Fitness Seller

Kuurlog: Mijn Eerste Classic Physique Wedstrijd! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De Incline Dumbbell Press doe ik super langszaam/strikte vorm, want hebben geen zwaardere db's in mijn gym.
Dit is sowieso klote maar je zou voor nu eventueel bands kunnen toevoegen bij de presses?
 
We zitten in het najaar en ik merk het aan m’n energie levels. Met dit grauw en regenachtig weer lijkt alles ineens een stuk moeizamer te gaan. Dit in combinatie met m’n bulk die ook steeds moeilijker wordt/meals die ik minder makkelijk weg krijg...het is nu even mind over matter.

Heb afgelopen week ook nog eens lopen cheaten. Was donderdag en vrijdag vrij, heb beide dagen een van m’n meals vervangen met een menu van de Burger King. En gister een pizza en buffalo wings. Geen verrassing dus dat ik vanochtend 105,0 kilo woog. Vrijdagavond woog ik in de avond zelfs 107,5, maar dat was vlak voor een grote bevalling. :p

Trainingen gaan in ieder geval wel lekker, vandaag Push A

Barbell Bench Press 115 kg 9,8,8
Incline Dumbbell Bench Press 40 kg 10,9
Dumbbell Flyes 18 kg 12,12,12
Seated Dumbbell Shoulder Press 22 kg 10,10,10
Incline Dumbbell Y-Raises 12 kg 10,10,10 (laatste set een drop set)
Machine Dips 66 kg 10,10,10
Rope Tricep Extensions 39,5 kg 12,12,12 (laatste set een drop set)

De Incline Dumbbell Press doe ik super langszaam/strikte vorm, want hebben geen zwaardere db's in mijn gym. Zelfde met DB Rows... Zal uiteindelijk toch een andere gym moeten gaan zoeken. Jammer want werk ook in deze gym dus het scheelt nu enorm kwa tijd. Maar hierdoor gains mislopen is natuurlijk niet de bedoeling. :rolleyes:
Koop van die stieken en bind die om de dumbells heen zodat je er schijven van 2.5kg aan beide kanten op kunt doen. ff leren hoe je die stieken eromheen bind, maar als ze eenmaal zitten hoef je niet bang te zijn dat het loslaat.
 

Bijlagen

  • A924A771-7778-40DD-B42D-7C345D03493A.jpeg
    A924A771-7778-40DD-B42D-7C345D03493A.jpeg
    235,7 KB · Weergaven: 69
Dit is sowieso klote maar je zou voor nu eventueel bands kunnen toevoegen bij de presses?

Koop van die stieken en bind die om de dumbells heen zodat je er schijven van 2.5kg aan beide kanten op kunt doen. ff leren hoe je die stieken eromheen bind, maar als ze eenmaal zitten hoef je niet bang te zijn dat het loslaat.

Oooh goeie tip gents! Dit soort elastieken hebben we al in de gym dus dit ga ik zeker even proberen. Thanks :D
 
  • Like
Waarderingen: ak
maxresdefault.jpg


Ik bedoelde dit overigens met banded :p
 
Stiek om de db is makkelijker, kan je progressive overload voorzetten. Kunt ook 2x 2.5kg schuiven op de 36/38 dumbells binden zodat de stap van 40 naar 45kg wellicht niet teveel word.
 
51wPQ+eA--S._AC_SX425_.jpg


Of deze krengen kopen
 
Stiek om de db is makkelijker, kan je progressive overload voorzetten. Kunt ook 2x 2.5kg schuiven op de 36/38 dumbells binden zodat de stap van 40 naar 45kg wellicht niet teveel word.

Dit lijkt me idd makkelijker, elastieken vanaf de grond lijkt me een gedoe en de weerstand is anders (boven wordt ie zwaarder). Ga het van de week even proberen en anders..

51wPQ+eA--S._AC_SX425_.jpg


Of deze krengen kopen

... Deze maar aanschaffen :p zijn wel prijzig maar nog steeds voordeliger dan een gym abonnement bij een nieuwe sportschool
 
51wPQ+eA--S._AC_SX425_.jpg


Of deze krengen kopen

Ze weten wel wat ze ervoor moeten vragen :eek:

Ik neem binnenkort gewoon een rol touw mee naar de gym, kijken of ik er wat schijfjes aan kan knopen.
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet straps om en even een x door een 1.25 of 2.5 kg schijfje heen halen? Bungelt dan wel wat los maar goedkope oplossing

Dit lijkt me een beetje prutserig. Met elastieken lijkt gelukkig prima te werken. Donderdag doe ik Dumbbell Rows dan ga ik het even uit testen. :cool:

20211026_081314.jpg
 
  • Like
Waarderingen: ak
-
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet straps om en even een x door een 1.25 of 2.5 kg schijfje heen halen? Bungelt dan wel wat los maar goedkope oplossing
Nog niet aan gedacht, beetje hetzelfde idee wat ik had maar praktischer. Ga die proberen. Dat bungelen is geen probleem, tijdens de lockdown knoopte ik de helft van mijn plates aan de stang.
 
Wat is er mis met gewoon tape te gebruiken en zodoende 1,25/2,5kg plates aan de dumbbells te bevestigen? Als je zelf ook nog eens werkt in die gym waar je traint zal de eigenaar daar toch niet zo’n probleem van moeten maken? Anders moet die homo maar zwaardere dumbbells aanschaffen voor zijn karige kutgym
 
Wat is er mis met gewoon tape te gebruiken en zodoende 1,25/2,5kg plates aan de dumbbells te bevestigen? Als je zelf ook nog eens werkt in die gym waar je traint zal de eigenaar daar toch niet zo’n probleem van moeten maken? Anders moet die homo maar zwaardere dumbbells aanschaffen voor zijn karige kutgym

Werk en train bij Fit For Free dus zie die zwaardere DB's niet zo snel gebeuren. "Dat trekt een bepaald publiek aan..." :o
 
Werk en train bij Fit For Free dus zie die zwaardere DB's niet zo snel gebeuren. "Dat trekt een bepaald publiek aan..." :o

Apart want de F4F in Arnhem(zuid) heeft wel dumbells t/m 50kg
 
Gister weer een check in gehad met de coach. We can up the dose! :D Primo gaat omhoog naar 400 mg, wat me op een totaal brengt van;

Primo 400 mg
Test-E 250 mg
Proviron 25mg pd

Wat zouden jullie adviseren, aangezien het met Primo best veel volume is dat ik moet injecteren; nu dus de 400 mg verdeeld over twee injecties, dus dat is 2 ML, plus de halve ML test dus 2,5 ML per injectie. Nog wel te doen, maar tot hoe hoog zouden jullie maximaal gaan voordat ik beter een derde injectie dag kan toevoegen?
 
Gister weer een check in gehad met de coach. We can up the dose! :D Primo gaat omhoog naar 400 mg, wat me op een totaal brengt van;

Primo 400 mg
Test-E 250 mg
Proviron 25mg pd

Wat zouden jullie adviseren, aangezien het met Primo best veel volume is dat ik moet injecteren; nu dus de 400 mg verdeeld over twee injecties, dus dat is 2 ML, plus de halve ML test dus 2,5 ML per injectie. Nog wel te doen, maar tot hoe hoog zouden jullie maximaal gaan voordat ik beter een derde injectie dag kan toevoegen?
Zou het meteen al doen, hoe minder volume per injectie hoe beter.
 
Back
Naar boven