AndroidHealthClinic

kuurlog deca,test,dboll,winny,primo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bakkerke

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2005
Berichten
263
Waardering
0
kuur:
1-13: 400mg deca
1-7: 750mg sus
1-6: 30mg dboll

8-13:750mg test enathaat
9-13: 300mg winny/week
9-13: 200mg primo/week
10-16: clen

4-10: 50mg proviron
7-13: 500iu prygnila/week

had eerst een schema gemaakt met 600mg deca en 40mg dboll.
maar men begeleider en men leverancier zeggen dat dit weinig meerwaarde zal geven.
en meer bijwerkingen nadien.
jammer,hihihi;)


zondag na het thuiskomen van men leverancier,direct spuit gezet en gaan trainen.
250mg sus en 200mg deca..

vandaag rustdag en morgen terug 250mg sus en 200mg deca en donderdag alleen 250 sus.
 
200mg primo?? is dat niet VEEEL te weinig om effectief te zijn? en de test en de winstrol liggen nogal hoog in vergelijking met die primo ???
 
Laatst bewerkt:
primo heeft imo nu geen meerwaarde.. met n halfwaarde tijd van 10 dgn zit je pas na 3 a 4 wkn op gewenste bloedlevels..daarnaast zet je m veels te laag in en is het helemaal zonde..hou het dan maar op de winny!!!
 
primo verhogen dan of gewoon weglaten??
 
Beetje raar schema ,vind je zelf ook niet?
Waarom niet gedurende de gehele kuur of test enanthaat of sustanon?
 
bakkerke zei:
primo verhogen dan of gewoon weglaten??

wat is je doel..? ik zou het gewoon bij je dbol, deca en testo houden, en afsluiten met winny evt.

kan je van de zomer een test/primo/winny kuurtje pakken om hard te worden!

anders zie ik persoonlijk niet eentoegevoegde waarde, tenzij je aan de sth gaat en van plan bent minimaal 20 wkn te kuren en switcht van middelen!
maar aangezien je dit niet van plan bent, zie ik de meerwaarde van primo niet in deze kuur!

greetz
 
muscleboy zei:
Beetje raar schema ,vind je zelf ook niet?
Waarom niet gedurende de gehele kuur of test enanthaat of sustanon?
ik doe dat omdat men lichaam dan opnieuw reageerd op een ander test..
en raar vind ik dat niet,is hetzelfde schema als de vorige, maar iets zwaarder..
 
G21 zei:
wat is je doel..? ik zou het gewoon bij je dbol, deca en testo houden, en afsluiten met winny evt.

kan je van de zomer een test/primo/winny kuurtje pakken om hard te worden!


greetz
mijn doel is nog wat massa te nemen.
miss tijdens de zomer een korte kuur nog.(zie nog wel hoe ik da aanpak)
en vanaf januari voorbereiding op wedstrijd in mei 2007.
 
bakkerke zei:
ik doe dat omdat men lichaam dan opnieuw reageerd op een ander test..
en raar vind ik dat niet,is hetzelfde schema als de vorige, maar iets zwaarder..

Jij weet hoe u lichaam het beste reageert he.

Ik wens u alleszins veel succes;)
 
Wel grappig dit. Primo heeft geen énkele waarde naast Deca, werkt elkaar tegen, en veel te laag gedoseerd (alleen vrouwen werken met 200mg per week) en dan die test enanthate die aan het einde staat ipv aan het begin....Jammer, missed chance.
 
Hey bakkerke(wat een toffe naam zeg):D Veel succes met deze kuur!

De primo zou ik er idd uitlaten,heeft geen toegevoegde waarde meer op dat moment,hou het bij winnie.

Ik ben ook niet akkoord wat uw leverancier zegt ivm de toegevoegde waarde van 40mg ipv 30mg...ik vindt dat het wel toegevoegde waarde zou hebben.

Deca idd op 400 houden en zou de deca stoppen 2weken eerder dan de test ivm herstel.bvb...deca 12weken...test 14weken.

Hou ons op de hoogte bakker;)
 
Back
Naar boven