Fitness Seller

Kuurlog Anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Momcharlie

Cool Novice
Lid geworden
14 feb 2018
Berichten
90
Waardering
111
Lengte
1m58
Massa
52kg
Hoi iedereen,
Er was mij gevraagd of ik een dagboekje wilde bijhouden mbt mijn anavar kuur. Dus bij deze.

Statistieken
Lisa, 34 jaar oud.

Gewicht: 51,1
Vetpercentage: 19,5%
Vet vrije massa 41,14kg
Lichaamsvet: 9,96kg

Dieet: 1850 cal (cut)
50% koolhydraten 20% vet 30% eiwit

Kuur: Anavar tabletten van 10 mg
Week 1-2: 5 mg verdeeld over 2 momenten
Week 3 t/m 6: 7,5 mg
Of anders 2 weken 7,5 mg en de laatste 2 weken 10mg. Afhankelijk van evt bijwerkingen/resultaat.

In totaal 6 weken.
Startdatum 9 mei 2022

Training 5-6 dagen in de week.

Mijn cut loopt tot eind augustus. In september begin ik weer met een bulk en zal dan ook nog een anavar kuurtje doen.

Centimeters (voor training, ontspannen)
Kuiten links: 33
Kuiten rechts: 33,5
Bovenbeen links: 49,5
Bovenbeen rechts: 50
Billen: 87
Buik: 73
Borst: 90
Onderarm links: 23
Onderarm rechts: 22
Bovenarm links: 27
Bovenarm rechts: 26,5
 
Tof dat je een log opent! Ik ben in.
Veel succes!
 
Hi Lisa, ben benieuwd wat het met je gaat doen. ga je ook progressie foto's plaatsen of houd je dat liever privé ?

Succes, :flexbiceps:
 
Hi Lisa, ben benieuwd wat het met je gaat doen. ga je ook progressie foto's plaatsen of houd je dat liever privé ?

Succes, :flexbiceps:
Ja die foto's moet ik nog even maken. En vervolgens uitvinden hoe ik die hier plaats...

Oh wacht volgens mij heb ik het al gevonden. Zie je iets?

20220417_101353.jpg
 
In! Benieuwd hoe het zal verlopen.
 
Volg :)
Succes!
 
Moet je die ogen weleens terugduwen😛

Geval schedel te klein voor ogen en hersenen, nieuwe mode, als het voor ons mooi is, is het goed.

Zal verder wel lief zijn maar als honden liefhebber moest ik het even zeggen😝
 
Moet je die ogen weleens terugduwen😛

Geval schedel te klein voor ogen en hersenen, nieuwe mode, als het voor ons mooi is, is het goed.

Zal verder wel lief zijn maar als honden liefhebber moest ik het even zeggen😝
Het is geen volbloedje, dierenarts heeft hem onderzocht en zei dat we van geluk mochten spreken dat zijn schedel niet zo klein was. Genoeg ruimte voor zijn hersens. En een iets langere snuit dan echte cavaliers. Zijn ogen zijn ook minder bol dan bij echte cavaliers. Alleen als hij zijn ogen wijd open doet zoals op de foto dan worden ze wat bol.
Gelukkig ook geen gezondheidsklachten, alleen huidproblemen heeft hij wel geërfd van zijn cavalier kant, maar daar heeft hij al heel lang pilletjes voor en dus gelukkig geen last meer van.

Wat voor hond(en) heb jij? 🥰
 
20220427_170349.jpg

20220510_123710.jpg

20220510_121925.jpg

20220327_144830.jpg

20220510_123751.jpg


Foto's die ik heb gevonden van afgelopen maand.
Niet heel blij mee om ze te posten, maar snap dat het interessant is om een voor en na te zien.

Zelf mega problemen met mijn lichaam.
Anorexia gehad jarenlang, boulimia ook nog, ook last van bdd. Mijn buik is mijn main focus vanaf mijn 12e. Geprobeerd om buikwandcorrectie te krijgen of liposuctie, maar kom niet in aanmerking helaas. Vandaar in een cut nu. Al vind ik het heel erg lastig om voor mijn gevoel spiermassa kwijt te raken (is niet zo, maar in een bulk met pump voel ik me toch wel erg fijn) is het voor mij ook wel weer prettig om wat slanker te worden. Strak volgens een schema eten is voor mij erg prettig, alleen lastig op het moment dat ik net even over mijn calorieën heen ga en vervolgens de neiging te onderdrukken om niet alles eruit te gooien.

Zoals je ziet nog genoeg werk aan de winkel. Ik ben nog niet eens op een kwart van waar ik wil zijn. Lange termijn doel is zo gespierd mogelijk worden. Korte termijn doel is onder de 17% lichaamsvet komen. Vanaf september weer bulken en hopelijk flink groeien.
Voel me nu net een grasspriet, een grasspriet met een blubberbuik.

Voel je vrij om kritiek te leveren mocht je de behoefte voelen and don't hold back. I can take it ;)
 
Back
Naar boven