XXL Nutrition

Kuurlog anavar + t3

Bezoekers in dit topic

thnx!
Ik ben vooral benieuwd naar de resultaten behaalt door deze combinatie.
Je kunt nooit genoeg informatie inwinnen. Helaas is het hier nooit van een goed verslag gekomen op dit forum.
Vind er gelukkig wel meer over terug op buitenlandse forums.

Zonde dat bijna alle 6 de pagina's vol staan met commentaar i.p.v. het bedoelde verhaal.
Ik snap best dat mensen een mening hebben alleen gaat dit best ver, zo ver dat Yvette zelfs niks meer heeft geplaatst.
Kan niet de bedoeling zijn van dit forum "anabolen voor vrouwen" zijn toch?

Heb dan ook niet echt de behoefte om mijn verhaal helemaal uit te kauwen en vervolgens afgesnauwd te worden.
Wie weet kan ik wel iets anders uit de verhalen van anderen halen waar ik wat aan heb.

Toch onwijs bedankt voor je interesse :kiss:

Over het algemeen niet nee, maar je vind vanzelf je weg hier hoor ;)

Tussen de regels door; mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn of op een belachelijk vetpercentage om de verkeerde redenen naar middelen grijpen nog voordat ze uberhaupt ook maar iets aan tijd gestoken hebben in voeding, beweging en alle andere basis zaken... Ja die worden hier keihard afgebrand. Er is namelijk legio aan informatie te vinden op dit geweldige forum waar je wel degelijk wat aan hebt.

Mensen die serieus bezig zijn met meerdere aspecten en informatie zoeken worden hier over het algemeen uitstekend geholpen.

Kleine nuancering is hier dus op zijn plaats.
 
Over het algemeen niet nee, maar je vind vanzelf je weg hier hoor ;)

Tussen de regels door; mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn of op een belachelijk vetpercentage om de verkeerde redenen naar middelen grijpen nog voordat ze uberhaupt ook maar iets aan tijd gestoken hebben in voeding, beweging en alle andere basis zaken... Ja die worden hier keihard afgebrand. Er is namelijk legio aan informatie te vinden op dit geweldige forum waar je wel degelijk wat aan hebt.

Mensen die serieus bezig zijn met meerdere aspecten en informatie zoeken worden hier over het algemeen uitstekend geholpen.


Kleine nuancering is hier dus op zijn plaats.

Dit.
 
Dacht hier eindelijk eens wat te lezen in een log omdat er behoorlijk wat posts waren maar nee, weer niets..
 
Als thyrax een veilige en effectieve manier zou zijn om blijvend af te vallen, zou het al lang door medici worden voorgeschreven.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
2016. dat zegt alles wat er bedoeld word denk ik.

Iets met taboe onder vrouwen en AAS. Heeft niets met dit forum te maken hoor. En ja je gaat er in het buitenland meer informatie over vinden, in NL is het gebruik nog redelijk gematigd, ten opzichte van het gebruik in de UK en USA, dus dat je daar dan ook meer vind over vrouwen die gebruiken is dan niet meer dan logisch.
 
Iets met taboe onder vrouwen en AAS. Heeft niets met dit forum te maken hoor. En ja je gaat er in het buitenland meer informatie over vinden, in NL is het gebruik nog redelijk gematigd, ten opzichte van het gebruik in de UK en USA, dus dat je daar dan ook meer vind over vrouwen die gebruiken is dan niet meer dan logisch.
eerlijk is eerlijk heb het idee dat er wat meer haken en ogen aanzitten voor voor vrouwen , maar dat verklaart het sociale taboe idd niet
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Moet ook wel toegeven dat ik geschrokken ben hoe hier vaak gereageerd wordt op vrouwen, echt van "als vrouw kuur je niet, punt uit" beetje jammer lijkt me
die krijgen mannen ook , worden er regelmatig kuurvoorstellen gedaan die nergens over gaan . en dan is collectief vaak de reactie :kuur niet .
Er zitten hier een hoop mannen die veel ervaring op het gebied van aas hebben en ook weten waar ze het over hebben als ze adviseren neit te kuren of beter gezegd proberen te sturen in de zoek tocht naar kennis , dan kan dit best in overweging genomen worden
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik vind dat iedereen zijn eigen keuzes moet maken over het wel of niet te beginnen met een kuur, alleen worden er hier soms hele vreemde dingen neer gepleurd. Er zijn gewoon een boel mensen hier zoals bijvoorbeeld Vonk die weten hoe zoiets in elkaar steekt en daar dan op hun eigen wijze op reageren. Dat lijkt me toch een normale zaak. Het klopt dat dit sommige mensen afschrikt, maar dat is dan "collateral damage". In eerste instantie zijn de intenties goed. In plaats van dat deze mensen gewoon door loggen en leren van deze mensen stoppen ze er mee. De kuur brengt niet wat ze willen (want ze pakken het wat bijzonder aan) en vervolgens gaan de mg/ml omhoog en zo gaat het van kwaad tot erger.

Mensen willen niet leren, mensen willen niet werken, mensen willen aandacht. En ja, daar maak ik me ook schuldig aan. Net als een ieder, maar niet ten koste van alles,
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven