bezig! :D
 
hoeveel weken en kg's heb je inmiddels?

nog niet begonnen;) half/eind maart

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 16:00 ----------

[





Detox one, of geen detox one, het maakt niet zoveel uit. Je lever herstelt vanzelf weer. Je voeding en je cycle ziet er overigens echt prima uit! Goed bezig! :D[/QUOTE]

heb nog 1 potje liggen, zal die dan gebruiken na me kuur. Tnx voor je reactie

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 16:01 ----------

Word sowieso ff kijken hoe ik reageer betreft sides met verhogen van de dosis
 
Ik vind 40 mg. de side´s en de moeite niet waard, maar dat is mijn ervaring. Zou als ik TS was op 50/60 mg. gaan zitten, en dit 5 weken draaien. Mocht je de gewrichtspijn kunnen handelen is een zesde week wellicht een optie.

Blijkbaar is de dosis die men aanvaardbaar noemt omhoog gegaan. Zoek maar eens op logs hier op DBB en elders. Rond 2010-2011 was vier weken een opbouwend schema tot 40mg de standaard. Er was toen een iemand die op 50mg durfde te gaan. Ik heb net even rondgekeken op meerdere sites en ja nu is 50/60mg veel meer normaal dan toen. Ik reageerde met mijn kennis van 2 jaar terug want daarna ben ik van prohormonen naar AAS gegaan.
 
Blijkbaar is de dosis die men aanvaardbaar noemt omhoog gegaan. Zoek maar eens op logs hier op DBB en elders. Rond 2010-2011 was vier weken een opbouwend schema tot 40mg de standaard. Er was toen een iemand die op 50mg durfde te gaan. Ik heb net even rondgekeken op meerdere sites en ja nu is 50/60mg veel meer normaal dan toen. Ik reageerde met mijn kennis van 2 jaar terug want daarna ben ik van prohormonen naar AAS gegaan.

Mee eens. In een grijs verleden heb ik zelf 30mg p/d gedaan en ben er prima op gegaan. Tweede keer ook weer 30mg en toen tot 40mg verhoogd. Nog meer nemen lijkt me zwaar onnodig en daardoor loop je alleen maar hoger risico op verhoging van je leverwaardes. Want dat kan epistane goed kan ik uit eigen ervaring zeggen. Maar wel een goed middel met droge, behoudbare gains!
 
Back
Naar boven