Fitness Seller

Kuurlog Ano_154643

Bezoekers in dit topic

Hele week 3800kcal gegeten en gisterenochtend gewogen op 80,4kg. Bijna een kilo erbij dus. Kcal blijft dus komende week ook op 3800.
Kracht is ook weer voorruit aan het gaan. 8 of 9x 44kg dumbell benchpress. En 5x50
 
2 flesjes follistatin 344 binnengekregen (peptide versie) 2mg totaal.

Vanmorgen hiermee begonnen. Ga de eerste 2 dagen 500mcg zetten als soort frontload. Daarna in 8 dagen het 2e flesje opmaken. Dat wordt dan dus 8 dagen 125mcg.

Vanmorgen gewogen op 80,5kg. Benieuwd of en hoe goed deze peptide werkt.
 
Ook benieuwd, heb het een maatje van me afgeraden eigenlijk :p
 
Om welke reden had je het hem afgeraden?
prijs icm gemixte reviews, was iets van 70euro voor 2mg terwijl ik vele reviews zag spreken of geldverspilling. Op papier klinkt het anders wel een leuk goedje. Wat denk je er uit te halen?
 
prijs icm gemixte reviews, was iets van 70euro voor 2mg terwijl ik vele reviews zag spreken of geldverspilling. Op papier klinkt het anders wel een leuk goedje. Wat denk je er uit te halen?

Ik lees idd veel verschillende meningen, de ene zegt idd geldverspilling, de ander zegt dat t erg goed werkt.
Heb verschillende logjes gelezen op us boards en die gainde ongeveer 5kg. Grote kans dat hun het middel promoten omdat ze daar zelf baat bij hebben o.i.d. natuurlijk.
Wat ik eruit denk te halen weet ik niet, wil het zelf gewoon proberen om zo mn eigen mening erover te geven ipv andere na te praten. Ben al blij met 1kg vvm(lijkt me ook al hooggegrepen maar we zullen zien).

70eu voor 2mg dan moet je wel een goede bron hebben, mooi prijsje
 
Eergisteren klaar met de follistatin, het spul doet zeker wel wat. Begonnen op 80,5kg. Gewicht heeft nogal wat geschommeld, heb 83,5kg nuchter gewogen maar zit laatste 3 dagen op 82,5 ongeveer.
2kg erbij dus in kleine 2 weken.
Zit op 4000kcal per dag nu. Morgen naar decibel dus na het weekend een stuk lichter wss:o.

En nog 2 fotos van vanmorgen toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Wat heb je dan gemerkt van die follistatin?
 
Wat heb je dan gemerkt van die follistatin?
Toch 2kg zwaarder dan voordat ik ermee begon, zie er ook wel een stuk voller uit vergelijk maar met foto op vorige pagina die op zelfde plaats gemaakt is
 
Back
Naar boven