XXL Nutrition

Kuurlog - Pongo zet zich in voor de wetenschap (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn er al plekken die kaal zijn in vergelijking met voor je begon?
in de toekomst mss kijken voor geen dht's? :p
Nee nog helemaal niks kaal. Haarlijn lijkt ook niet terug getrokken nog. Gelukkig.
In de toekomst inderdaad ook wat experimenteren met andere middelen.
 
Week 18
98.5-99 kg gewogen afgelopen paar dagen. Gister mcDonalds gegeten en bier gedronken dus maar even niet gewogen vanochtend, maar zag er lekker vochtig uit.
Gister even niet opgelet en 1.5 ml test opgetrokken ipv 1.25 ml. Dus 450 mg ipv 375 mg gezet naast 200 mg mast. Whatever it takes! Maar vrijdag weer even iets beter opletten.
 
Week 19
Gisteren ging het prikken niet helemaal lekker. Eerste instantie ging het super, naald gleed er echt buitengewoon goed in. Nadat er ongeveer 1 ml van de 2.25 ml in mijn quad zat, liep de vloeistof tegen een zenuw of iets aan waardoor mijn hele quad krachtig aanspande, door de pijn in een reflex de naald eruit getrokken. nieuwe 0.6x25 erop gedraaid en nogmaals in dezelfde quad geprobeerd te prikken, maar dit deed bij 2 pogingen echt zeer. Weer nieuwe tip erop en vervolgens maar in de andere been gezet.
 
Week 19
Gisteren ging het prikken niet helemaal lekker. Eerste instantie ging het super, naald gleed er echt buitengewoon goed in. Nadat er ongeveer 1 ml van de 2.25 ml in mijn quad zat, liep de vloeistof tegen een zenuw of iets aan waardoor mijn hele quad krachtig aanspande, door de pijn in een reflex de naald eruit getrokken. nieuwe 0.6x25 erop gedraaid en nogmaals in dezelfde quad geprobeerd te prikken, maar dit deed bij 2 pogingen echt zeer. Weer nieuwe tip erop en vervolgens maar in de andere been gezet.
damn, snap niet hoe mensen dan zelf ED kunnen prikken :p
hoe gaat het de fysiek? en de mental state?
 
damn, snap niet hoe mensen dan zelf ED kunnen prikken :p
hoe gaat het de fysiek? en de mental state?
Met genoeg cyclen tussen spieren moet het prima kunnen, heb zelf alleen geen kleinere naalden om in mijn delts, triceps of chest te prikken met olie. Slin naald moet je je volgens mij helemaal ziek duwen om er een ml in te krijgen. En mezelf prikken met een groene harpoen in mn reet zie ik niet zo zitten...

Fysiek gaat erg goed, merk overal flink progressie in. Schouders en traps groeien vooral erg duidelijk. Delts waren al één van mijn sterke punten voordat ik uberhaupt begon met AAS. Oog nu alleen een beetje vochtig voor mijn gevoel door hogere test. Vochtig is dan voornamelijk niet meer ze shredded als eerder. Toen liepen de aders duidelijk zichtbaar van boven naar beneden over mijn buik. Nu zijn ze wat minder zichtbaar.
Verstand op nul, blik op de gainsss & prikken maar :D
Hahaha, ED prikken zou ik niet eens erg vinden, mits je de juiste naalden hebt :p
 
raak je met slin naalden wel in je spier? dat je het voor kleinere spiergroepen gebruikt is duidelijk
 
met 0.5 of 0.45 moet je wel hard duwen om het erdoor te krijgen, zeker als er al wat litteken weefsel aanwezig is :) #kutprikkenookaltijd
 
raak je met slin naalden wel in je spier? dat je het voor kleinere spiergroepen gebruikt is duidelijk
Slinpins die ik heb hebben geloof ik een lengte van 1 cm, voor delts is dit voor mij groot zat om in de spier te komen. Huid is hier erg dun.
met 0.5 of 0.45 moet je wel hard duwen om het erdoor te krijgen, zeker als er al wat litteken weefsel aanwezig is :) #kutprikkenookaltijd
Pff je hoe kleiner de naald hoe groter de weerstand natuurlijk. Voorlopig maar ff gewoon 0.6 in quad dus.. Over half jaar eens ga nadenken over nieuwe kuur voor na t eind van t onderzoek :p

Week 20
Linker been prikken ging deze keer weer goed, merkte alleen met het olie erin laten lopen dat ik opeens tintelingen kreeg over mn hoofd alsof ik beta-alanine had genomen. Dit hield een paar seconde aan en toen trok het weer weg. Misschien was het door spanning/stress in verband met dat vorige keer in linker been prikken niet zo lekker ging.

Wel te horen gekregen dat ik week 36 (24 van kuur) naar het buitenland ben voor 9 dagen. Voor die tijd off gaan is geen optie omdat ik voor begin van de nakuur mijn hCG wil kunnen blijven zetten. Dat zou betekenen dat ik nakuur zou starten met weggaan en dus op week 22 moet stoppen. Ga ik niet doen :p. Ga de kuur een weekje langer doortrekken tot 26 weken, de maximale duur dus.

Ga op zaterdag overdag weg. Dus kan dan nog prikken, neem ik een preloaded spuit mee om woensdag te zetten en dan zondag bij terugkomst weer prikken. hCG meenemen is helaas geen optie. Zal de week erna dus wat hoger en vaker zetten.
 
Durf je het aan om een spuit mee te nemen in je bagage?
 
Week 21
Dacht nu eens om de spasme te voorkomen in spier tijdens prikken eens pre workout te zetten. Maar dit hielp al niet veel en snap niet goed wat nou het probleem is met de linker been.
De naald gleed er gewoon soepel en pijnloos in. Maar zodra ik de vloeistof er (te snel?) in laat lopen spant de vastus lateralis zich aan. Dit keer wel bewust de naald erin kunnen houden en heel langzaam de olie erin laten lopen.

Weeg op het moment 101 kg ongeveer in de ochtend. Vanochtend 99.5 kg omdat ik gister wat bier heb gedronken en behoorlijk uitgedroogd wakker werd.
Qua voeding heb ik het een en ander omgegooid. Ben wat lager in vet gaan zitten en een flink stuk hoger in koolhydraten. Ben wat vochtiger gaan ogen (lees niet zo super shredded). Gok door de hoge test relatief veel oestrogeen, ook zijn mijn tepels opvallend sneller stijf en is de haaruitval ook flink teruggelopen (yay voor oestrogeen?).
Voorlopig blijf ik nog even zo door bunkeren qua voeding. Mocht mijn vetpercentage voor mijn idee uit de hand lopen zal ik de kcals minderen.
 
Week 21
Dacht nu eens om de spasme te voorkomen in spier tijdens prikken eens pre workout te zetten. Maar dit hielp al niet veel en snap niet goed wat nou het probleem is met de linker been.
De naald gleed er gewoon soepel en pijnloos in. Maar zodra ik de vloeistof er (te snel?) in laat lopen spant de vastus lateralis zich aan. Dit keer wel bewust de naald erin kunnen houden en heel langzaam de olie erin laten lopen.

Weeg op het moment 101 kg ongeveer in de ochtend. Vanochtend 99.5 kg omdat ik gister wat bier heb gedronken en behoorlijk uitgedroogd wakker werd.
Qua voeding heb ik het een en ander omgegooid. Ben wat lager in vet gaan zitten en een flink stuk hoger in koolhydraten. Ben wat vochtiger gaan ogen (lees niet zo super shredded). Gok door de hoge test relatief veel oestrogeen, ook zijn mijn tepels opvallend sneller stijf en is de haaruitval ook flink teruggelopen (yay voor oestrogeen?).
Voorlopig blijf ik nog even zo door bunkeren qua voeding. Mocht mijn vetpercentage voor mijn idee uit de hand lopen zal ik de kcals minderen.
picca?
 
Vers van de pers.
Zoals ik al zei vochtig :sad:
k0rec9.jpg
 
goed toch, 10kg boven je lengte met abs:thumbs:
 
Ik zou je geen 100 kg + geven eerlijk gezegd ! Op het oog te zien dan maar wel nice je shape
 
goed toch, 10kg boven je lengte met abs:thumbs:
Exactly :D
Ik zou je geen 100 kg + geven eerlijk gezegd ! Op het oog te zien dan maar wel nice je shape
Snap ik, ik ben gewoon lang en mijn gewicht zit grotendeels in benen. Deze zijn over de 70 cm in omtrek en heb ook aardig wat rug. Toevallig van de week een selfie gemaakt met een maat van me na een flinke benchsessie. En daarop ziet mn bovenlijf er dan wel weer huge uit. Lang leven de pomp.

Week 22:

Ik had verwacht dat ik met deze hoeveelheden voedsel dik hard aan zou komen, maar zat vanochtend nogsteeds op 101 kg. Ik eet constant tussen de 4000 en 5000 kcal ???
Anyways, gisteren mijn één na laatste ampul met hCG opengemaakt. Na even te hebben zitten rekenen kan ik dus met mijn voorraad hCG precies tot aan mijn nakuur hCG zetten en zelfs nog ff extra hoog om testikels maximaal op formaat te brengen. Merk wel dat ze ondanks 2x per week 500 iu hCG toch iets kleiner zijn. Ook hou ik precies een vial test en mast over, dus moet na het onderzoek wel weer gaan kuren, anders is het zonde :o

Gister was been links weer aan de beurt, waar ik nu door de spasme telkens wel een beetje tegenop zag. Nu besloten het iets hoger in de been te zetten, en dit ging perfect. De naald ging erin zonder enkel probleem, olie liep er vlot in en voel er totaal niks van vandaag. Normaal wil ik nog wel eens een klein beetje stijfheid voelen maar helemaal niks vandaag.
 
delt geen optie om te prikken?
 
delt geen optie om te prikken?
Zou inderdaad kunnen, maar denk zelf dat 25x0.6 grooot is voor delt, volgende keer dat ik on ga, ga ik meer tips bestellen.

Week 23
Beetje laat en even kort en bondig. In ieder geval heb ik afgelopen woensdag de 2e meting gehad van de Haarlem studie, dit in verband met een vakantie van de onderzoeker en aangezien mijn kuur in totaal 26 weken duurt, maken die 3 weekjes niet veel verschil.
Tussenstand voor wat snel meetbaar is;
Bloeddruk; bovendruk iets toegenomen, niet zorgwekkend.
Gewicht: 102 kg. Dus +13 kg.
Testikels: Iets in formaat gekrompen, maar nog steeds groter dan de grootste kraal. hCG doet dus goed zijn werk.
 
groter dan de grootste kraal? :roflol:
wat ik me herinnerde van die paternosters was dat de grootste kraal echt wel giant was :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven