Fitness Seller

Kuurlog Mike.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mindcontrol
150gr havermout, 1 scoop whey, 100 ml melk en 400ml kokend water.

Iets voor jou?

Rond de 700kcal en 40gr proteïne.

Puur voor de cal's is er nog serieous mass van on nutrition..... maar k zeg niks over de shitload aan suikers die je gaat binnenkrijgen

:roflol:
Ga er even serieus naar kijken. Thanks. Ben nooit zo van die "gainers" maar als het me door de laatste weken kan helpen zou het wel kunnen.

Als je kcal hetzelfde blijven en je vertering er niet aan onderdoor gaat is er niks aan de hand. Vertering is wel vaak waar t mis gaat met grotere hoeveelheden brood maar dat kun jij beter voor jezelf bekijken dan wij haha.
Stoelgang 0.0 problemen, alles volgens het boekje alleen wel 5x per dag
. Eetlust ook niet, het is puur even een mentale weerstand tegen die zooi.
Kan ook nog kijken naar 1 meal brood en 1 meal met wat AK en Horn aandragen. Dan hou ik de kerk een beetje in het midden ipv meteen 12 broodjes. Thanks.

Werkt erg goed doe 100gr / 1L en dan drink ik de helft ff pauze paar sec en dan de andere helft, pats 700 kcal weg.

Plan c: gut health van revive 2/3x pd nemen
Plan d: insuline 2x pd
Hmm 700 kcals Klinkt oke, ga er naar kijken. Maar moet voort aan de 1000kcals per meal komen want ben weer aan het stagneren 🫠

Plan C is een optie
Plan D niet.

Ik zet niks anders als test, dat heb ik mezelf beloofd en daar hou ik het bij anders is het einde zoek.

Vanaf komende week schrap ik meal 3 en 4.

Lijkt mij voor de groei geen nadelig effect te hebben?
Ik kan zo snel niet vinden waar de rest van je voeding uit bestaat maar als je genoeg vezels/ vitaminen/ mineralen ed binnenkrijgt uit je andere maaltijden moet het weinig uitmaken. Of je maag/ darmen het ook leuk vinden is een kwestie van proberen :)

Mindcontrol
150gr havermout, 1 scoop whey, 100 ml melk en 400ml kokend water.

Iets voor jou?

Rond de 700kcal en 40gr proteïne.
Dat eet ik smorgens, 150gr havermout, 30gr pindakaas en whey en blauwe bessen. Maar ik ben wel gevoelig met vloeibaar eten en als ik dunne heb en ergens in the middle of nowhere sta....je vat mn punt, heb niet altijd een wc bij de hand en vast is wat makkelijker op te houden.

• Like
Waarderingen: K82
97.8 gemiddeld afgelopen week💯

Voeding vandaag.

Ontbijt:
100gr havermout.
40gr whey
100gr blauwe bessen
20gr pindakaas

Meal 2
500gr kwark
100gr choco cruesli

Meal 3
4 pannekoeken met whey en havermout

Meal 4,
4 pannekoeken met whey en havermout.

Bij de Pannekoekenmix zat 300gr havermout en 3 eieren en 2 scheppen whey aardbei(XXL delicious) dus per pannekoek ongeveer 15gram eiwit.

Meal 5 . Whey en 80gr cornflakes(honinghoepels)

Meal 6
300gram.ovenfriet en 250gr kiphaasjes

Meal 7
500 gr kwark..
100gr cruesli (noot)

Meal 1 t/m 4
Bekijk bijlage 604668

Ik kan zo snel niet vinden waar de rest van je voeding uit bestaat maar als je genoeg vezels/ vitaminen/ mineralen ed binnenkrijgt uit je andere maaltijden moet het weinig uitmaken. Of je maag/ darmen het ook leuk vinden is een kwestie van proberen :)

Meal 3 en 4 heb ik dus na een tijdje veranderd naar de rijst met vlees of kip en groenten. Rest is onveranderd. Behalve de hoeveelheden, die zijn geuppt naarmate is stagneerde.

Supplementeer ook vitamines/rode rijstgist/tudca/nac/coq 10 en nog wat ongein.

Ga er even serieus naar kijken. Thanks. Ben nooit zo van die "gainers" maar als het me door de laatste weken kan helpen zou het wel kunnen.

Stoelgang 0.0 problemen, alles volgens het boekje alleen wel 5x per dag
. Eetlust ook niet, het is puur even een mentale weerstand tegen die zooi.
Kan ook nog kijken naar 1 meal brood en 1 meal met wat AK en Horn aandragen. Dan hou ik de kerk een beetje in het midden ipv meteen 12 broodjes. Thanks.

Hmm 700 kcals Klinkt oke, ga er naar kijken. Maar moet voort aan de 1000kcals per meal komen want ben weer aan het stagneren 🫠

Plan C is een optie
Plan D niet.

Ik zet niks anders als test, dat heb ik mezelf beloofd en daar hou ik het bij anders is het einde zoek.
Als je nog geen supps slikt voor darm/maag dan zou ik dit wel adviseren, vooral als je piek bulk zit dan ga je dit wel positief ervaren.

Sinds ik me milkthisle (uit de gut health van revive) verdeel over 3 momenten vd dag ipv 3 pillen nuchter merk ik hier wel verbetering in. Uiteraard nr1 tip blijf gewoon na elke meal 5/10 min ff lopen als het kan, hier kan geen supplement tegenop.

Als je nog geen supps slikt voor darm/maag dan zou ik dit wel adviseren, vooral als je piek bulk zit dan ga je dit wel positief ervaren.

Sinds ik me milkthisle (uit de gut health van revive) verdeel over 3 momenten vd dag ipv 3 pillen nuchter merk ik hier wel verbetering in. Uiteraard nr1 tip blijf gewoon na elke meal 5/10 min ff lopen als het kan, hier kan geen supplement tegenop.
Ik loop de hele dag. Soms eet ik eeen aantal happen , loop ik wat rond de auto of container en ga daarna weer verder. Ik heb geen stappenteller maar ik zal echt wel een stuk meer als 10000 stappen per dag zetten.

Tosti met veel kaas of met kaas en chorizo eet ik piekbulk ook wel eens.

Gaat zo veel makkelijker binnen dan een bak rijst imo. Rijst mag dan beter verteren, het weegt eenmaal je op de calorieën zit waar jij op zit niet op tegen het relatief low volume die je met brood en beleg binnenkrijgt.

108.2 deze morgen.
Geen schade opgelopen deze feestdagen, integendeel, moest goed aanpoten om op gewicht te blijven.

Besloten om nog 3 weken te pushen en dan zou ik rond de 16 weken bezig zijn.
Merk dat ik langzaam sneller uitgeblust ben, de progressiestappen in de gym worden kleiner en mentaal wil ik mij ook even gaan focussen op mijn andere doelen want ik raak ik een blast altijd ultra gefixeerd op eten/trainen en alles wat erbij hoort en dan is er weinig ruimte en ambitie voor andere dingen in mn hoofd

Laatste week van Januari een week volledig rust, onderhoud zoeken en dan een week of 8 op onderhoud eten om daarna eens te kijken wat er van overblijft.

Eind januari een hartcheck en een bloedwaardentest.

Laatst bewerkt:
Back

BOR
WU 1X 10 Lege bar
Wu 1x 10/ 60kg
Werkset : 1x 10 x 117.5kg
Backoff set 1x 18 x 87.5kg

Row machine, sloooow negative +-5 sec
2x 12 x 75kg
1x 11 x 85kg

Seal row geprobeerd. Gewichten niet relevant.
2x 12 x 20kg
1x 12 x 28kg easy, was een probeersel.

Low row.
1x 14x 87kg
1x 9 en een half , 107kg (straps gebruikt)

Lat pulldown.
1x 12 x 70kg
1x 10 en 2 partials ,75kg
Dropset 1x 7x 70kg

Pullover machine. Max stretch en 3 om 5 sec
1x 12 stand 14/20
1x 12 stand 15/20
1x 11 stand 16/20

Bicep cable curl met rechte stang. 1 om 3 seconden
1x 12 , 45kg
1x 12 x 50
1x 11x 55
Plus wat partials.

Laatst bewerkt:
Back

BOR
WU 1X 10 Lege bar
Wu 1x 10/ 60kg
Werkset : 1x 10 x 117.5kg
Backoff set 1x 18 x 87.5kg

Row machine, sloooow negative +-5 sec
2x 12 x 75kg
1x 11 x 85kg

Seal row geprobeerd. Gewichten niet relevant.
2x 12 x 20kg
1x 12 x 28kg easy, was een probeersel.

Low row.
1x 14x 87kg
1x 9 en een half , 107kg (straps gebruikt)

Lat pulldown.
1x 12 x 70kg
1x 10 en 2 partials ,75kg
Dropset 1x 7x 70kg

Pullover machine. Max stretch en 3 om 5 sec
1x 12 stand 14/20
1x 12 stand 15/20
1x 11 stand 16/20

Bicep cable curl met rechte stang. 1 om 3 seconden
1x 12 , 45kg
1x 12 x 50
1x 11x 55
Plus wat partials.

Bekijk bijlage 612005Bekijk bijlage 612006
En je kijkt natuurlijk altijd zo boos of niet? 💪🏼✌🏼

En je kijkt natuurlijk altijd zo boos of niet? 💪🏼✌🏼
Ik heb gewoon een rotkop.

Of zoals een skank vrouw die mij laatst aansprak(waar gebeurd) jij hebt echt een foute kop maar een klein kwetsbaar hartje denk ik. Wrong bitch, verdorven tot op het bot☠️

Ja hoor. Week rust genomen van alles en toen een week longontsteking gepakt.
🫠
Vandaag voor het eerst weer een pompje pakken.
En vanaf maandag weer 100% rammelen.

Gewicht 105 kilo stabiel , redelijk aan mn onderhoud kunnen komen tijdens ziekte Gelukkig.

Maandag weer een relevante update

maandag start ik met een custom 5x5 met wat assistance oefeningen.

• Like
Waarderingen: K82
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven