AndroidHealthClinic

Kuurlog: Mijn Eerste Classic Physique Wedstrijd!

Bezoekers in dit topic

Gister check in gehad met coach. Voeding nog wat verhoogd, met 50 gram carbs. Dit brengt me nu op een totaal van;

700g carbs
210g protein
80g fats

+- 4600 kcal

Denk dat ik nu aardig omhoog ga schieten in lichaamsgewicht, had vanochtend al een uitschieter naar 103,7. Gemiddeld afgelopen dagen was ik tussen de 102 en 103 kg.

Heb denk ik ook wat last van oestrogeen sides..libido is matig en krijg weer beetje gyno vorming. M’n coach heeft aangegeven de Test in dit geval iets te verlagen ipv van gelijk naar de nolva te grijpen.. test nog meer verlagen…:o ik ga gewoon nolva nemen werkte vorige keer super. Sorry coach :p
 
Misschien test verlagen en primo wat verhogen? Dat werkt wat betreft anti oestrogene werking toch min of meer hetzelfde als masteron? Zo blijf je ongeveer hetzelfde aantal mg aan anabolics houden en corrigeer je de a:e verhouding een beetje
 
Misschien test verlagen en primo wat verhogen? Dat werkt wat betreft anti oestrogene werking toch min of meer hetzelfde als masteron? Zo blijf je ongeveer hetzelfde aantal mg aan anabolics houden en corrigeer je de a:e verhouding een beetje

Ja deze optie gaf m'n coach. 200 test 350 primo (ipv 250 test 300 primo) misschien doe ik dat wel. Maar ik zou denken dat nolva sneller werkt, voordat de test in mijn lichaam zakt na het verlagen van de dosis zijn we weer een week verder
 
Ja deze optie gaf m'n coach. 200 test 350 primo (ipv 250 test 300 primo) misschien doe ik dat wel. Maar ik zou denken dat nolva sneller werkt, voordat de test in mijn lichaam zakt na het verlagen van de dosis zijn we weer een week verder

Je kan het allebei doen.

Voor mijn gevoel werkt nolvadex altijd heel snel en super effectief tegen opspelende gyno.

Gewoon test verlagen en primo verhogen en meanwhile misschien 2-3x in de week of eod 10mg tamoxifen nemen totdat die shit weg is en dan gewoon weer stoppen.
 
Weer een week achter de rug. Woog vanochtend 103,3 kilo, we gaan nog lekker dus. Benen gaan voor mijn gevoel goed vooruit, de sweep begint zich steeds meer te vormen. Ik zal maandag weer een paar van de check-in progress foto's hier plaatsen.

Gister Pull B overgeslagen want ik was echt kapot..hele dag geslapen. M'n lichaam had de rust even nodig. Besloten vandaag de workout een beetje aan te passen, en Rack Pulls die ik normaal gister zou doen, vandaag toegevoed aan Legs B:

Standing Dumbbell Calf Raises 30 kg 3xfailure
Seated Dumbbell Calf Raises 40 kg 3xfailure

Hack Squats 140 kg 2x12 (10 kg geplust)
Rack Pulls 100 kg 1x12, 140 kg 1x10, 100 kg 1x12 (soort deload gedaan, licht maar super strikte en langzame vorm, 10 seconden boven vasthouden)
Walking Lunges 24 kg 3x12 (2 kg per kant geplust)
Lying Hamstring Curls 36 kg 2x12 (6 reps totaal geplust)
Leg Extensions 114 kg 2x15


Net m'n post workout maaltijd op, nu lekker de rest van de avond uitrusten en Olympia coverage kijken. :flexing:
 
Vandaag de fout gemaakt om op leg day in een t-shirt te trainen...godverdomme wat ben ik klein :o Voortaan maar gewoon weer een hoodie

Training ging gelukkig wel lekker:

Unilateral Dumbbell Standing Calf Raises 26 kg 3xfailure
Machine Calf Raises 107 kg 3xfailure

Barbell Squat 135 kg 2x8
Lying Leg Curls 35 kg 15,15,12
Leg Press 150 kg 12,12
Dumbbell Romanian Deadlifts 40 kg 3x10
Leg Extensions 114 kg 2x15

Gister ook check in gehad met coach. M’n eiwitten mogen omhoog naar 240 g wat me op een totaal brengt van:

240g protein
700g carbs
80g fats

+- 4750 kcal

Begin wat moeite te krijgen met het eten (voornamelijk de laatste meal met rijst en kip...deed er afgelopen dagen gemiddeld drie kwartier over om het op te krijgen) Ik zit te denken om MK-677 te gaan gebruiken voor eetlust. Hebben jullie ervaring hiermee? Zouden jullie het aanraden voor dit doeleinde?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vandaag de fout gemaakt om op leg day in een t-shirt te trainen...godverdomme wat ben ik klein :o Voortaan maar gewoon weer een hoodie

Training ging gelukkig wel lekker:

Unilateral Dumbbell Standing Calf Raises 26 kg 3xfailure
Machine Calf Raises 107 kg 3xfailure

Barbell Squat 135 kg 2x8
Lying Leg Curls 35 kg 15,15,12
Leg Press 150 kg 12,12
Dumbbell Romanian Deadlifts 40 kg 3x10
Leg Extensions 114 kg 2x15

Gister ook check in gehad met coach. M’n eiwitten mogen omhoog naar 240 g wat me op een totaal brengt van:

240g protein
700g carbs
80g fats

+- 4750 kcal

Begin wat moeite te krijgen met het eten (voornamelijk de laatste meal met rijst en kip...deed er afgelopen dagen gemiddeld drie kwartier over om het op te krijgen) Ik zit te denken om MK-677 te gaan gebruiken voor eetlust. Hebben jullie ervaring hiermee? Zouden jullie het aanraden voor dit doeleinde?
Legday niet in een hoodie of oversized shirt is rip ego
Heb zelf MK-677 gedaan, honger krijg je er zeker van maar naar mate de tijd vordert verdwijnt dit ook weer en je houd ook wat vocht vast, pomp is wel lekker aan het spul
 
Legday niet in een hoodie of oversized shirt is rip ego
Heb zelf MK-677 gedaan, honger krijg je er zeker van maar naar mate de tijd vordert verdwijnt dit ook weer en je houd ook wat vocht vast, pomp is wel lekker aan het spul

Oneindig versterkte eetlust klonk ook te mooi om waar te zijn :o ik hou het nog even achter de hand voor als ik m'n eten echt niet meer naar binnen krijg
 
Oneindig versterkte eetlust klonk ook te mooi om waar te zijn :o ik hou het nog even achter de hand voor als ik m'n eten echt niet meer naar binnen krijg
M'n eerste keer MK-677 was echt top, maar het was wel lastig om niet teveel te eten.
Pleur gewoon wat zero sausjes of wat andere kruiden door je rijst met kip anders?
Het is ook wel duur spul, dus zou het sowieso inderdaad achter de hand houden voor als het echt echt niet meer gaat.
 
Geen optie om de laatste maaltijd geen kip met rijst te eten?

Mk-677 werkt zeker voor eetlust maar het gaat je bloedglucose goed fucken, icm met die macro’s mss niet het beste idee.

Ik was er vroeger echt fan van maar heb m’n mening herzien. Je gained ook een truckload aan vocht die heel je look verpest. Je ziet er wel full af uit maar niet per sé op de goeie manier :o

Nog een aantal weken door bikkelen en dan even gas terug nemen? Als m’n eetlust kelderde (niet door context factoren) was m’n lichaamscompositie vaak ook gewoon slecht aan het worden. Geen idee hoe het bij jou zit op dit moment, laatst zag het er wel nog oké uit.
 
Geen optie om de laatste maaltijd geen kip met rijst te eten?

Mk-677 werkt zeker voor eetlust maar het gaat je bloedglucose goed fucken, icm met die macro’s mss niet het beste idee.

Ik was er vroeger echt fan van maar heb m’n mening herzien. Je gained ook een truckload aan vocht die heel je look verpest. Je ziet er wel full af uit maar niet per sé op de goeie manier :o

Nog een aantal weken door bikkelen en dan even gas terug nemen? Als m’n eetlust kelderde (niet door context factoren) was m’n lichaamscompositie vaak ook gewoon slecht aan het worden. Geen idee hoe het bij jou zit op dit moment, laatst zag het er wel nog oké uit.

Ja m'n lichaamscompositie is wel iets verslechterd. Het loopt nog niet uit de hand, maar ben wel een stuk zachter als eerst. Ik doe momenteel ook geen cardio, misschien zou ik ook 20-30 minuted fasted cardio kunnen gaan doen om eetlust te verbeteren en alles 'tighter' te houden.

Ik meet mijn bloedglucose, dus zou het uit de hand lopen kan ik gewoon stoppen met de MK-677. Ik hou de optie iig nog even achter de hand. Thanks voor de tips :cool:
 
Ja m'n lichaamscompositie is wel iets verslechterd. Het loopt nog niet uit de hand, maar ben wel een stuk zachter als eerst. Ik doe momenteel ook geen cardio, misschien zou ik ook 20-30 minuted fasted cardio kunnen gaan doen om eetlust te verbeteren en alles 'tighter' te houden.

Ik meet mijn bloedglucose, dus zou het uit de hand lopen kan ik gewoon stoppen met de MK-677. Ik hou de optie iig nog even achter de hand. Thanks voor de tips :cool:
Cardio is zeker een optie om alles strakker te houden maar ook om insuline gevoeligheid/ bloedglucose goed te houden.

Bespreek je dit ook met je coach? Vind het altijd wel interessant om te horen wat hij wilt doen (mocht je dat willen delen ofc).
 
Cardio is zeker een optie om alles strakker te houden maar ook om insuline gevoeligheid/ bloedglucose goed te houden.

Bespreek je dit ook met je coach? Vind het altijd wel interessant om te horen wat hij wilt doen (mocht je dat willen delen ofc).

Jazeker, heb het ook aan m'n coach gevraagd. Hij gaf idd aan dat het meer insuline resistentie kan creëren, maar zolang we bloedglucose blijven checken kunnen we voorkomen dat het te erg wordt, en hij had het zelfs over evt metformine implementeren om bloedglucose in toom te houden. Maar hij adviseerde ook te wachten tot het eten echt helemaal niet meer gaat.

Cardio moet ik nog even bespreken, maar ik denk dat geen enkele coach zou adviseren tegen cardio
 
Ik moet van kay 1x pw 30min cardio joggen 5km of 2x pw 15min joggen. Ook in een leanbulk momenteel.
 
Heb net XXL light sausjes besteld, hopen dat dit in combinatie met cardio mijn bulk voorlopig kan verlengen. Wil niet stoppen tot ik minimaal steady 105 kilo weeg. Vanochtend uitschieter naar 104 dus we komen dichtbij

Ik moet van kay 1x pw 30min cardio joggen 5km of 2x pw 15min joggen. Ook in een leanbulk momenteel.

Misschien vindt hij jou iets dikker :p haha jk

Ik ga even met hem bespreken wat hij voor mij adviseert kwa cardio.
 
  • Haha
Waarderingen: ak
Gister check in met coach. Voorlopig geen verdere aanpassingen nodig, we willen m’n lichaam nog laten wennen aan deze huidige calorie inname. Moet er ook nog even niet aan denken nog meer te moeten eten, in dat opzicht zit ik nu wel echt midden in de ‘bulk’. Rijst komt me inmiddels de spuigaten uit.

Lichaamsgewicht blijft beetje hangen tussen de 103 en 104 kilo. Ik had al verwacht dat het plateau richting de 105 niet zo makkelijk gebroken zou worden. Maar slow en steady is nu even beter, vooral aangezien ik ook iets wat sloppy werd kwa lichaamscompositie. Dus nu liever even wat langzamer maar wel kwaliteit gainen.

Laatste progress foto’s. Main focus is nu echt benen. Ik pak ze twee keer per week stevig aan maar voor mijn gevoel gebeurt er echt weinig. Soms lijkt het alsof ze groeien en ik meer quad sweep zie...maar vaak lijken ze ook flat as fuck. Ik twijfel of twee keer per week juist te veel volume is. Maar eerst maar nog even aankijken.

20211020_075703.jpg20211020_075912.jpg
 
die armen en schouders lopen ver voor met de rest denk ik, wellicht meer aandacht aan je torso dus...rug en borst.
wat zei je coach hierover?
 
die armen en schouders lopen ver voor met de rest denk ik, wellicht meer aandacht aan je torso dus...rug en borst.
wat zei je coach hierover?

Focus van mijn training ligt al best op torso. Ik zie de verhouding van mijn upper body niet zo snel veranderen. Focus me al jaren op torso, en voor ik echt serieus voor een wedstrijd ging trainen zou je kunnen zeggen dat ik armen echt licht trainde en vaak zelfs afraffelde.. zelfde resultaat was nog steeds arm/shoulder dominant...:(

Hoe ik het nu zie moet er gewoon overal meer massa op. Dit en dikkere benen en dan komen we al een eind.
 
We zitten in het najaar en ik merk het aan m’n energie levels. Met dit grauw en regenachtig weer lijkt alles ineens een stuk moeizamer te gaan. Dit in combinatie met m’n bulk die ook steeds moeilijker wordt/meals die ik minder makkelijk weg krijg...het is nu even mind over matter.

Heb afgelopen week ook nog eens lopen cheaten. Was donderdag en vrijdag vrij, heb beide dagen een van m’n meals vervangen met een menu van de Burger King. En gister een pizza en buffalo wings. Geen verrassing dus dat ik vanochtend 105,0 kilo woog. Vrijdagavond woog ik in de avond zelfs 107,5, maar dat was vlak voor een grote bevalling. :p

Trainingen gaan in ieder geval wel lekker, vandaag Push A

Barbell Bench Press 115 kg 9,8,8
Incline Dumbbell Bench Press 40 kg 10,9
Dumbbell Flyes 18 kg 12,12,12
Seated Dumbbell Shoulder Press 22 kg 10,10,10
Incline Dumbbell Y-Raises 12 kg 10,10,10 (laatste set een drop set)
Machine Dips 66 kg 10,10,10
Rope Tricep Extensions 39,5 kg 12,12,12 (laatste set een drop set)

De Incline Dumbbell Press doe ik super langszaam/strikte vorm, want hebben geen zwaardere db's in mijn gym. Zelfde met DB Rows... Zal uiteindelijk toch een andere gym moeten gaan zoeken. Jammer want werk ook in deze gym dus het scheelt nu enorm kwa tijd. Maar hierdoor gains mislopen is natuurlijk niet de bedoeling. :rolleyes:
 
Back
Naar boven