MuscleMeat

Kuurlog: Mijn Eerste Classic Physique Wedstrijd! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik wou al zeggen, best matige doseringen. En dan heb ik het ook nog langzaam opgebouwd, begon met 200 test 200 primo. :o

Na de wedstrijd(en) ga ik cruisen of helemaal off.

Wanneer is je wedstrijd?
 
Ben benieuwd of je HDL/LDL niet helemaal fucked is na maandenlang primobolan. En dan moet je prep nog beginnen… ik neem aan dat daar nog wat meer middelen bij gaan komen, wellicht nog een masteron, winstrol of anavar? Niet best voor je cholesterol allemaal.
 
Eind maart dus. Beter ga je cruisen, na zoveel weken is de rek er wel uit. Denk aan je gezondheid ;)
 
Ik volg het plan tot de wedstrijd, daarna neem ik een stapje terug en laat ik mijn lichaam herstellen. Ligt er ook aan hoe ik plaats, als ik kut plaats ga ik misschien helemaal off een paar maanden en dan weer rustig opbouwen. Als ik goed plaats zal ik waarschijnlijk wel gelijk door willen naar de volgende wedstrijd. Time will tell. Ik waardeer wel jullie input tho

Toevallig gister check in gehad, we gaan de Primo verhogen met 50 mg :p Mijn totaal is nu:

450 Primo pw
250 Test-E pw
25 Privoron ed
 
Check in met de coach gehad. Gewicht blijft al twee weken hangen tussen de 107 en 108 (met een enkele uitschieter boven de 108). Maar toch voldoende stagnatie om er wat extra calorieën tegenaan te gooien, dit in de vorm van 25 gram eiwitten. Dit brengt mijn totaal nu op

700g carbs
265g protein
80g fats

+- 4700 kcal
 
Check in met de coach gehad. Gewicht blijft al twee weken hangen tussen de 107 en 108 (met een enkele uitschieter boven de 108). Maar toch voldoende stagnatie om er wat extra calorieën tegenaan te gooien, dit in de vorm van 25 gram eiwitten. Dit brengt mijn totaal nu op

700g carbs
265g protein
80g fats

+- 4700 kcal
Mooi, ik vreet mezelf rond met 5000 kcal momenteel op 92kg bw 😂
 
Mooi, ik vreet mezelf rond met 5000 kcal momenteel op 92kg bw 😂

Pffff veel man, ben benieuwd wat jij dan moet vreten als je straks boven de 100kg zit :p

Ik ben dat bulken inmiddels wel een beetje zat, droom al van m'n prep dieet... maar zal wel anders piepen wanneer ik eenmaal in de prep zit haha
 
  • Haha
Waarderingen: ak
Heb je een vaste mealplan die je met ons kan delen? Ben ik wel benieuwd naar.
 
Pffff veel man, ben benieuwd wat jij dan moet vreten als je straks boven de 100kg zit :p

Ik ben dat bulken inmiddels wel een beetje zat, droom al van m'n prep dieet... maar zal wel anders piepen wanneer ik eenmaal in de prep zit haha
Heb persoonlijk echt vrij weinig moeite met het eten, denk dat 6000 kcal ook nog wel lukt indien nodig. Eet tevens nog steeds “teveel” verzadigd eten dus kan ook daar nog bijsturen.

Resultaat is enigste wat telt, maar ben wel jaloers op andere die ruim 15kg zwaarder zijn en dan met met minder eten nog steeds gainen.
 
Heb persoonlijk echt vrij weinig moeite met het eten, denk dat 6000 kcal ook nog wel lukt indien nodig. Eet tevens nog steeds “teveel” verzadigd eten dus kan ook daar nog bijsturen.

Resultaat is enigste wat telt, maar ben wel jaloers op andere die ruim 15kg zwaarder zijn en dan met met minder eten nog steeds gainen.

Jjj eet dan ook veel brood, indien je dat vervangt met rijst gaat het een ander verhaal worden
 
  • Like
Waarderingen: ak
Heb je een vaste mealplan die je met ons kan delen? Ben ik wel benieuwd naar.

Zeker!

Meal 1 (Shake)

Havermout 80g
Whey Isolaat 35g
Pindakaas 25g
Creatine 5g

Meal 2

Rijst 125g
Kip 160g
Avocado 95g

Meal 3

Rijst 260g
Kip 175g
Ananas 150g

Meal 4

Rijst 220g
Kip 150g
Avocado 95g

Meal 5

Havermout 125g
Pindakaas 20g
Rozijnen 25g
Kwark 300g

Intra workout

EAA’s 15g
Creatine 5g
Maltodextrine 45g

Dit is nu dus met de recente macro aanpassing. Producten en meals blijven altijd hetzelfde alleen de hoeveelheden worden steeds aangepsast.
 
Lekker veel rijst :P Als het je te veel wordt kan je een lepeltje honing van 20-30gr door je rijst doen… dan eet je die shit veel makkelijker weg en hoef je ook wat minder rijst te eten.
 
als ik het zo tel eet jij geen 700 gram carbs over de dag !!!! ,
Wel als het ongekookt is , maar dat is eigenlijk een beetje te veel in sommige maaltijden , voeg dan meerdere maaltijden per dag toe . bv 7 maaltijden .
Of gooi je vetten omhoog , als je te weinig calorieën binnen krijgt .
 
Ja, 260 gram ongekookt, het tupperware bakje kan nog net dicht :o

Gewoon kauwen en slikken totdat het bakje leeg is. Leuk is anders.. :p maar de gedachte dat ik ervan groei is voldoende om het elke dag toch weg te krijgen
 
Back
Naar boven