AndroidHealthClinic

Kuurlog Ano_154643

Bezoekers in dit topic

Ano_154643

Cool Novice
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
181
Waardering
120
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hey,

Hierbij open ik een nieuwe kuurlog, kom momenteel uit een cruise 250test per week.
Begin deze blast wss vrijdag (over 2 dagen)
Plan is om de eerste weken te cutten op test/tren 250/600
Als ik mezelf droog genoeg vind (schat in zo'n 6 weken) dan verhoog ik de test en voeg bold toe waarop ik omschakel op bulk, het wordt mijn eerste keer bold.
Mijn onderhoud ligt rond de 3500kcal. Start de cut wss op 2700kcal.

Hieronder het kuurschema:

Cut:
1-6 test-e 250mg pw
1-6 tren-e 600mg pw
Bulk:
7-16 test-e 500mg pw
7-16 tren-e 600mg pw
7-16 bold 600mg pw

Tijdens cut zal ik t3 toevoegen op 50mcg per dag. Tijdens bulk op 25mcg, merkte toen ik tren vorig jaar gebruikt had dat het mn stofwisseling vertraagde dus vandaar de toevoeging. Heb de t3 nog niet in huis dus zal daar iets later mee starten.
HCG zet ik 500iu 2x pw
Heb nolva en aromasin achter de hand mocht mijn gyno groter worden, heb gyno sinds puberteit. Dit valt echter niet te zien wanneer tepels verhard zijn.



Stats:
1,75m
81,5kg
Vp?? schat zo'n 13%, zie foto's

Ik heb hier al eens eerder een kuurlog bij gehouden, mocht je wat meer info willen kun je dat hier terug lezen:
test/tren/mast 600/400/400 kuurlog

Zal proberen wekelijks te updaten.

Hieronder wat foto's van huidige shape.
Tijdens bulk gaat focus vooral naar armen, borst en zijkant schouders.
 
Laatst bewerkt:
Terug in.
 
In.

Ik denk dat je vp iets lager is als 13%. Schat zo'n 10 á 11%.

Succes.
 
Vrijdag eerst spuit gezet, hou het bij 1x in de week prikken. Dus 3ml tren en 1ml test gezet.
Voeding op 2700kcal. Ga me iedere vrijdag wegen en probeer dan ook een wekelijkse update te geven.
Foto's plaats ik sws wanneer ik klaar ben met cutten en overschakel op bulk. Tussendoor weet ik nog niet.
 
Persoonlijk had ik gecut op

250mg test
400mg tren

En dan in de bulk de test en tren verhoogt en idd de bold toegevoegd.
Maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.

Ziet er iedergeval goed uit!

Succes and im in
 
Persoonlijk had ik gecut op

250mg test
400mg tren

En dan in de bulk de test en tren verhoogt en idd de bold toegevoegd.
Maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.

Ziet er iedergeval goed uit!

Succes and im in

Ik wou het idd eerst ook zo doen maar toch besloten om meteen 600 te zetten.
 
Update week 1:

Paar dagen geleden mezelf gewogen en woog toen 80.5kg. 1 kilo eraf dus.

Vanmorgen mezelf weer gewogen en woog toen weer 81.5kg. Precies na 1 week dus nog geen gewicht verloren al oog ik wel een stuk droger. Zal wel wat vocht zijn.
Voeding op 2700kcal gezeten, paar dagen nog wat extra eronder omdat dat goed vol te houden was.

Gisteren de t3 binnengekregen en gestart op 50mcg. Hou het wss ook op die dosis.
Kcal hou ik op 2700max.
 
Laatst bewerkt:
Update einde week 2:

Gisterenochtend gewogen en ik woog 80,1kg. Nu dus bijna 1,5kg lichter dan de start. Echt kut weer onder de 80kg.. haha Kcal verlaag ik nu naar 2500 voor 2 weken.
Qua kracht merk ik nog niet echt iets maar eet ook zo'n 800 - 1000kcal onder mn behoefte.
Heb laatste paar dagen t gevoel dat ik iets sneller aan het hijgen ben, kan ook zijn omdat t ineens een stuk warmer is en ook beetje benauwd. En mn pis is over de hele dag wat donkerder gekleurd.
Einde van volgende week weer een update.
Ben benieuwd hoe de bijwerkingen van de tren dan zouden zijn, vorige zomer op 400mg waren de enige sides: wat meer zweten, sneller buiten adem, donkerdere pis en iets prikkelbaarders en wat fellere reacties, maar niks qua agressie gelukkig.
Denk dat ik over 2 weken al wel goed onder de 10% zit, zal dan even kijken of ik nog 2 weken verderga met cutten of dan al mn onderhoud op proberen te zoeken. Zal dan wel een update foto plaatsen.
 
Komt goed, ook chill dat je zo rap op 10% staat :p
 
Komt goed, ook chill dat je zo rap op 10% staat :p

Cutten gaat altijd wel goed bij mij omdat ik eigenlijk nooit toegeef aan de honger en nooit boven mn kcal target eet.

Bulken is dan weer wat lastiger, niet omdat ik moeite heb met veel eten of aan te komen. Maar lijkt altijd wel dat het meeste wat ik aankom uit vocht/vet bestaat. Vvm gaat niet zo gemakkelijk bij mij helaas:(
 
Cutten gaat altijd wel goed bij mij omdat ik eigenlijk nooit toegeef aan de honger en nooit boven mn kcal target eet.

Bulken is dan weer wat lastiger, niet omdat ik moeite heb met veel eten of aan te komen. Maar lijkt altijd wel dat het meeste wat ik aankom uit vocht/vet bestaat. Vvm gaat niet zo gemakkelijk bij mij helaas:(
kan me hier helaas ook in vinden :o
 
Waarom eigenlijk geen mast er bij in je cut?
 
Waarom eigenlijk geen mast er bij in je cut?

Ik heb hiervoor ook al steeds mast tijdens kuren gebruikt, wou het eens een x zonder proberen. Denk ook niet dat het heel veel toegevoegde waarde heeft. Zal er ook niet sneller droog door komen te staan.

Had er ook wel over nagedacht want heb het ook wel liggen, maar zet nu 1x per week en mn bil heeft liever 4 dan 5ml erin zitten haha.
 
Update einde week 3:

Nu 3 weken bezig met cutten dus, vanmorgen gewogen op nuchtere maag: 79,3kg. Gewicht gaat snel naar beneden dus. Zie er ook al wel een stuk droger uit dan toen ik begon met de cut. Ruim 2kg afgevallen.
Dat ik nu met mn gewicht onder de 80 weer uit kom is mentaal wel ff kut. Maar wordt met de dag droger en aders beginnen op armen en schouders ook mooi door te komen dus visueel gezien wordt het wel steeds beter.
Heb sinds vanmorgen de t3 toch verhoogd naar 75mcg. Kcal houd ik tussen de 2300-2500kcal. Wil aan het einde van week 5 klaar zijn met cutten. Nog 2 weekjes te gaan dus.
Volgend weekend naar emporium dus wel beter dat ik er dan wat droger bij sta :p.
Heb op wat sneller buiten adem na gelukkig nog geen bijwerkingen van de tren.
 
Goed bezig,

Fuck die weegschaal
Je spiegel is je referentie punt

Maar ik begrijp je wel hoor.

Zie mijn profiel foto daar was ik 75 kg
Maar wel low in bf
 
Update einde week 5:
Vanmorgen gewogen op 77.1kg.
Ga nog cutten t/m maandag, volgende week x mn vp op laten meten denk dat t nu rond de 9% is, misschien iets lager(zie foto).
Probeer na het weekend ook nog ff foto's door mn vriendin te laten maken op zelfde plek als de beginfoto's.
Ik heb de laatste week gecut op zo min mogelijk kcal. Tussen de 2000-2200 gezeten. Vanaf dinsdag gooi ik kcal omhoog tot 3000. T3 naar 25mcg en vanaf volgende week vrijdag verhoog ik de test met 250mg en voeg bold op 600mg toe. Zal dan neerkomen op test/tren/bold 500/600/600.
 
Laatst bewerkt:
Sinds dinsdag kcal geupped tot 3000 en t3 verlaagd tot 25mcg per dag.
Best wel wat kracht verloren tijdens mn cut vandaag db press 6x44kg.
Morgenochtend gaat er 2ml test 3ml tren en 3ml bold in, verdeeld over 2 spuitjes.
Morgenochtend ook maar eens wegen, was dinsdagochtend 77,5kg. Had daarvoor ook al 76,8 ofzo gewogen dus het gewicht schommelt nogal. Doel is nu om weer rustig aan te gaan komen.
 
Back
Naar boven