Fitness Seller

Kuurlog Road To JBC 2018

Bezoekers in dit topic

Je doet niet echt veel volume tijdens een training, Train je altijd zo?

Laag volume, lage gewichten, shitload aan AAS en laag in test :p

Maakt me nieuwsgierig naar het fysiek, een paar foto's zouden wonderen doen voor je log ;)
 
Laag volume, lage gewichten, shitload aan AAS en laag in test :p

Maakt me nieuwsgierig naar het fysiek, een paar foto's zouden wonderen doen voor je log ;)

Wat bedoel je daarmee die uitspraak? Lage gewichten vind je dat ja? En laag test wat is daar mis mee?
 
Wat bedoel je daarmee die uitspraak? Lage gewichten vind je dat ja? En laag test wat is daar mis mee?

Ik heb nog even gekeken en het was mij niet opgevallen dat je ook high rep trainingen doet op lager gewicht, dus zo gek zijn die gewichten niet ;)

Laag in test is niet heel gangbaar voor iemand die zoveel mogelijk massa wil aanzetten.
 
ik zou je op 750test zetten 750bold en 450 nandrolon, daarnaast zou ik na 8 weken kijken hoe het gaat en zo nodig veranderingen aanbrengen.
 
Ik heb nog even gekeken en het was mij niet opgevallen dat je ook high rep trainingen doet op lager gewicht, dus zo gek zijn die gewichten niet ;)

Laag in test is niet heel gangbaar voor iemand die zoveel mogelijk massa wil aanzetten.


Haha okay gelukkig maar.

Laag test is geen vocht, geen oestrogeen problemen. Andere middelen zijn veel anabolischer dan test. Als je nu hoog test gaat zetten idd gain je iets meer, maja vraag die mensen met sick hoog test maar eens waar dje 20 kilo massa ineens naartoe is! En heb er ervaring mee met eem coach die me hele jaar op high test gezet heeft en de kwaliteit gewoon bagger was en vochtig en papperig. Dat is mijn insteek hierheen
 
Vocht en vet is voeding. Qua androgeen:anabool ratio is test een prima massabouwer. Verder kun je bijvoorbeeld naast eenhogere dosis test een hogere dosis mast zetten als je lean wilt blijven maar toch de voordelen van meer test wilt ondervinden.

Maar ik snap het wel, ieder zijn eigen voorkeur :)
 
vocht en vet komt door oestrogeenvorming en secundair al mensen te veel schommelen in zout+carbs, in het geval van nandrolon komt het doordat je gevoeliger word voor mineralen.
 
Hoe gaat het met de kuur?
 
Back
Naar boven