MuscleMeat

Kuurlog inVorm (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aad de Hoog is zo gek nog niet..Ik heb ook is een tijdje getraind bij Great Shape in Hoogvliet ook niet slecht, maar toch weer terug naar Aad. Veel apparaten en veel bekenden.
 
Muwhahaha heerlijke log dit, ik vind 'em bijna nog leuker dan DBC's logs, waarschijnlijk omdat daar gewenning bij opgetreden is en jij lekker gemeen uit de hoek komt.

Je zegt zelf dat het wel meevalt met je opvliegendheid maar je bent idd scherp, aan het begin van deze log word alles nog netjes uitgelegd en naarmate de posts vorderen word er steeds ietsje meer drama en spitsvondigheden ingelegd.

"Hahah ik zie het ook trut!"

Zoiets bijv :D Schitterend bro gaat lekker :thumbs:
 
@elvis
Maandag laatste inject en dan op vakantie naar de spaanse Costa.

@marvinn
Spreek me maar een x aan als je me ziet daaro, ik ben 170 cm klein en heb meestal een rood of geel haltershirtje aan, maken we ff een praatje.
Heb jij kort geleden nog bij Great Shape getrained? volgens mij geeft een bekende van mij daar les.

@mighty
thx voor t compliment gozer, wacht maar tot mn winterkuur, de zomer is niet bepaald mijn seizoen :p
Over mijn agressie: is jammer dat ik dat verhaal niet in mn log gezet heb, maar toen ik zo'n 4 a 5 weken in mn kuur zat, zat ik met 1 van mn beste vrienden in de auto en die vertelde dat zijn broertje geen lid van onze sportschool was geworden omdat daar van die "patsers" trainen. Ik ben toen zo geflipt dat het nu 1 beste vriend minder is geloof ik :D
 
inVorm zei:
@elvis
Maandag laatste inject en dan op vakantie naar de spaanse Costa.

@marvinn
Spreek me maar een x aan als je me ziet daaro, ik ben 170 cm klein en heb meestal een rood of geel haltershirtje aan, maken we ff een praatje.
Heb jij kort geleden nog bij Great Shape getrained? volgens mij geeft een bekende van mij daar les.

@mighty
thx voor t compliment gozer, wacht maar tot mn winterkuur, de zomer is niet bepaald mijn seizoen :p
Over mijn agressie: is jammer dat ik dat verhaal niet in mn log gezet heb, maar toen ik zo'n 4 a 5 weken in mn kuur zat, zat ik met 1 van mn beste vrienden in de auto en die vertelde dat zijn broertje geen lid van onze sportschool was geworden omdat daar van die "patsers" trainen. Ik ben toen zo geflipt dat het nu 1 beste vriend minder is geloof ik :D

Zal ik doen, zal me ogen open houden. Volgens mij bedoel jij een vrouw die ook aan Body Building heeft gedaan. Kan toch zo gauw niet op haar naam komen... Zie of hoor je wel Marvin.
 
week8 (laatste week)
Maandag
niet kunnen trainen door t vriendinntje die zich redelijk zwaar aan de enkel had geblesseerd vrijdag, dus begonnen met huisarts bezoek
naar ziekenhuis voor foto's en daarna meteen gips er omheen. Verder moet ik heel erg gaan uitkijken want ik wordt veels te snel boos
als t effe niet loopt zoals ik wil/gepland had. Nu dus constant aandenken dat ik met extra testo in mn bloed loop. Verder heb ik me dan
maar voorgenomen om iedere dag t/m zondag te gaan trainen en dan maandag as lekker op vakantie.

dinsdag:
Tyfus zooi geblesseerd na een setje neckpress. Ik wilde een pr-etje doen en ronde de 7e rep schoot het in mn nek/schouder. Deze blessure heb
ik al een x of 3 gehad sinds ik train en het enige wat helpt is een week geen oeffeningen voor mn bovenlichaam. Ik heb dus besloten morgen nog een
beentraining te doen en dan is he schluss voor de komende 2 weken. Mss dat ik in Blanes nog 1 x ga trainen maar dat zie ik dan wel.

woendag:
super lekker wezen trainen en in de spiegel een duidelijk outsweep en separatie te zien op mn dijen.
toevoeging over t begin van deze week:
door de tegenslagen heb ik me niet aan mn voedingsschema gehouden, helaas gebeurt dit mij vaker als het even een beetje tegenzit, dan ga ik er met de
pet naar gooien. Ik schreef in de bijwerkingen al dat ik minimaal vocht vast hield, nou zaterdag dus mn dieet vervangen/aangevuldt met pizza enz.
Ongeloofelijk dit was maandag te zien in de spiegel!! Buikspieren verdwenen en ik zag er massaal en opgeblazen uit. Het is dus imho gewoon waar
dat je door schoon te eten je hele mooie massa kan aankweken met minimaal voch. Sommige van jullie zullen dit vast al weten maar ik ben hier
dus gewoon in de praktijk achter gekomen. Ik had niet durven denken dat dit zo'n verschil maakt!!

donderdag:
toch eigenwijs en wezen trainen, borst en rug. Geen last gehad van mn schouderblessure, mede door de super-slow training. Door dat ik me een uur
vergiste in de tijd mn rug afgeraffeld maar dat vind ik niet zo erg want ik loop toch zwaar te k*tten met mn voeding. K*t wat baal ik dat ik zo mn
kuur ga afsluiten, maar tis niet anders. Als ik terug ben van vakantie dan ga ik alles op alles zetten om zoveel mogelijk van mn gewonnen massa te behouden.

vrijdag.
armen en buik.
express voor mn schouder blessure geen schouders gepakt, maar op het moment dat ik bezig ben met mn 3e setje sit ups schiet het er weer in
Vandaag is dus de laatste x dat ik train voor mn vakantie want ik wil belssure vrij beginnen als ik terug ben.

weekend:
nu zondag gewogen en mij gewicht is stabiel op 82 kg, nu maar hopen dat ik de gewonnen massa een beetje kan behouden ondanks mn
blessure.
Voor nu, Maandag lekker op vakantie en heerlijk tot rust komen. Mobiel en horloge laat ik thuis in de kast op advies van een maatje.

De laatste update over een week of 3 over wat ik gewonnen (of verloren ;) ) heb met mn kuur.

mhvg.
inVorm
 
Zoals beloofd mijn laatste update nu een week of 5 na afsluiting van mn kuur. Mijn gewicht is nu voorlopig constant op 82,5 kg met iets toegenomen vetpercentage.
Waarop t nu lijkt is dat ik bijna AL mn gekuurde massa behoud. Ik zal t zelfs nog sterker vertellen: Vandaag op t werk was t weer es vertyfed warm dus ik trek mn
trui uit en zit dus te werken in een shirt zonder mouwen, Loopt mn chef langs zegt ie: Jouw armen zijn als mijn dijbenen. Effies later in de sportschool komt er een
jongen naar me toe die zegt: Jezus (ja, mijn voornaam) jij wordt ook ieder week breder en of ik wedstrijden wilde ganaan doen etc. Ik zie t zelf ook maar het is nu 5 weken na mijn laatste inject en t lijkt
wel of ik gewoon doorga, ook de zin in coïtus is niet afgenomen en ik ben nog bijna even scherp en vol zelfvertrouwen als in mn kuur. Overgins heb ik geen nakuur
gedaan…. Dit zal ik na mn volgende kuur zeker wel doen. Maar hier ben ik echt verbaasd over. Ik schrok bijna toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan.
Op t werk de afgelopen weken slinkse opmerkingen gehad over annabolica waarop ik reageer: Bedankt voor t compliment (ghehehe.)
Kracht is trouwens ook niet afgenomen.
Mijn volgende kuur wordt overgins niet de nandrolone winny kuur, maar ik blijf tot t nieuwe jaar clean en begin 1 Januari aan mn droogtrain schema. Dit heeft als
reden dat ik slecht tegen tempraturen kan boven de 20 C en ik er gewoon super veel zin in heb.
Al met al dus heel erg tevreden over mn kuur en kan dit als beginners kuur iedereen aanraden.
 
Back
Naar boven