Fitness Seller

Kuurlog Mike.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mindcontrol

Freaky Bodybuilder
Waardering
7.903
Lengte
1m56
Massa
54kg
Vetpercentage
20%
Zal weer eens een log starten met algemene updates en vooruitgang, filmpjes etc.
Offtopic , ontopic gelul Its all good.

Paar weken geleden gestart op 450mg test-e en 300mg Primo-E. Dit kan en gaat nog verhoogd worden naar 600mg test en 450 mg Primo.

Gestart op 4000kcals en we zitten na 4,5 week op 4500kcals ONGEVEER. Mijn dieet is hybride en bestaat uit 5 100% clean meals die samen 3000kcals zijn en +-1500kcals "dirty" (pannekoeken, ovenfriet etc you name it) maar heb sweekends weleens een uitschieter naar 5000/5500kcals.

Gewicht week 1 : 95,5
Gewicht week 2 : 96.3
Gewicht week 3 : 97.0
Gewicht week 4: 97.2
Gewicht week 5: 97.8

Zoals jullie zien gewoon een mooie lineare stijging tot nu toe. Doel is gewoon calorieën pushen maar het echte vreten zal later pas echt nodig zijn.

Supps:
Visolie 4 per dag
Vit D 4000iu per dag
Magnesium
Zink
Rode rijstgist
Vit C
Multivit
Coq 10
En gebruik geen creatine meer

Trainingen is ook hybride.
Doe wat Mike Mentzer/yates achtige dingen, wat John meadows dingen en sommige dingen doe ik topsets/backoff sets.

Maandag: chest triceps
Dinsdag: rug en een oefening biceps
Woensdag: benen
Donderdag: schouders en traps
Vrijdag. 2 oefeningen borst,1x adductoren, 1x hams en 4 arm oefeningen. Reden is dat die achterlopen(borst/hams en adductoren.)

Bespaar me " dit is niet optimaal trainen/eten" discussie. Ik vind het op deze manier leuk om te trainen en dat blijft ook zo. Heb meerdere grote dingen/positieve veranderingen waar ik momenteel mee bezig in mn leven en balans is key momenteel. Voor nu maak ik lekkere progressie, feeling top, eten gaat prima en ik geniet.

Ik heb een vaste oefening routine, maar doe weleens een dropsetje extra, daar wat partials erbij. Bij genoeg fut een oefening extra. Een piramidesetje erbij etc etc. Gewoon keihard trainen en pompen maar uiteraard met een nette vormfocus.

Fotos volgen nog evenals de updates en trainingen.

Groetjes

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dit was afgelopen zaterdag iig.

Laatst bewerkt:
Lekker man zo'n dieet met 1500 cheat kcals, doe mij ook maar :'). In succes!

Supps:
Visolie 4 per dag
Vit D 4000iu per dag
Magnesium
Zink
Rode rijstgist
Vit C
Multivit
En gebruik geen creatine meer
Als je gezondheid belangrijk is zou ik hier nog wat gaan uitbreiden. Als je geen maatwerk wilt zou je ook een all in 1 supp van strom kunnen pakken, maar wat je nu hebt is wel echt weinig.

Lekker man zo'n dieet met 1500 cheat kcals, doe mij ook maar :'). In succes!

Ja man en nog steeds relatief mooie shape houden, maar dat zijn mn genen en beweeg veel. Kan gewoon erg goed mn shape controleren zonder strict te zijn. Cutten is ook altijd een peanut en zelfs dan heb ik dikke cheats ertussen.

Als je gezondheid belangrijk is zou ik hier nog wat gaan uitbreiden. Als je geen maatwerk wilt zou je ook een all in 1 supp van strom kunnen pakken, maar wat je nu hebt is wel echt weinig.

Ben mij steeds meer in aan het lezen op gezondheids supps. Aanbevelingen? Zal eens kijken naar jouw suggestie. Waar heb je die gehaald. Want ja mn gezondheid is mij lief.

Oja Coq 10 pak ik ook btw! 2 per dag

In Januari een volledige hartscan en december een bloedwaardetest btw.

Ben mij steeds meer in aan het lezen op gezondheids supps. Aanbevelingen? Zal eens kijken naar jouw suggestie. Waar heb je die gehaald. Want ja mn gezondheid is mij lief.

Oja Coq 10 pak ik ook btw! 2 per dag

In Januari een volledige hartscan en december een bloedwaardetest btw.
IMG_8121.jpeg

NAC poeder zou ik er ook aan toevoegen van Bulk of Mypro, dat kun je zelf doseren. Ik neem dagelijks 2 scoops

Zal ze eens vergelijken kwa prijs/gewicht. De kuurtjes die ik zet is ook niet echt extreem te noemen dus het hoeft ook niet het volledige assortiment te zijn.

Heb iig besloten om nog een jaar of 4 te b&c'en met enkel test en primo en dan mss af en toe een kuurtje of trt+ whatever. Heb ook nog een shitload aan RAW's liggen wat genoeg is voor een jaar of 10 blast en cruise🤣 dus ga binnekort homebrewen. Even de spulletjes ervoor verzamelen. Die zooi blijft altijd goed en vergaat niet toch?

Zal ze eens vergelijken kwa prijs/gewicht. De kuurtjes die ik zet is ook niet echt extreem te noemen dus het hoeft ook niet het volledige assortiment te zijn.

Heb iig besloten om nog een jaar of 4 te b&c'en met enkel test en primo en dan mss af en toe een kuurtje of trt+ whatever. Heb ook nog een shitload aan RAW's liggen wat genoeg is voor een jaar of 10 blast en cruise🤣 dus ga binnekort homebrewen. Even de spulletjes ervoor verzamelen. Die zooi blijft altijd goed en vergaat niet toch?
Ik had het poeder altijd luchtdicht verpakt, en koel en donker opgeslagen.

Met deze zit je al een heel eind goed naast je andere supps.

Kunt het zelf uitbreiden of goedkoper los kopen, maar indien me blast in een vakantie valt neem ik een potje strom mee ipv 15 andere

Met deze zit je al een heel eind goed naast je andere supps.

Kunt het zelf uitbreiden of goedkoper los kopen, maar indien me blast in een vakantie valt neem ik een potje strom mee ipv 15 andere

Dat is wel een goeie man. Thanks.

• Like
Waarderingen: AK
Dat is wel een goeie man. Thanks.
Het is wel duur en je bent denk 2/3x zo goedkoop uit als je los komt en omrekend qua dosering van die strom, maar de een heeft een hekel aan pillen en de ander slikt er zo 30 weg elke ochtend.

Voor op vakantie is zoiets wel echt ideaal, andere zit je met 20 potjes in je bagage en uiteraard kan je ook alles meenemen in een plastic zakje alleen bij de douane zijn ze geen liefhebber van onbekende pillen in een zakje kan ik uit ervaring vertellen.

Het is wel duur en je bent denk 2/3x zo goedkoop uit als je los komt en omrekend qua dosering van die strom, maar de een heeft een hekel aan pillen en de ander slikt er zo 30 weg elke ochtend.

Voor op vakantie is zoiets wel echt ideaal, andere zit je met 20 potjes in je bagage en uiteraard kan je ook alles meenemen in een plastic zakje alleen bij de douane zijn ze geen liefhebber van onbekende pillen in een zakje kan ik uit ervaring vertellen.

Ga de losse potjes met deze eens vergelijken. Pak jij er 1 maal daags 1 tablet?

Ga de losse potjes met deze eens vergelijken. Pak jij er 1 maal daags 1 tablet?
Meen die van strom dat het er 4 pd waren om de aanbevolen dosering binnen te krijgen, maar was in sept laatste keer op vakantie en toen had ik ze gebruikt, bij thuiskomst bewaar ik ze dus en stap ik meteen over op me eigen doseringen.

Achterkant staan de doseringen per pil, maar verkijk je er niet op soms moet je 2/3/4 pillen nemen van 1 supplement om een normale dosering te krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven