AndroidHealthClinic

kuurlog / herstelkuurlog

Bezoekers in dit topic

Mister_steve

Cool Novice
Lid geworden
24 mrt 2020
Waardering
8
Lengte
1m73
Massa
81kg
Vetpercentage
4%
hallo iedereen , ik ben 32 jaar 1m73 en train een 12tal jaar ( maar eigentlijk de laatste 4 ,5 jaren serieus maar ook maar op 75 procent strikt houden op voeding , slaap en dergelijke.
1 jaar geleden heb ik mezelf voorgenomen om alles 100 procent strikt te volgen / tracken en sinds maart heb ik een nieuwe coach met heel veel kennis en die ook voor alles kan uitleggen waarom er iets verandert / toegevoegd wordt en waar ik de volle vertrouwen in heb.
Ik had vorig jaar in december mijn eerste wedstrijd gedaan en ik stond zeker niet droog genoeg en kwam echt massa tekort was tijdens de voorbereiding echt weggesmolten.
maar rome is ook niet op 1 dag gebouwd .
dus volle moed en met mijn nieuwe coach ben ik begonnen sinds maart met pushfase waar ik van wedstrijdgewicht dus december (83kg) naar 103 kg gegaan ben ( halfweg mei) uiteraard is ook mijn bodyfat gestegen dus is ver van allemaal spiermassa dat ik bijgekomen ben.
Maar eind mei heb ik dus door een ongeval een zware blessure opgelopen ( gedraaide en gescheurde miniscus en gescheurde kruisbanden) ,
2 weken geleden heb ik mijn eerste operatie gehad voor mijn miniscus en de bedoeling is om nu eerst te herstellen van deze operatie (3 maanden) om dan vervolgens terug operatie te krijgen voor nieuwe kruisbanden dus moet ik dan terug van 0 starten .
Kortom een lange revalidatie.

ik zal via hier dus beginnen met mijn herstelkuurlog en herstel te delen .

sinds mijn ongeval ben ik dus in een tiddy up fase gegaan , ik kan ook niets doen van stappen of dergelijke dus ging mijn bodyfat wel omhoog ( had namelijk voor de operatie al 3 weken enkel plat kunnen liggen)
momenteel zit ik op 3112 cal. en nu is mijn gewicht stabiel op rond de 95 kg ( moeilijk precies te meten aangezien ik nog niet mag steunen op mijn been) en is men bodyfat aan het zakken.
ik ben dus 2 weken geleden geopereerd geweest maar na 2 dagen heb ik terug naar de gym gegaan en bovenlichaam getraind ( beperkt met machines maar wat mogelijk is )
nu 2 weken later kan ik al meer trainen maar zit nog steeds beperkt door de speciale beugel die onder bepaald aantal graden is ingesteld ( momenteel 0-40 graden) en ik mag er nog 2 weken niet op steunen.
ik volg momenteel dus push /pull/rest/legs/arms+schoulders/rest en dan terug herhalen .
nogmaals de trainingen zijn beperkt van wat mogelijk is te doen maar kan in een rep range van 12-15 toch altijd tot spierfalen gaan.
ook vragen jullie je mss af wat die legday dan voorstelt wel volgens onderzoek heb je minder spierverlies op je geblesseerde kant als je jouw goede kant toch nog kan trainen ,
dus doe ik leg press , leg extensions , zittende legcurl met 1 been van elk 3 setjes 12-15 reps

qua sups en dergelijke gebruik ik dus naast de normale stack ( ondersteuning van gezondheid en dergelijke momenteel hetvolgende
*test e 250mg verdeeld in 5x 50mg
*primobolan 150 mg verdeeld in 5x30mg
*hgh 6iu ( 2 smorgens , 1 pre en 1 post workout en 2 voor slapen)
*t3 25 mcg
*t4 100 mcg
*lantus 20iu
*telmisartan 80mg.
glucose en bloeddruk ,... wordt dagelijks getest

vanaf morgen start ik met deze extras voor mijn blessure
*bpc 157 2x600 mcg per dag ( sub dicht bij knie)
*tb 500 om de dag 2.5mg ( sub dicht bij de knie)
*inject l carni 200mg pre workout of fasted ( intra ) dit is voor extra vetverlies te bevorderen doordat ik geen beweging heb .

ik zal regelmatig updates posten en later mss ook wel foto's eens ik terug meer te been ben.
moesten jullie nog meer dingen willen weten of wat intressant is dat ik post laat je het maar weten.

Tips / opmerkingen / verbeteringen zijn altijd welkom en kan ik dan ook bespreken eventueel met mijn coach.

GH pre en post wo wil ik wel de reden van weten. als je kijkt hoe lang het duurt voor het piekmoment, zou ik 6iu liever delen in 3iu voor slapen, en 3iu in de ochtend.
Tmax is 3-6u waarbij 3u op jongere leeftijd geldt.

Bulk ook 3500mg gear gedaan?.

Bulk ook 3500mg gear gedaan?.
Nee totaal niet , heb mezelf meer ingelezen over alles en ook hulp gezocht bij iemand die er verstand van heeft .
En ik snap niet goed waar die reactie uit komt dit is een nieuwe kuurlog dus ook een nieuwe start uit fouten leert men bij men vorige log die ik wou delen hier volgde ik gewoon blindelings advies . En heb ik door de reacties er uit geleerd dat het geen verstandig idee was en zeker niet nodig om zoveel gear te gebruiken

Heb je een linlje van dat onderzoek?

Back
Naar boven