MuscleMeat

Kuurlog eerste kuur. Test e + mast e.

Bezoekers in dit topic

aesthBelg94

Cool Novice
Lid geworden
8 jun 2015
Topics
6
Lengte
1m92
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Stats  
Lid geworden
8 jun 2015
Leeftijd
29
Lengte
1m92
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Geslacht
Man
Zo. Ben begonnen aan mijn eerste kuur. Heb gekozen voor 500mg test e en 400mg mast e.
Dit voor 12 weken lang. Nakuur met nolvadex.
Heb gisteren mijn eerste dosis gezet.

Stats: 29 jaar, 1m91, 102kg, 12%bf. Armomtrek 46.5cm.
Benchpress: 10x 100kg.
Squats doe ik niet zwaar wegens rugklachten. Deadliften doe ik niet..

Ik eet zo ongeveer +- 3500 kcal per dag. 250 tot 300gr eiwitten per dag.

Hoop toch een lekker kuurtje te hebben. Ben nu bijna een jaartje terug aan het trainen na 5 jaar zonder training. Daarvoor 3 jaar getraind zonder kuren.

Alle tips zijn welkom. Ik ga zelf niet zoveel meer proberen opzoeken want ik kom echt overal verschillende meningen/tegenstrijdigheden tegen.. dusja we zien wel.
Ik ga elke week updaten hoe het loopt.

Laatst bewerkt:
3500kcal voor beer van 192cm en 102kg ?
cutkuur ?
Deadliften maakt je rug sterker, Squats is ook niet slecht voor je rug. wordt zelfs voor revalidatie aanbevolen

Leanbulk.. zou ik wat meer mogen eten denk je? Ik kom zeer gemakkelijk bij.. wil zeker niet hoger in vetpercentage komen.
Squats doe ik zeker wel. Maar ik ga zo diep mogelijk en neem wat lichter gewicht. Doe zo sets van 12-15 reps.

Laatst bewerkt:
Zo. Ben begonnen aan mijn eerste kuur. Heb gekozen voor 500mg test e en 400mg mast e.
Dit voor 12 weken lang. Nakuur met nolvadex.
Heb gisteren mijn eerste dosis gezet.

Stats: 29 jaar, 1m91, 102kg, 12%bf. Armomtrek 46.5cm.
Benchpress: 10x 110kg.
Squats doe ik niet zwaar wegens rugklachten. Deadliften doe ik niet..

Ik eet zo ongeveer +- 3500 kcal per dag. 250 tot 300gr eiwitten per dag.

Hoop toch een lekker kuurtje te hebben. Ben nu bijna een jaartje terug aan het trainen na 5 jaar zonder training. Daarvoor 3 jaar getraind zonder kuren.

Alle tips zijn welkom. Ik ga zelf niet zoveel meer proberen opzoeken want ik kom echt overal verschillende meningen/tegenstrijdigheden tegen.. dusja we zien wel.
Ik ga elke week updaten hoe het loopt.
interessant, ik ga je log volgen. post je ook after-before pics?
en waarom trouwens de keuze masteron in je 1e kuur te nemen naas test?

interessant, ik ga je log volgen. post je ook after-before pics?
en waarom trouwens de keuze masteron in je 1e kuur te nemen naas test?
Ik zou graag before en after pics posten eigenlijk. Maar twijfel ivm herkenbaarheid.
En keuze mast komt omdat ik geen zin heb in oestrogeen sides. Niet zozeer omdat ik meer wil gainen.

Ik zou graag before en after pics posten eigenlijk. Maar twijfel ivm herkenbaarheid.
En keuze mast komt omdat ik geen zin heb in oestrogeen sides. Niet zozeer omdat ik meer wil gainen.
Die je niet eens weet of je krijgt.

Wat versta je onder je “eerste kuur”, bedoel je eerste kuur van dit jaar? Je kuurt al meerdere jaren vanaf 2015 🫠

Beste,
Ik ben aan het overwegen om mijn eerste kuur te doen. Ik zou test e 500mg per week voor 12 weken doen. Ook wil ik dbol als kickstart voor 4 weken doen. Of doe ik dit best als laatste? Ik heb nog niks besteld dus hier kan ik nog vanalles aan toevoegoen/aanpassen. Grts
Wat versta je onder je “eerste kuur”, bedoel je eerste kuur van dit jaar? Je kuurt al meerdere jaren vanaf 2015 🫠
Info vragen is nog niet echt kuren.

Info vragen is nog niet echt kuren.
20DF1C8C-4FD8-4C0B-9403-1C061337D75A.jpeg

Waarom blijven mensen liegen over “eerste kuur” eigenlijk? Wat is het doel hierachter, oprecht nieuwsgierig
Omdat ze weten dat ze er niet aan toe zijn. Waardeloze resultaten met kuren. Elke keer weer opnieuw.
Losers zonder ruggengraat.

Had de vorige gestopt omdat het fake gear was.. en nu dreigt me gear ook weer fake te zijn 😪😪😪😪 fucking hell

Had de vorige gestopt omdat het fake gear was.. en nu dreigt me gear ook weer fake te zijn 😪😪😪😪 fucking hell
Maak toch geen fuck uit. Jij bent ook fake in je fake wereld.

Stoer op een forum 🤣🤣

Zonde, maar zo lastig is het toch niet om aan gear te komen?
Had hem graag even gevolgd..

Gear is real 💪 lets go boys. Voor wie wil volgen, ik update wekelijks.

Ik zou ff een fysiek foto droppen, al maak je jezelf onbekend. Ik vermoed dat je bf% toch stuk hoger ligt dan je denkt en je oprecht beter kunt cutten “natty” om daarna pas een bulk/blast te doen.

Back
Naar boven