MuscleMeat

Kuurlog Anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Van squatrack naar hacksquat gaat wel met rollator. Scootmobiel neemt zoveel ruimte in beslag 😂
Smithmachine... kan je hem zo onder rijden. Effe pookje in achteruit zetten. Unracken en gaan. Weer racken en naar achter laten vallen ;) :p
 
Laatste update:

Laatste week. Nu aan het afbouwen met 5mg (vorige week 10 mg)
Uiteindelijk toch iets langer doorgegaan. 9 weken in totaal.

Goede resultaten.
Ik ben er althans erg blij mee.

Ben nu ook op het punt dat anderen het gaan opmerken.
Van bekenden de opmerking: zo je gaat echt gespierd worden zeg, jeetje.
En van familie: wanneer ga je eens stoppen met sporten? Je wordt nu veel te gespierd, straks wordt het lelijk en ga je op een man lijken 🤣

Voelt een beetje als een 10 halen voor een proefwerk waar je het antwoordenblad voor had. Erg blij met de 10, maar je weet dat je de 10 alleen hebt gehaald door het antwoordenblad, en niet omdat je er hard voor gewerkt hebt.

Maar al met al toch erg blij.
Bijwerkingen waren minimaal. Het vervelendste vond ik dan nog mijn onrustige huid, maar dat viel achteraf gezien toch ook nog best mee.

Voor herhaling vatbaar.

Groetjes.
 
en niet omdat je er hard voor gewerkt hebt.
Zonder hard werken heb je met een beetje var alsnog geen tot weinig resultaat.
Komen er ook nog after foto's?
 
Voelt een beetje als een 10 halen voor een proefwerk waar je het antwoordenblad voor had. Erg blij met de 10, maar je weet dat je de 10 alleen hebt gehaald door het antwoordenblad, en niet omdat je er hard voor gewerkt hebt.
Dit is dus totale onzin, alsof mensen die gear gebruiken minder hard werken.

Enigste die dat gelooft is amir1121
 
Laatste update:

Laatste week. Nu aan het afbouwen met 5mg (vorige week 10 mg)
Uiteindelijk toch iets langer doorgegaan. 9 weken in totaal.

Goede resultaten.
Ik ben er althans erg blij mee.

Ben nu ook op het punt dat anderen het gaan opmerken.
Van bekenden de opmerking: zo je gaat echt gespierd worden zeg, jeetje.
En van familie: wanneer ga je eens stoppen met sporten? Je wordt nu veel te gespierd, straks wordt het lelijk en ga je op een man lijken 🤣

Voelt een beetje als een 10 halen voor een proefwerk waar je het antwoordenblad voor had. Erg blij met de 10, maar je weet dat je de 10 alleen hebt gehaald door het antwoordenblad, en niet omdat je er hard voor gewerkt hebt.

Maar al met al toch erg blij.
Bijwerkingen waren minimaal. Het vervelendste vond ik dan nog mijn onrustige huid, maar dat viel achteraf gezien toch ook nog best mee.

Voor herhaling vatbaar.

Groetjes.
Beetje rare uitspraak alsof je met gear niet hard moet werken. Als je alles uit je gear wilt halen zul je alles moeten optimaliseren.

Dus uiteindelijk had je er meer resultaat uit kunnen halen als je er ook hard voor gewerkt zou hebben;)
 
Juist met gear moet je extra hard werken en kun je niet "af en toe een tandje terug"

Snap zoiezo deze cycle niet als je vol blessures zit en amper LB kan trainen
 
Laatst bewerkt:
Sommige mensen moet je in hun waan laten
 
Oke zo bedoelde ik hem niet. Had hem wss net ff anders moeten opschrijven. But go off. 🙆‍♀️
 
Nog ff en met gear is nog moeilijker dan naturel :dunno:
 
Ano_281122 corrigeer jou zoon is, dit kan toch niet
Zijn moeder en ik heb hebben het uigebreid met hem gehad over vloeken (vooral veganist willen we niet meer horen), de milfhunter krijgen we niet getemd, dus daarover hebben we een quotum afgesproken. Hij mag 3 pogingen per dag wagen om een milf te versieren, daarna kost iedere actie hem 1 scoop creatine + 30g havermout + 1 week niet deadliften.

Na uitgebreid strijden met hem, meerdere uit de handgelopen ruzies, veel woedeuitbarstingen hebben we daarvoor moeten settlen.
Sorry voor het ongemak dat onze zoon hier soms brengt. Maar de milfhunter is zijn identiteit, zijn honger naar milfs te groot, hij wilt zelfs dat we hem 50% van de tijd aanspreken met mr. Milfhunter anders gaat ie met deuren gooien.

We lijken de controle iedere dag een beetje meer te verliezen over hem :(
 
Zijn moeder en ik heb hebben het uigebreid met hem gehad over vloeken (vooral veganist willen we niet meer horen), de milfhunter krijgen we niet getemd, dus daarover hebben we een quotum afgesproken. Hij mag 3 pogingen per dag wagen om een milf te versieren, daarna kost iedere actie hem 1 scoop creatine + 30g havermout + 1 week niet deadliften.

Na uitgebreid strijden met hem, meerdere uit de handgelopen ruzies, veel woedeuitbarstingen hebben we daarvoor moeten settlen.
Sorry voor het ongemak dat onze zoon hier soms brengt. Maar de milfhunter is zijn identiteit, zijn honger naar milfs te groot, hij wilt zelfs dat we hem 50% van de tijd aanspreken met mr. Milfhunter anders gaat ie met deuren gooien.

We lijken de controle iedere dag een beetje meer te verliezen over hem :(
Neem afstand van hem , jullie hebben je best gedaan. Hij moet het nu zelf gaan ondervinden.
Jullie hebben hem een goede start gegeven meer kun je niet doen
 
Zijn moeder en ik heb hebben het uigebreid met hem gehad over vloeken (vooral veganist willen we niet meer horen), de milfhunter krijgen we niet getemd, dus daarover hebben we een quotum afgesproken. Hij mag 3 pogingen per dag wagen om een milf te versieren, daarna kost iedere actie hem 1 scoop creatine + 30g havermout + 1 week niet deadliften.

Na uitgebreid strijden met hem, meerdere uit de handgelopen ruzies, veel woedeuitbarstingen hebben we daarvoor moeten settlen.
Sorry voor het ongemak dat onze zoon hier soms brengt. Maar de milfhunter is zijn identiteit, zijn honger naar milfs te groot, hij wilt zelfs dat we hem 50% van de tijd aanspreken met mr. Milfhunter anders gaat ie met deuren gooien.

We lijken de controle iedere dag een beetje meer te verliezen over hem :(
Toch wel jammer dat je je eigen zoon zo exposed, had gehoopt dit tussen ons te kunnen houden.
 
Neem afstand van hem , jullie hebben je best gedaan. Hij moet het nu zelf gaan ondervinden.
Jullie hebben hem een goede start gegeven meer kun je niet doen
Heb ik ook voorgesteld, maar Ingrid wil hem nog niet uit huis plaatsen :( Ze is nog niet zo ver zegt ze, hij zal altijd haar kleine mannetje blijven.
We zijn machteloos, maar hij kan het huis niet zo domineren. We moeten ook de veiligheid voor zijn zus waarborgen.
 
The fuck did I just read?
Also, does this mean I'm a milf? 🤔
 
Back
Naar boven