Fitness Seller

Kuurlog Dbol-TestE-TrenE

Bezoekers in dit topic

Effe een snelle update.

Gister een PR gezet na een lange knie blessure. 6x 95kg Leg extension machine (zwaarder gaat ie niet....). Bij thuiskomst een blikkie tonijn erin gestopt en voor t slapen 500gr kwark en een shake whey voor t slapen.

Aestheticfreak
 
na een knieblessure zo zwaar leg extensions doen? Zou bij mij niet goed komen. Doe leg extensions 12-15 hh, anders krijg ik teveel druk op m knieën. Zorg maar dat je niet terug een blessure krijgt :o
 
na een knieblessure zo zwaar leg extensions doen? Zou bij mij niet goed komen. Doe leg extensions 12-15 hh, anders krijg ik teveel druk op m knieën. Zorg maar dat je niet terug een blessure krijgt :o
Ja wel heel goed herteld hoor. Zat met een knak in m'n knie waardoor ik niet zwaar durfde te gaan. Heb altijd wel sterke benen gehad alleen massa bouwen gaat langzaam. Kan op m'n benen nog makkelijk 5/6 kilo pakken dus moet wel zwaar trainen. Wat ik nu voor mezelf doe is voorafgaande de training even 15 mins fietsen om goed op te warmen. Dan pak ik 3x20 squats op 32,5 ( 2 platen van 10 ), dan extentions, leg press, lunges &curls. Gebruik ook kniebanden voor extra steun en zorg dat ik ruim in snelle eiwitten zit voor herstel.
 
Ja wel heel goed herteld hoor. Zat met een knak in m'n knie waardoor ik niet zwaar durfde te gaan. Heb altijd wel sterke benen gehad alleen massa bouwen gaat langzaam. Kan op m'n benen nog makkelijk 5/6 kilo pakken dus moet wel zwaar trainen. Wat ik nu voor mezelf doe is voorafgaande de training even 15 mins fietsen om goed op te warmen. Dan pak ik 3x20 squats op 32,5 ( 2 platen van 10 ), dan extentions, leg press, lunges &curls. Gebruik ook kniebanden voor extra steun en zorg dat ik ruim in snelle eiwitten zit voor herstel.
Je kent je eigen lichaam normaal wel goed genoeg natuurlijk als je deze sport serieus uitoefent natuurlijk, maar als je ON bent kan je je gewrichten toch wel sneller overbelasten heb ik al gemerkt. Ik heb het voordeel dat mijn benen wel snel genoeg groeien. Heb maanden geen benen getraind. Nu 2 maand ofzo terug en zit amper om 6x90 :') Schouders en armen groeien daarentegen echt slecht bij mij :(
 
Ah zuur bro... Jaloers op snelle spiergroei in benen! Mijn schouders blazen de rest er zwaar uit haha. Borst en benen is bij mij een struikelpuntje. Upper chest krijg ik niet vol. Kwestie van meer vreten en inclinen denk ik
 
na een knieblessure zo zwaar leg extensions doen? Zou bij mij niet goed komen. Doe leg extensions 12-15 hh, anders krijg ik teveel druk op m knieën. Zorg maar dat je niet terug een blessure krijgt :o
Ik wou exact hetzelfde posten. :p
 
Ah zuur bro... Jaloers op snelle spiergroei in benen! Mijn schouders blazen de rest er zwaar uit haha. Borst en benen is bij mij een struikelpuntje. Upper chest krijg ik niet vol. Kwestie van meer vreten en inclinen denk ik
Niet jaloers zijn. Dikke benen bij smal bovenlichaam is niet vet :p
Mooie ronde schouders maken een fysiek echt af. Had het wel toen ik kuurde maar verdween vrij snel terug :/
 
Kleine update ( vooral mentaal deze ).

Gister weer geprikt en 250 test gezet om 300 tren ( voorheen 125 test om 200 tren ). Begin een iets roder hoofd te krijgen en een beetje trillerig aan het worden. Merk ook dat m'n hart wat sneller of meer harder klopt dan anders. Roid rages beginnen op te bouwen en m'n lontje word wat korter. Slapen gaat nog erg goed en droom nog niet raar. Transpireren valt ook wel mee tot nu toe! Verder ben ik redelijk onrustig en kan ik moeilijk stil zitten op stage ( kantoor ).

Positief: pomp is lekker, ben goed hard en bloat valt me alles mee. Ook veel aangekomen in kracht en hou m'n pomp goed vast.


Tren is dus nieuw voor mij! Zijn deze sides te linken aan de tren of d-bol, zoja dan neem ik ze voor lief :)
 
Testosteronbom jij had ook tren gedaan toch?

Ik had test E 700 mg gedaan en dan paar weken op 250. Vervolgens tren 400 toegevoegd maar kreeg last van oestrogene sides omdat er nog teveel test in mijn lichaam was :(

Libido zakte ook wat naar nulpunt en heb dan na paar weken besloten om te stoppen. In de loop van april/mei begin ik met test tren mast cycle :)
 
Ja maar heb t over Tren-e nu, niet over test haha. Of lees ik verkeerd?
 
Ja maar heb t over Tren-e nu, niet over test haha. Of lees ik verkeerd?

Ik heb tren e dus 3tal weken genomen op 400mg en er dan mee gestopt. Sides die ik had waren: Maagzuur, een paar levendige gewelddadige dromen, veel zweten snachts.

Binnen paar maand begin ik aan een serieus test tren mast kuurtje want door die oestrogene sides ben ik nu heel snel gestopt met tren;)
 
Ik heb tren e dus 3tal weken genomen op 400mg en er dan mee gestopt. Sides die ik had waren: Maagzuur, een paar levendige gewelddadige dromen, veel zweten snachts.

Binnen paar maand begin ik aan een serieus test tren mast kuurtje want door die oestrogene sides ben ik nu heel snel gestopt met tren;)
Thanks voor je antwoord man! En nu nog het antwoord op mn vraag haha. Zijn de dingen die ik net omschreven heb en dus ervaar mogelijk door de tren? D-bol is trouwens ook mn eerste keer dus kan ook daar door komen.
 
Moet trouwens wel zeggen dat ik stage 'sochtends een bakkie koffie mee drink, dus wellicht dat het de cafeïne is waardoor ik m'n hart wat heftiger voel kloppen. Het is nu 16:30 en het is al weer veel minder in vergelijking tot vanmorgen ( een uur na de koffie ).
 
:p Ik zat op smartphone (treinrit) dus had je post niet echt goed gelezen. Ik had zelf geen last van die sides die je daar opnoemt (niet kunnen stilzitten/hart sneller kloppen/...) dus kan je niet bevestigen dat het door de tren zou komen...
 
Ik zit op 200mg tren e. Wat ik heb is dat ik soms wat meer geïrriteerd ben. Maar dat is niet zo heel veel.
Soms wat meer zweten. Maar nog geen hele gekke dromen gehad.
Heb soms wel last van kortademigheid.

Met D-bol heb ik geen ervaring.
 
Hoelang ben je nou bezig?
 
Je bent nog niet zo heel lang bezig denk ik dus ik zou eerder zeggen door de dbol. Hoelang ben je exact bezig? Kan er goed naast zitten, ben echt slecht in zo'n dingen :p
 
Je bent nog niet zo heel lang bezig denk ik dus ik zou eerder zeggen door de dbol. Hoelang ben je exact bezig? Kan er goed naast zitten, ben echt slecht in zo'n dingen :p

Is ook moeilijk om te zeggen eh, omdat veel bijwerkingen door verschillende soorten gear kan komen...
 
Back
Naar boven