AndroidHealthClinic

Kuurlog anavar + t3

Bezoekers in dit topic

Yvettem

Novice
Lid geworden
10 nov 2017
Berichten
27
Waardering
8
Lengte
1m75
Massa
101kg
Vetpercentage
45%
Hoi allemaal,

Ik heb besloten een logje bij te houden, meer voor mijzelf maar ook voor anderen meiden, in de hoop dat iemand er iets uit kan halen. Voor vrouwen vind ik dat er niet heel veel te vinden is over anabolen.

Ik zal mij even voor stellen. Ik ben Yvettem(niet mijn echte naam), ik ben 21 jaar oud. Ik train 3 jaar, eerste half jaar vooral cardio. Ik heb een moeilijke periode achter de rug, wat leidde tot emotie eten en dat heeft mijn vet percentage flink laten stijgen. mijn stats begin kuur: 175 cm, 101 kg en 45% vet (ongeveer). Ik vind zelf dat ik redelijk wat spiermassa heb, het is alleen niet te zien onder die laag ;)

Nu over de kuur, ik ga beginnen met 10 mg anavar gecombineerd met 50microgram T3. Ik ben van plan een kuur te doen van zes weken, maar dit ik even kijken hoe ik mij daar bij voel en hoe het allemaal loopt.

Ik trainde 5x per week fullbody, maar ik ga over naar een splitschema. Bij de fullbody had ik niet het idee dat ik alle spieren goed kon trainen, was meestal 1 oef. voor biceps, 1 voor triceps ect.

Dag 1: benen, schouders
Dag 2: rug, biceps, triceps
Dag 3: billen/hamstrings, borst
en dit x2

Voeding is de laatste tijd gezond en eiwitrijk maar niet het bij houden van macro's. Ik ga hier mee door omdat het voor mij goed te doen is. Merk ik dat het mijn progressie in de weg zit ga ik over op een schema.

Nu zal ik een hoop vragen krijgen waarom ik zo wil gaan doen. Even kort hierover, het is een weloverwogen besluit geweest, heb er over gesproken met meerdere mensen. Research gedaan op het internet. Mijn lichaam valt moeilijk af in vet, spiermassa is de laatste tijd het zelfde gebleven. Ik wil deze kuur gebruiken als hulpmiddel om mijn doel te halen. Een wedstrijden als bikini welness of figure atlete.

Ik heb voor foto's als bestand erbij gedaan. Mochten er vragen zijn hoor ik deze graag, mag ook via pm.
Ik zal proberen minimaal 2x per week een update te geven.

Groetjes Yvettem

1 achter.jpg


1 zij.jpg


2 voor.jpg
 
In!!!

Ik zou toch kiezen voor een voedingsschema ipv te gokken qua kcals.

Moeilijk afvallen is in 99% van de gevallen gewoon een kwestie van te veel kcals. Ik zou wel eerst cutten zonder al die middelen. En de anavar houden voor wanneer je vetpercentage een pak lager is.

Verder veel success met je kuur.
 
Laatst bewerkt:
Je zou je kapot moeten schamen om met jouw fysiek anavar en t3 te gaan gebruiken.

(nee dit zeg ik niet om je te kwetsen)

Prima, ik zal je beloven dat je er over een week of zes wel op terug komt ;)
 
Prima, ik zal je beloven dat je er over een week of zes wel op terug komt ;)

Ik ben heel benieuwd, jouw openingspost bevat meer brosciense dan een gemiddelde superdude zijn topic die graag abs wil en daarom winstrol gaat zetten.
 
In!!!

Ik zou toch kiezen voor een voedingsschema ipv te gokken qua kcals.

Moeilijk afvallen is in 99% van de gevallen gewoon een kwestie van te veel kcals. Ik zou wel eerst cutten zonder al die middelen. En de anavar houden voor wanneer je vetpercentage een pak lager is.

Verder veel success met je kuur.

Tnx voor je reactie. Ik heb op schema's gezeten van 1700/1600 en zelfs 1000. Hierbij geen resultaat of erg weinig. Dus vandaar deze aanpak.
 
[
Tnx voor je reactie. Ik heb op schema's gezeten van 1700/1600 en zelfs 1000. Hierbij geen resultaat of erg weinig. Dus vandaar deze aanpak.

Dan scheelde er echt wat aan het tracken van je kcals of iets in die aard. Onder onderhoud eten is afvallen. Dat is gewoon een feit.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik ben heel benieuwd, jouw openingspost bevat meer brosciense dan een gemiddelde superdude zijn topic die graag abs wil en daarom winstrol gaat zetten.

Ik zie inderdaad dat dit soort reacties vaker voor komen in dit onderwerp bij vrouwen. Je bent welkom om te volgen maar ik zou het graag informatief en gezellig willen houden. Dit is mijn keuze, ik maak de kuur af, train als een beest en daarna kijk ik verder.
 
Ik zie inderdaad dat dit soort reacties vaker voor komen in dit onderwerp bij vrouwen. Je bent welkom om te volgen maar ik zou het graag informatief en gezellig willen houden. Dit is mijn keuze, ik maak de kuur af, train als een beest en daarna kijk ik verder.

Ik volg je met alle plezier hoor en hoop ook echt dat je slaagt. :thumbs:

Maar probeer al die informatie die pertinent niet waar is, gewoon uit je log te vermijden, dan vermijdt je ook dat mensen zoals ik (van die vervelende bodybuilders die ook aan de AAS zitten), in de modus schieten waarin ze bullshit gaan roepen.
 
Ik zie inderdaad dat dit soort reacties vaker voor komen in dit onderwerp bij vrouwen. Je bent welkom om te volgen maar ik zou het graag informatief en gezellig willen houden. Dit is mijn keuze, ik maak de kuur af, train als een beest en daarna kijk ik verder.

Dit ga je ook zien bij mannen hoor,die zeggen dat ze niet afvallen op 1000 kcals. Het blijft gewoon een vaststaand feit dat niet afvallen teveel kcals wil zeggen. Dit is dus ook informatief :)

Verder heb ik helemaal niet tegen vrouwen die AAS gebruiken. Maar ik heb al betere aanpakken gezien.
 
Welkom, ik ga je volgen.

Veel succes, ik hoop dat je je logje helemaal afmaakt en we de progressiefoto's/eindfoto's ook te zien krijgen. Ook wanneer het resultaat niet naar je zin is.

Ik wil toch even een aantal kanttekeningen plaatsen.

Je hebt een periode met emotie eten achter de rug. De anavar die je gaat nemen (laten we in godsnaam hopen dat het ook daadwerkelijk anavar is) zal bij stoppen een behoorlijke crash teweeg brengen in je gemoedstoestand. De T3 zal gedurende de kuur onstilbare honger bij je losmaken, de anavar zal die wellicht eerst onderdrukken.

Vervolgens stop je met de anavar, met de hormooncrash als gevolg, je gemoedstoestand keldert en is wel enigszins depressief te noemen. Je schildklier moet zelf weer op gang komen en staat gedurende een tijdje stil.

Ik mag hopen dat je stil hebt gestaan bij het risico dat je binnen no time weer op je oude gewicht/vetpercentage zit, en misschien wel er over heen. Ik geloof er namelijk niets van dat je nu opeens wel tegen het emotieeten op kunt, en dat je na een kuur een lifechanger hebt gehad en je voortaan zonder kunt.
Straks is het namelijk zo dat je weer wat bent aangekomen en dan ook niet op eigen houtje wilt afvallen, nee maar eens clen proberen, en wie weet DNP, met DNP gaat het toch zo snel?

Moeilijk afvallen in vet is onzin. Je zult wellicht een traag metabolisme hebben, welcome to the club.

Al met al is mijn mening dan ook dat je op dit vetpercentage en met jouw historie niet eens aan verboden middelen zou moeten denken. Maarja. Ieder zijn eigen keus.

Heel veel succes in ieder geval, ik hoop van harte dat je er uit haalt wat je wilt, maar dat je ook goed weet welke risico's je neemt. En waarvoor?

Oh, tot slot.

Begrijp ik nou goed dat je geen voedingsschema bijhoudt? Gewoon wat eet wat goed voelt?
Geen X-aantal calorieen max?
 
In

Hopelijk is dit log een wat langer leven beschoren dan de meeste kuurlogs van de dames. Ik zal verder geen commentaar geven op wat je van plan bent. Je bent oud en wijs genoeg om die keuze te maken + alles is toch al gezegd.

Zorg dat je zeker bent dat het echt Anavar is. Als het straks dbol of winny blijkt te zijn heb je grotere problemen dan een beetje overgewicht.

Succes!
 
Dit ga je ook zien bij mannen hoor,die zeggen dat ze niet afvallen op 1000 kcals. Het blijft gewoon een vaststaand feit dat niet afvallen teveel kcals wil zeggen. Dit is dus ook informatief :)

Precies dit. Het is maar net wat je er voor over hebt.

Ik ken het hoor TS. Wil ik een paar kilo's afvallen moet ik wekenlang op 900 kcal gaan zitten. Geen pretje, maarja.. Je hebt dan inderdaad een trage stofwisseling, maar dan moet je dus roeien met de riemen die je hebt, (en blijkbaar met de riemen die je krijgt aangereikt dmv AAS e.d.)
 
Welkom, ik ga je volgen.

Veel succes, ik hoop dat je je logje helemaal afmaakt en we de progressiefoto's/eindfoto's ook te zien krijgen. Ook wanneer het resultaat niet naar je zin is.
Dankjewel, van wat ik tot nu toe heb gezien zijn vooral de dunnere dames die naar de anavar grijpen met een stuk minder trainingservaring dan ik heb. Ik ben benieuwd wat het met iemand doet met een hoger vet percentage dan gemiddeld. Heb ik overigens nog geen redelijk recente log van gevonden.

Ik wil toch even een aantal kanttekeningen plaatsen.

Je hebt een periode met emotie eten achter de rug. De anavar die je gaat nemen (laten we in godsnaam hopen dat het ook daadwerkelijk anavar is) zal bij stoppen een behoorlijke crash teweeg brengen in je gemoedstoestand. De T3 zal gedurende de kuur onstilbare honger bij je losmaken, de anavar zal die wellicht eerst onderdrukken.

Vervolgens stop je met de anavar, met de hormooncrash als gevolg, je gemoedstoestand keldert en is wel enigszins depressief te noemen. Je schildklier moet zelf weer op gang komen en staat gedurende een tijdje stil.
Ik stop met T3 rond de 5-6 weken en kijk hoe anavar mij bevalt anders pak ik deze nog even door. Ik slik de pil erbij (microgynon) dus hoop dat dit de hormonen aardig tegen houd, zo niet dan is dit zo.

Ik mag hopen dat je stil hebt gestaan bij het risico dat je binnen no time weer op je oude gewicht/vetpercentage zit, en misschien wel er over heen. Ik geloof er namelijk niets van dat je nu opeens wel tegen het emotieeten op kunt, en dat je na een kuur een lifechanger hebt gehad en je voortaan zonder kunt.
Straks is het namelijk zo dat je weer wat bent aangekomen en dan ook niet op eigen houtje wilt afvallen, nee maar eens clen proberen, en wie weet DNP, met DNP gaat het toch zo snel?
Nee dit is zeker niet zo. Ik vind mijzelf volwassen genoeg om dit aan te kunnen. Ik heb de risico's gelezen en overwogen. Dit is niet binnen een dag besloten. Ook zit ik op een redelijk lage hoeveelheid anavar, ik ben van mening dat de meest erge bijwerkingen gebeuren wanneer je een hogere dosis gaat aanhouden.

Moeilijk afvallen in vet is onzin. Je zult wellicht een traag metabolisme hebben, welcome to the club.

Al met al is mijn mening dan ook dat je op dit vetpercentage en met jouw historie niet eens aan verboden middelen zou moeten denken. Maarja. Ieder zijn eigen keus.

Heel veel succes in ieder geval, ik hoop van harte dat je er uit haalt wat je wilt, maar dat je ook goed weet welke risico's je neemt. En waarvoor?

Oh, tot slot.

Begrijp ik nou goed dat je geen voedingsschema bijhoudt? Gewoon wat eet wat goed voelt?
Geen X-aantal calorieen max?
Ja klopt, ik wacht de eerste week of 2 even af. Het is nou niet zo dat ik mij vol zit te douwen met van alles. Wat ik vooral eet is kwark, pasta, rijst kip, magere gehakt, fruit en groente. Gezond en eiwitrijk.
 
In

Hopelijk is dit log een wat langer leven beschoren dan de meeste kuurlogs van de dames. Ik zal verder geen commentaar geven op wat je van plan bent. Je bent oud en wijs genoeg om die keuze te maken + alles is toch al gezegd.

Zorg dat je zeker bent dat het echt Anavar is. Als het straks dbol of winny blijkt te zijn heb je grotere problemen dan een beetje overgewicht.

Succes!

Dankjewel, de komende zes weken zijn jullie nog niet van mij af ;) ik vertrouw degene die mij het spul heeft verkocht(meerdere mensen raadde deze verkoper aan)
 
Precies dit. Het is maar net wat je er voor over hebt.

Ik ken het hoor TS. Wil ik een paar kilo's afvallen moet ik wekenlang op 900 kcal gaan zitten. Geen pretje, maarja.. Je hebt dan inderdaad een trage stofwisseling, maar dan moet je dus roeien met de riemen die je hebt, (en blijkbaar met de riemen die je krijgt aangereikt dmv AAS e.d.)

Het zijn niet alleen de kg's die ik kwijt wil. Ik sta een tijdje vast met mijn spiermassa(wordt niet meer of minder) en daarom dus ook de reden om voor anavar te gaan (droge spiermassa)
 
Overigens, ik zie je schrijven dat dit een lage dosis Anavar is. Dat klopt, voor een man.

Voor vrouwen geldt 10mg in het algemeen als de maximale dosis.

En een voedingsschema is sowieso aan te raden!
 
Back
Naar boven