XXL Nutrition

Kuurlog inVorm

Bezoekers in dit topic

inVorm

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
5 apr 2005
Berichten
10.971
Waardering
8.547
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Bij deze ga ik mijn best doen de komende weken een log bij te houden, neem het mij niet kwalijk als het niet lukt want ik heb het vrij druks. Bij deze de logs van de eerste 2 weken.

Ik neem een lichte kuur en dit is eigenlijk puur bedoeld om te kijken hoe mn lichaam reageert op de Anabolica, aangezien ik gevoeilg ben voor medicijnen, drank en drugs, hou ik de dosis bewust zo laag mogelijk zonder aan resultaat te willen inboeten.

De kuur: iedere 5 dagen 250 mg test enanth en 200 mg nadrolon.
eerste 4 dagen ook animal stak gebruikt (de prohormoon versie van meer dan een half jaar oud) maar hier ben ik mee gestopt toen ik met the real stuff begon.

start gewicht week 1: 77,0 KG gemeten op maandag na stoelgang en maaltijd1



logs week 1:
maandag (animal stak)
1e dag een beetje misselijk, kan dat ik me dat verbeeld, ook een beetje druk op de maag en veel maagzuur
onder het trainen lijkt het verdomt wel of ik al meer pomp heb, kan zeer goed dat ik me ook dat verbeeld

dinsdag (animal stak)
Sóchtend in de spiegel lijkt t verdomd wel of de pomp in mn biceps die ik er de dag ervoor getrained heb is blijven zitten, hoe bestaat het.
Vervelend is dat mn hart redelijk te x gaat, zal wel door die stofwisselingopfokkers komen die er doorheen zitten, ook merk ik dat mn lichaamstemperatuut
(flink) omhoog is.
Na weer es een diepe been training kijk in de kleedkamer in de spiegel, en het lijkt echt wel of ik wat droger ben geworden, na 2 dagen!! Dat beloof nog wat voor de rest van de kuur.
later op het werk mn voorhoofd es laten voelen door een collega en die dacht dat ik koorts had ofzo, ik gloeide helemaal.


woensdag (animal stak)
45 min na inname van t pillenpakket beginnen de hartkloppingen weer, een heel irritante bijwerking.
Nu op naar de gym voor een goddelijke rug, schouders en triceps training in tri-set vorm.
ok getrained, maar in de spiegel leek het wel of ik gekrompen was ofzo….mss iets meer koolhydraten nemen.
ook thuis in de spiegel geen verschil met normaal.
vandaag niet zo last gehad van koortsgevoel.

donderdag (animal stak)
rustdag + ochtendhumeur.
vandaag begin ik met t besluit mn koolhydraten omhoog te gooien, want binnen 1,5 na een maaltijd heb ik ronduit trek, al vanaf de eerste dag van de kuur trouwens.
ik voel me totaal niet lekker in mn vel zitten van dit spul vandaag, op dit moment ben ik blij als de kuur van 21 dagen volbracht is.

vrijdag (laatste x prohormoon en start anabolica wegens plots opkomende vakantie in September)
minder last van die rommel dan de eerste 4 dagen en best lekker getrained, helaas moet ik door omstandigheden eerder beginnen met mn annabolica kuur. Dus vandaag eerste injectie gezet 500 mg test als frontload en 250 mg nandrolone.
start gewicht is 77 kg
nou eerste x zelf geprikt en dit ging real smooth, 1ste x 1,5 ml test getrokken door de kleine naald en dit ging dus gewoon k*t, zo langzaaaam. 1e ml
deca en 0.5 ml test met de grote naald ging super, injecteren ook geen probleem, behalve dat ik em de eerste x centraal in een aorta plaatste ;) , gezien de
hoeveelheid bloed die er in de spuit kwam. 2e poging tip top.

1 uur later pijn, alsof ik mn poot tegen de punt van een tafel heb gestoten ofzo.

zaterdag.
beetje pijn in mn poten van de test denk ik, wel ok benen kunnen trainen.
na middag dutje wakker geworden met stijf been, het been waar ik de 1,5 ml test in heb gezet. Zo erg dat ik t/m dinsdag nauwelijks heb kunnen lopen.

week 2:
nou, door de pijn in mn linker been die ook nog een rooie plek heeft gehad t/m woensdag niet getrained. T was zelfs zo erg dat ik dinsdag naar de dokter ben gegaan en hem heb verteld wat er aan de hand is. Ik heb een goeie dokter moet ik zeggen en ze nam meteen contact op met een chirurg en daar moest ik dus met redelijke spoed naar toe. De chirurg kwam godzijdank tot de conclusie dat het geen abces is maar "slechts" een lichte ontsteking
na testosteron injectie. Dit is naar mijn idee ontstaan door de combinatie van spieren beschadigen met een naald (en te snel doordrukken) en lichaamsvreemde vloeistof en de
beschadiging die onstaan is door mijn beentraining. De chirurg kon zich hier wel in vinden. Ik ben nu alleen maar blij dat het geen abces is, mn dokter begon
al vrijwel meteen dat het dan open moest, want dat zij de chirurg aan de telefoon, die waarschijnlijk al vaker met dat bijltje gehakt heeft.
jammer dat mn kuur zo moet beginnen maar ik ga er morgen extra positief tegen aan.

donderdag:
pijn in mn been is al aan het wegtrekken en heerlijk borst en rug getrained
vrijdag:
pijn in mn been is bijna helamaal weg
goed getrained.

zaterdag:
mijn sportschool gesloten vandaag en zodoende naar Aad de hoog in Spijk gereden. Hier hadden ze net verbouwd en ik viel dus met mn neus in de boter,
wat een sportschool, kicke zeg. Eindelijk is bij een sportschool geweest waar ze niet vies zijn van krachtsporters. Ik heb heel voorzichtig benen getrained waarbij helaas de pijn in mn been een klein beetje de kop opstak. gelukkig heb ik nu weer 3 dagen dat mn benen kunnen rusten en dan zal ik ze wel weer bijna optimaal kunnen aanpakken.
Overgins ga ik vanaf nu proberen 1 x in de week bij de Hoog te trainen.
Zondag:
****!! Een rustdag.

Resultaat tot nu toe is dat ik in de spiegel al redelijk verschil zie in schouders en borst en ook mn pootjes wel, mn vriendin zegt ook al dat ik er goed uitzie. Wegen doe ik maandag maar ik verwacht geen dramatische verandering in mn gewicht.
 
Animal stack met prohormoon die ken ik helemaal niet.. Hebben ze dat gehad dan? Dacht dat het alleen maar vits ed waren.

Dat was vast ff schrikken met je dokter :D Gelukkig toch goed gekomen
 
Pat, ik heb een vreugdendansje gemaakt toed de Chirurg zei dat t een lichte ontsteking was.

Die animal stak is van universal en nog van voor de prohormonen verboden werden. als je dat wilt wil ik wel ff kijken welke dat zijn... 3 verschillende types ie geval.

ciao
 
klopt, universal heeft ook een prohormonen versie. ikzelf vind het bagger, omdat je nooit de controle hebt over de hoogte van het pro hormoon per stuk wat je inneemt. liever 1-ad, 4-ad enz los (eigenlijk helemaal geen prohormen het liefst maar goed)

veel succes met je kuur
 
animal pak is de multivitamine, en animal stak prohormoon.. animal stak is rotzooi.. te laag gedoseerd maarja daar staan ze bekend om.. te veel verschillende stoffen veel te laag gedoseerd.. animal pak is wel een klein toppertje van ze ;) maar wat moe tje met prohormonen man.. :P
 
Ik heb ook die Animal Pak. God wat een berg pillen moet je daarvan slikken :D
 
ach man.. ik heb het zakkie met 1 slokkie water weg.. zijn we wel gewend toch van het handjevol amino's na het trainen ;)
 
Ik heb er ongeveer een kwart liter water bij nodig. Ik ben een miet :cool:
 
Ik moet zeggen dat ik de animal stak ook prut vind, ik werd er veel te opgejaagd van.
 
week 3:
Maandag
gewogen en hoppa 79,1 kg. Das dus een winst van 2 kg zonder optimaal getrained te hebben en het echte groeien moet volgens mij nog beginnen.
Nu lekker naar d sportschool voor borst/rug.
Super getrained net, lekker intensief en een lekkere pomp. Ik merk al wel dat ik echt een mannetje aan t worden ben, normaal ben ik best wel
rustig na het trainen, maar nu ben ik nog net zo opgevoerd als voor het sporten, ghehe wel lache.
na lunch de inject 2 ml in t rechterbeentje en dit x met wat meer beleid, ipv in 10 sec doordrukken nu dik een minuut. Ging heel lekker
en geen greintje pijn. Morgen benen dag en ik kan niet wachten om die stompies tot ongekende proporties op te blazen.

Dinsdag
de deca en test die ik gister in mn been gezet heb voel ik toch aardig zitten, hopen dat het benen trainen goed gaat dalijk.
de hele middag en avond dus weer veel last van mn been gehad, maar klaar met werken en is ineens een stuk minder, heel benieuwd hoe
het morgenochtend is.

Woensdag:
mn been voelt dus weer vertyfed aan, en net als de vorige x alleen ietsje minder pijn. Wat nu wel erger is is de rode plek van 20 bij 10 cm op mn been
ik vraag me af wat ik verkeerd doe, ik doe alles wat mn maten zeggen wat ik moet doen en zij snappen t ook niet, volgende x maar es injecteren in
nabijheid vd aanwezigheid van een gabber van me.
wel ontzetted lekker schouders armen en kuiten getrained huge pomp.
mn maatje lachen toen die me zag lopen en ja hoor daar kwamen de verhalen over de omnadren en de daaropvolgende strompelingen naar de
sportschool en de wagonladingen ibuprofen die er genomen moesten worden. Ghehe gaaaaaan. Na ald die verhalen van hen en hier
op t forum ben ik nu al huiverig voor de toekomstige propionaat injecties aan het worden auw auw auw.

Donderdag:
naar de sportschool gehinkt en borst rug gedaan, het lijkt wel of ik mezelf zie groeien, kicke zeg!!
lekker tot maandag wachten met wegen ;)

Vrijdag:
alleen mn linker been getrained en buik ging lekker.
van mn rechter been nauwelijks meer last, ik denk dat t morgen praktisch over is.

Zaterdag:
onvrijwillige rustdag, een dagje met vrouwtje weg, maak er maar meteen een junkdag van dus op weg naar de ardennen eerst maar es langs mn dealer
voor 5 gr bruin en wit hahaha.
sávonds inject gezet, nah triest de vorige keren ging t zo makkelijk en nu heb ik een kwartier met de spuit in mn hand zitten trutten. Uiteinedlijk inject gezet
en dit was 1 van de beste tot nu toe heerlijk 2 ml-etjes in het linkerbeen.
Mijn rechter been voelt idd weer als vanouds.

Zondag:
lekker getrained bij een andere sportschool omdat dat stinkhol in Hellevoet het nodig vind om de hele zomer zn deuren te sluiten op zondag, lekker
makkelijk als je geen concurrentie hebt.
Maar ik moet zeggen dat het wisselen van sportschool me heel goed bevalt, even kijken of het financieel lukt en dan wil ik toch gaan proberen om 1x
in de week ergens anders te trainen. Ook hoop ik dat er bij ons is een sportschool komt die krachtsportvriendelijk is, want om nou constant naar Spijkenisse of nog verder te tuffen met die v6….

Verder super pomp in mn schouders en biceps na het sporten waarbij het ook nog eens lijkt of de pomp blijft zitten, ik ben heel nieuwschierig
wat de weegschaal mij gaat vertellen morgen.
Ook nog ff gecardioot op mn vrouwtje waardoor er ook nog een superpomp in mn borst ontstond :) overgins nu totaal geen last van mn been na inject.
 
hey bro,

leuk logje!

als je iedere keer zo'n last hebt van je been; hoezo laat je je maatje of je vriendin de spuiten niet zetten in je reet.

ten eerste heb je in je gluteus vaak veel minder last van pijnlijke plekken, en het kan zijn dat als je ze zelf zet, toch (onbewust) je been gaat aanspannen, wat kan resulteren in een bloed-uitstorting/pijn. etc.

ik zou gewoon lekker iemand anders laten zetten; want dit gaat langzaam aan je kuur negatief be-invloeden.

succes
 
Ha Loo, ik wilde t gister door mn vrouwtje laten doen maar die zat te zenuwpezen, dus dan doe ik t liever zelf. 2 spuitjes terug idd door een maat laten doen en donderdag doe ik dat denk ik weer. Ik was gister alleen zo laat thuis dat ik niemand meer kon bellen.
Je hebt gelijk met dat aanspannen, ik denk ook dat ik mn been innderdaad te gespannen hou, heb ik toevallig gister extra op gelet, en nu heb ik dus nergens last van.
ciao
 
Week 4:
Maandag:
Weegdag en mezelf weer op 79,1 kg gezet, psies hetzelfde als vorige week, dus een winst van 0,0 deze week hoewel ik in de spiegel wel verandering zie.
Heerlijk borst rug getrained, massive pumps. Gaat lekker zo.
Alleen weer pijn mn linkerbeen waar ik de inject heb gezet, alsof ik mn been hard tegen de punt van de tafel gestoten heb. Is meteen d laatse x in mn benen,
voortaan gaat het gewoon in de gluteus. Kan ik weer mn benen overslaan, echt balen!!!! Gelukkig is het geen probleem om dinsdag een rustdag te plannen maar toch heel vervelend.


Dinsdag:
Uitstekend rechterbeen, buik en onderarmen getrained.

Woensdag:
Trainen ging weer super, alsof de gewichten veertjes waren en mn schouders zijn echt massive aan het worden. Gaat lekker zo.
Op het werk lachen ze zich dood door mn gemankloop, ik heb maar de smoes verzonnen dat ik een lichte ontsteking heb door overtraining, tja je moet wat.

Donderdag:
Rustdag.
Heb de zoekfuctie van t forum es gebruikt en ben er achter gekomen dat ik zeker niet de enigste ben die last heeft van het bovenbeen bij testo injects.
Ik ga voortaan dus gewoon in de billetjes zetten en met de eerste winstrol injects cutkuur (voorjaar 2006) is de schouders uit proberen.
Viel me ook op dat ik vandaag veel erecties had, das een geinige bijwerking. Jammer dat er ontslag dreigt als ik er meteen wat mee ga doen op t werk.
Inject in de billetjes, zoals mn benen het weigeren te accepteren, met zoveel liefde zuigen mij billen het gouden goedje naar binnen.


Vrijdag:
Borst en rug
Goed getrained, behalve de rug en borst ook de armen goed vol gelopen, ging allemaal weer erg makkelijk, het lijkt wel of het spul nu echt goed inslaat
want ik begin gevat en scherp te worden alsof ik aan de pep zit (maar dan een factor 10 minder), en loop tussen de setjes door mensen in de maling te nemen,
dit is echt iets waar ik vroeger geen energie voor had, maar ik heb nu echt de power van een kameel.
Benen voelen tip top, dus morgen lekker die beentje een groeiimpuls geven.

Zaterdag:
Gister viel me al op dat ik al sinds halverwege mn kuur ofzo met lichte verhoging rondloop. Is dus die steroidfever waarschijnlijk waar ik mensen wel s over gehoord heb.
Meestal is dit 2 dagen na en inject weer weg.
Ook merk ik dat als ik buk om wat te opakken dat er druk op de stalen plaat in mn schedel ontstaat, dit zal wel te maken hebben met gestegen bloeddruk of vochtretentie ofzo, hoewel ik nog geen bolle toet heb.
Wel lekker benen getrained en die zagen er goed hard uit na het sporten.



Zondag:
O hell een verplichte rustdag…. Lekker weer om t autootje weer zn gele kleur terug te geven. Onder t autowassen kijk ik es in het raam van het huis en tering
wat een pomp in mn rechter biceps en schouder haha, lache van een beetje autowassen, ader op mn biceps volop opgezet ghehe, volgens mij hoef je niet eens
te trainen in de gym om aan te komen in een kuur. Ga buiten een beetje klussen, gooi er wat energie in en je wordt groot ;)

Week5:
Maandag:
Wegen en 80,5 kg
Kick armen en schouders getrained zeg. Zo ff 10 kg extra op de kuiten, voelde als het gewicht waar ik normaal mee train. Wat een pomp, ik wou
dat ik altijd zo kon trainen. Zit ook al weer vollop te filosoferen over een volgende kuur maar twijfel nog tussen 6 weken stromba tabs of een 10 weken kuur met 500 mg test en 400 mg boldenone p/w.

Morgen prikdag en ik verheug me er nu al op.
Sávonds kwam mn moeder ff langs fietsen en die zij: Oh jongen je armen, dat is toch niet gezond??? Wat voor mij zoveel betekent als: hiiiiihaaaa het gaat de goede kant op.


Dinsdag:
Lekker benen getrainend zeg, begonnen met squaten en mn laatse setjes gedraaid met 130kg en dit was een eitje, maar ik had geen riem bij me
en weinig zin om over een paar jaar naar de dokter te gaan voor een knierevisie, maar zaterdag weer benen en dan 1 set van 12 proberen met 150 kg.
sávonds zelf gezet in mn rechter bil en kaasie zeg, mijn gluteus maximus is ook echt vrij maximus maw plek zat om inject te zetten… Tjezus wat absorberen
mijn billetjes die spullen makkelijk zeg, geen druppeltje bloed en ik voel het goedje niet eens zitten dit keer, echt goud. Volgende x zelf in mn
linkerbil proberen te zetten, wordt moeilijker aangezien ik rechts (zeer rechts ;) ) ben, maar we zullen wel zien.

Woensdag:
Borst en rug dag, maar geen flikker van gebakken vandaag…. Trainen ging op zich wel aardig maar ik vond de pomp weinig, terwijl ik in de spiegel
in de kleedkamer er weer huge uitkwam vind ik zelf. Morgen rustdagje en dat zal me wel goed doen.

Donderdag:
Rustdag en na mn werk een middagdutje gedaan waarna ik wakker werd met een onweerstaanbare zoetbehoefte. Dat werd dus een avondje verkade dieet
(halve reep) en een grote zak m&m's crispy. Resistance is futile, als mn lichaam suiker schreeuwt MOET ik suiker :). Ik ben wederom nieuwschierig naar mn
gewicht as maandag maar mn gains zullen niet massive zijn… maar dat verwacht ik ook niet met dit k*tkuurtje. Ik ben superblij als ik de 6 kg haal en er 2-3
kg van over houd.

ff een update over de bijwerkingen tot zover:
)- bij bukken klein beetje druk in mn hoofd.
)- normaal heb ik altijd wel ergens 1 grote proteine puist op mn lichaam, nu heb ik er 2 a 3.
)- opvliegend ben ik altijd wel al een beetje geweest en is nu heeeel licht toegenomen, meer in de trend van als me iets irriteert begin ik nu meteen te kankeren.
plus dat de "poefff, zo op je neus" gedachte zich wat vaker opdringt.
)- leuke bijwerking is dat ik wat geiler ben en zo wat vaker een erectie heb.
)- opvallend: mn testikels zijn totall niet geslonken tot zover en heb nog gewoon goede ochtenderecties, maw niets veranderd dus.
)- opvallend ook is dat ik heel erg vrolijk ben over t algemeen, maar ook meteen als iemand bijdehand doet 2x zo bijdehand terug doe, beetje haantjesgedrag.
)- ook heb ik soms een beetje koortsig/warm gevoel, net of mn lichaam vecht tegen een aankomend griepje.
)- Wat ik ook niet moet vergeten is, zoals vanavond dus weer, is plots opkomende slapeloosheid. Ik dacht wel eens gelezen te hebben dat datdoor de testosteron komt. Dit is de 3e of 4e keer dat ik hier las van heb.


Ook heb ik besloten om halfverwege november een 10 weken kuur te starten nl. die met 500 mg test en 400 mg boldenone p/w. Dus vanaf nu geen k*tkuurtjes
meer, maar deze was ook vooral om mn lichaam af te tasten en te kijken of ik blessure vrij blijf en dit is allemaal zwaar ok. Wel had ik gehoopt dat ik waanzinnige gains had gemaakt met deze kuur, maar t ziet er niet naar uit dat dit nog zal gebeuren, jammer.


Vijdag:
Shouders, armen en kuiten
De rustdag van gister heeft me heel veel goed gedaan, mn instelling en zelfbeeld is tegengesteld dan de dag tevoor. Ook relaxed in de gym, wat bekende
gezien waaronder een kerel van rond de 40 die ook wel fanatiek traint. Hij vond dat ik goed vooruit gegaan was sinds ie op vakantie was geweest, en toen
heb ik em mn geheimpje maar verteld ;). Altijd cool zo'n complimentje!! Trainen ging ook weer fijn met lekkere pomps alsof mn biceps en triceps ontploften.
armomtrek nu 46 cm (bij een lichaamslengte van 170 cm) , lekerrr hoor!

zaterdag:
vandaag een drukke dag, dus om 06h30 opgestaan en begonnen met een stevige maaltijd en erectie van een half uur.
Benen, buik dag.
Waanzinnig benen gepompt, gewoon op t randje kotsen gezeten na de 3e en vierde superset legpress-leg extension, beginnen nu echt
bb beentjes te worden
Voornu richting "strafkamp" dus dat wat ze werken noemen, blleeeuuh!!!

zondag:
In de sportschool, een oudere man ca 55 jaar met zn dochter op de fietsen aan het opwarmen ofzo, zie ik em met zn dochter naar me kijken hoor ik em eggen: dat zijn nou annabolen. Tssongejonge, dat ik voeger ook zo'n kanker ventje met een oordeel was!! Klootzak is zekerbang dat als tie er niks overzegt dat zn dochter me wil ppen ofzo. Echt triest en oa dit is dus waarom anna's zo'n taboe zijn….mensen en dr bekrompen meningetjes.


Later bij mij thuis was mn moeder net ff op bezoek bij mn vrouwtje en zag me uit mn auto stappen en ze zegt: tjezus jongen je wordt echt vierkant hoor!!
Verder ongelooflijk hoe mensen me na kijken als ik in een shirtje zonder mouwen loop, in de auto kijken ze voor zich uit, en als ik nog een x kijk zie ik
ze naar mn armen kijken ghehehe.
Sávonds voor t slapen gaan injecttime en 2 ml-ejes pokon in de linker bil gepomped. Ik heb em erin gegooid en mn vriendinnetje was zo vriendelijk om
em af te drukken. Links vind ik toch nog een beetje k*t om hellmaal zelf te doen.
Na t sporten naar Den Haag op visite bij mn zusje en t eerste wat ze zei toen ze zag was: zoooo, wat ben jij afgetrained zeg!!! Ik dacht bij mezelf
je moest es weten….met 13% spek hahahaha! :p
 
Leuke log om te lezen :thumbup:

Is maar goed dat de injecties in je billen wel goed gaan, zodat je die belemmering niet meer hebt. (hoezo trouwens benen gekozen eerst, gemak?)

Trainze en groeize.
 
thanks, en yep gemak dient de mens. ;)
 
Volgens mij focus je teveel op gewicht. Tuurlijk, het is belangrijk, maar de cm's tellen ook ;) Hou je dat ook bij?

Goeie log, en succes ermee!
 
Nee, cm's en vetpercentage vergeten alleen armomtrek van 45 naar 46 gegaan. Idd, ook nu moet de spiegel mijn leidraad zijn en dan zit t wel goed nu, maar het is ook wel erg lekker als er iedere x een paar kg aanzit hoor.

ciao
 
week 6:
maandag:
rustdag
vergeten te wegen.

dinsdag:
schouders armen en kuiten:
fgelopen nacht eindelijk is goed geslapen en de volle 8 uur gepakt. Avonddiensten bevallen me toch 10x beter dan die vroege diensten.
gewogen en nu 81,5 kg en dit komt op een totaal van 4.5 kg tot nu toe. Nou moet ik zeggen dat dit met minimaal vocht is, zichtbaar
tenminste want ik heb geen bolle kop en definitie is ook nog prima, of zelfs ietsje beter.
Niet lekker getrained s'ochtends, semi-goede pomp maar ik vond dat ik er vlak uitzag op de 1 of andere manier. Ook nog werken en hier
heb ik de laatse weken helemaaaal geen zin in, opkazen met dat gezeik!!

woensdag:
benen
super benen getrainend, en toen ik sávonds thuis kwam en mn vriendin me lichaamstemp voelde dacht ze dat ik griep had, zo warm was ik mede
te danken aan dat warme k*tweer. Voor t trainen blij als het kwik dalijk onder de 15 C komt overdag.
Samen met de spieropbouw begint t jezus-sydroom me ook parten te spelen, ik gedraag me soms echt als "het" overpotente mannetje...
s'nacht rond 04h00 wakker geworden en 1,5 uur wakker gelegen. Heeeeel irritant!!

donderdag
borst rug
een paar nieuwe pr-etjes gezet, niet met gewicht maar wel met herhalingen met dat gewicht geloof ik, t ging allemaal zeer gemakkelijk.
op t werk een mega-dip, gewoon moeite met mn ogen open houden, dit hield aan tot de eindstreep in zicht kwam. Sávonds thuis als een blok
in slaap gevallen en pas na dik 8 uur wakker geworden, echt lekker.

vrijdag:
rustdag en weer es mn auto een soppie gegeven, en sávonds lekker regen dus weer voor de kat zn k*t staan poetsen.
op t forum werd toevallig een zweet topic ofzo geopend, en dat maakt mij bewust van nog een bijwerking en dat is dat bij de minste
beweging mn rug nat is, wat soms onaangenaam ruikt ook, maw stinkzweet. Dit vind ik eigenlijk de irritantste bijwerking.
En vannacht weeeer een ****ing insomnia! Aaah hiet wordt ik echt gek van alles irriteert me en ik zm om t slopen echt niet relaxed. Ik
hoop dat ik morgen nog zoveel energie heb met trainen.

zaterdag:
Na een klote nachtrust en vroeg op toch een uitstekende training gehad, waarschijnlijk met enige hulp van 2 bakken koffie waardoor ik
zowat mn hart uit mn romp liet bonken, meteen maar ff voorgenomen tot mn vakantie geen koffie meer te nuttigen.
s'middags heerlijke siesta van een uurtje, zooo lekker ontspannend zo'n middag dutje.

zondag:
benen buik
weer mn riem vergeten dus geen pr-etje durven neer te zeten maar gewoon 2 sets van 10 met 140 kg gesquat.
voor de rest blijft mn lichaamsgewicht lekker constant maar volgens mn omgeving is mn vetpercentage flink omlaag gegaan en
dat klopt wel want waren aan t begin van mn kuur mn buikspier verborgen onder het winterspek, nu schijnen ze er goed doorheen
en de ribbel in mn zijkant is ook goed geslonken.

week 7:
maandag:
wegen en tjing tjing… 82 kg en dat na een pindarots neergelegd te hebben zo groot als de sagrada familia, en een lucht..heerlijk.
dus nu een totaal van zeker 5 kg in gewicht omhoog en zeker ook in vet perc omlaag. Jammer dat ik t niet heb laten meten want ik
zou t zelf ook wel graag willen weten.
Een goede borst-rug training gemaakt. Ook ons fitnessinstructricetje kwam even sociaal aan me vragen hoe het met me ging toen
ik ff tussendoor zat uit te rusten waarop ik antwoorde: gaat wel. Waarop zij zei: ja ik zie het, en meteen weer doorliep. Ik dacht bij mezelf
Ja ik zie het ook, trut!! Haha.

dinsdag:
rustdag.
Vrije dag en maar es ff langs wat oude vrienden gegaan. Mn werk probeert me de hele morgen al te bereiken (vanaf 09h00) om me aan het overwerken te krijgen, en
ik ben alleen maar dankbaar voor nummerweergave. Deze jongen heb maar zin in 4 dingen te weten trainen, eten, nken, slapen en wel in die volgorde.

woensdag:
trainen ging ok en een gozer zei dat ik goed vooruit gegaan was op mn schouders en rug enzo, toen heb ik em maar verteld dat een beetje deca wonderen
doet, vroegah toen ik naturel trainde had ik ook altijd een grote bek dat ik naturel was, dus als je gebruikt moet je dat ook eerlijk kunnen zeggen vind ik. Het
ligt er natuurlijk wel aan tegen wie….sommige mensen kunnen niet zo goed met de waarheid omgaan.

donderdag:
benen en buik
super slow training gedaan want ik voelde begin vd week mn ellebogen al een beetje opspelen (ook de reden dat ik zelden bankdruk). Goede training
gemaakt want ik merk dat mijn lichaam goed reageert op dit soort trainingen.

vrijdag
borst en rug
goede training met opvallend opgepompte biceps na mn rugtraining.

weekend aanstaande:
niet trainen en lekker uitrusten zowel thuis als op het werk.
 
Tjongejonge,altijd dikke lol als iemand een topic heeft en een btje leuk kan schrijkven haha, leest lekker weg.
Je gaat prima op je kuur lees ik dus hardstikke mooi, hoe lang moet/mag je nog?

succes verder
 
Back
Naar boven