Fitness Seller

Kuurlog - Pongo zet zich in voor de wetenschap

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Week 19
Gisteren ging het prikken niet helemaal lekker. Eerste instantie ging het super, naald gleed er echt buitengewoon goed in. Nadat er ongeveer 1 ml van de 2.25 ml in mijn quad zat, liep de vloeistof tegen een zenuw of iets aan waardoor mijn hele quad krachtig aanspande, door de pijn in een reflex de naald eruit getrokken. nieuwe 0.6x25 erop gedraaid en nogmaals in dezelfde quad geprobeerd te prikken, maar dit deed bij 2 pogingen echt zeer. Weer nieuwe tip erop en vervolgens maar in de andere been gezet.

gewoon kappen met je quad.
heb het zelfde gehad vorige keer,
Eerste 6 ging prima daarna elke keer zo'n kut zenuw. Vanaf nu alleen maar glutes, pijnloos en het wordt ook nog beter opgenomen.
 
gewoon kappen met je quad.
heb het zelfde gehad vorige keer,
Eerste 6 ging prima daarna elke keer zo'n kut zenuw. Vanaf nu alleen maar glutes, pijnloos en het wordt ook nog beter opgenomen.
opname in quads is hetzelfde als glutes.. enige voordeel voor mij is bij glutes dat ik daar nooit wat raak voor de rest raak ik overal wel eens wat hoort er bij.
 
groter dan de grootste kraal? :roflol:
wat ik me herinnerde van die paternosters was dat de grootste kraal echt wel giant was :roflol:
Schijnbaar zijn mijn testikels ook gigantisch, moet zeggen dat de onderzoeker ook wel redelijk verbaasd was. :roflol:
gewoon kappen met je quad.
heb het zelfde gehad vorige keer,
Eerste 6 ging prima daarna elke keer zo'n kut zenuw. Vanaf nu alleen maar glutes, pijnloos en het wordt ook nog beter opgenomen.
Prik hem nu iets hoger in de linker been en nergens last van.
opname in quads is hetzelfde als glutes.. enige voordeel voor mij is bij glutes dat ik daar nooit wat raak voor de rest raak ik overal wel eens wat hoort er bij.
Met de hoeveelheid die jij prikt snap ik wel dat je soms wat raakt, niet ontzettend last van littekenweefsel?

Week 25:
Nog deze week en volgende week te gaan :(
Week 24 gemist omdat ik in het buitenland was, uiteindelijk voordat ik wegging wat hoger gezet en niks meegenomen naar het buitenland en dat was uiteindelijk maar goed ook.
Bij de grens van betreffend land er tussen uit gepikt door de douane voor onderzoek van de auto. Want 2 jonge, Hollandse mannen in een nieuwe en snelle auto riekt al snel naar verdachte dingen. Na vluchtig door onze spullen en documenten heen gegaan te zijn gegaan mochten we onze weg vervolgen. Nu had ik er mee weg kunnen komen om wel bij me te hebben, maar hij had maar net iets fanatieker hoeven zijn.

Nu staat de teller al wel op 1.5 week niet getraind, dus deze week eens even extra gas geven. Test verlaagd naar 300 en mast verhoogd naar 250 per keer omdat mn tepels een beetje puffy begonnen te worden. Waarschijnlijk door de hoge dosering voordat ik weg ging.
 
Even een updateje. Uiteindelijk donderdag 22 september voor het laatst geprikt.
Eod 500 iu hCG gezet in plaats van 500 iu 2x per week omdat ik toch net een nieuwe vial aan had gebroken en nu 100% zeker ben van maximale balformaat :p.

hCG gezet tot maandag 3 oktober, donderdag 6 oktober begonnen met 25 mg clomid ed. Dus tot in ieder geval 10 november. Mochten mijn testikels dan nog niet helemaal terug op formaat zijn zal het langer genomen worden.

Libido is nu nogsteeds skyhigh. Lijkt zelf hoger dan tijdens eind van de kuur (te hoge oestrogeen?) Ben ook echt behoorlijk wat subq vocht verloren. Dacht tegen eind van de kuur dat ik toch wel mijn vet wat te ver had op laten lopen. Zweef nu rond de 100 kg exact en zie er 10x droger uit en nog lang niet toe aan een cut.. Ik kom van 102-103 kg.
Hopen dat ik mijn gewicht rond de 100 kg kan houden, maar gok dat er nog wel wat afgaat :(
 
nu een jaar off? :o
 
nu een jaar off? :o
Half jaar. Daarna weer zo snel mogelijk on :o

Goesting in seks is behoorlijk wat lager nu, testiculaire atrofie, verder nergens last van nog.
 
Half jaar. Daarna weer zo snel mogelijk on :o

Goesting in seks is behoorlijk wat lager nu, testiculaire atrofie, verder nergens last van nog.
dus nu in je nakuur heb je atrofie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven