Fitness Seller

Kuurlog Test Deca D-bol & Sarms

Bezoekers in dit topic

JeroenEgbers

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jan 2008
Berichten
137
Waardering
3
Hallo medestrijders.

Ik ben begonnen met mijn 2e BULK injectiekuurtje.

Mijn beginstatus was 77,1 kg met een bf van 7,9%.
Mijn lengte is 1m86 en mijn leeftijd is 30 jaren jong.

Mijn doel is natuurlijk zoveel mogelijk VVM pakken.

Ik eet dagelijks 4200 kcal.
525 gram koolhydraten.
210 gram eiwitten.
140 gram vet.

De macro's varieren wel maar zit altijd wel rond de 4200 kcal.

Ongeveer 7 jaren trainingservaring waarvan laatste 2 serieus.

Week 1 – 12 Test E 500mg per week (Ma 1ml/250mg & Do 1ml 250mg)

Week 1 – 11 DECA 400mg in de week (Ma 1ml/200mg & Do 1ml 200mg)

Week 1 – 4 D-BOL 40mg per dag (20mg in de ochtend / 20mg in avond)

Week 4 – 12 QUAD ELITE 80mg per dag (1 tabletje, net voor de training)

Week 7 – 12 YK-11 POWDER 10mg per dag (5mg ochtend / 5mg avond)

Week 1 – 4 Cycle Care 1 tab per dag, (Week 5-12 Cycle Care 1 tab EOD)

Week 1 – 11 Mirapex 1mg per week (2x 0,5mg per week op de Ma & Do)

Week 1 – 12 Arimidex 0,5mg EOD (dosis omhoog naar elke dag bij gyno)

Week 13 – 14 Letrozole 2,5mg per week (2x 1,25mg per week Ma & Do)

Week 11 – 13 HCG 500IU EOD (10 injecties in totaal, zetten in de avond)

Week 15 – 18 Nolvadex (wk 15/16 op 40mg per dag, wk 17/18 op 20mg)

Week 15 – 18 Clomid (eerste 2 dagen 100mg, daarna 50mg, 17/18 25mg)

Heb express niet elke dag op de weegschaal gestaan.

Zit nu in week 5 en zit op 86,7 kilo.

Waarschijnlijk hield ik op dat moment nog veel vocht vast van de Dianabol.

Ik heb de eerste 4 weken gezweet als een otter s'nachts van de D-bol
en had heel veel hoofdpijn en ik sliep toch wel heel erg slecht helaas!!

Nu al een paar dagen geen D-bol meer en de hoofdpijn en het zweten is over.

Ik ben met bankdrukken van 1x95 naar 1x115 gegaan!!
Met deadlift 1x140 met pijn naar een 1x160 met gemak.
Squatten doe ik niet los maar wel in de Smith Machine!!

Ik train 6 of 7 dagen in de week!

Maandag: Borst (+/- 24 sets)
Dinsdag: Rug (+/- 24 sets)
Woensdag: Schouders (+/- 24 sets) (8 voor, 8 zij, 8 achterkant)
Donderdag: Armen (+/- 24 sets)
Vrijdag: Benen (+/- 24 sets)
Zaterdag: Borst/Rug (Extra Dag)
Zondag: Traps/Abs (+/- 24 sets) (12 sets traps, 12 sets abs)

Hebben jullie nog tips of commentaar?

Alles is welkom!

Gr. Jeroen.
 
Bijzondere trainingsvolumes
 
Dat zijn inderdaad behoorlijke volumes... Maar hey als het voor je werkt :thumbs:
 
In! Zelfse leeftijd. Zelfde gewicht. Ik ben alleen 10 cm korter
 
Bijzondere trainingsvolumes

Hoe bedoel je dat RFFNCK?

Met 24 sets doe ik meestal 6 oefeningen van 4 sets. Maar kan ook 8 oefeningen 3 sets pakken! Borst krijgt wel 5 dagen rust na die tijd he!

Rug is ook een grote spiergroep, meestal pak ik 3 oefeningen breedte, 3 oefeningen dikte en 2 onderrug.

Bij de armen 3 of 4 oefeningen biceps en 3 of 4 oefeningen triceps.

3 of 4 oefeningen Nek en 3 of 4 buik!

Is dan toch wel redelijk normaal nog?
Heb niet het gevoel dat ik te veel pak!

Bedankt voor je reactie verder bro.

Gr. Jeroen.
 
Dat zijn inderdaad behoorlijke volumes... Maar hey als het voor je werkt :thumbs:

Bedankt voor je reactie broer!

Verder nog wat aan te merken op de kuur of zit het wel goed zo?

Jij hebt ook mooie stats man!

Gr. Jeroen.
 
Hoe bedoel je dat RFFNCK?

Met 24 sets doe ik meestal 6 oefeningen van 4 sets. Maar kan ook 8 oefeningen 3 sets pakken! Borst krijgt wel 5 dagen rust na die tijd he!

Rug is ook een grote spiergroep, meestal pak ik 3 oefeningen breedte, 3 oefeningen dikte en 2 onderrug.

Bij de armen 3 of 4 oefeningen biceps en 3 of 4 oefeningen triceps.

3 of 4 oefeningen Nek en 3 of 4 buik!

Is dan toch wel redelijk normaal nog?
Heb niet het gevoel dat ik te veel pak!

Bedankt voor je reactie verder bro.

Gr. Jeroen.

Bedoel ook meer dat het raar is dat je voor rug, een van de meest complexe spiergroepen in totaliteit, even veel doet als voor je borst, wat gewoon een kleine spier is.
 
Bedoel ook meer dat het raar is dat je voor rug, een van de meest complexe spiergroepen in totaliteit, even veel doet als voor je borst, wat gewoon een kleine spier is.

Correctie, als het goed is heeft hij er 2, elk met 3 sub koppen (pars clavicularis, pars sternocostalis en pars abdominalis). Maar dan nog slaat het inderdaad nergens op :o
 
Correctie, als het goed is heeft hij er 2, elk met 3 sub koppen (pars clavicularis, pars sternocostalis en pars abdominalis). Maar dan nog slaat het inderdaad nergens op :o
Borst behoort tocht tot 1 van de grote spiergroepen , die je normaal gesproken traint met een kleine spiergroep zoals armen?
 
Borst behoort tocht tot 1 van de grote spiergroepen , die je normaal gesproken traint met een kleine spiergroep zoals armen?

Je rug en je benen zijn grote spiergroepen.. Je borst is dat niet.
 
Je rug en je benen zijn grote spiergroepen.. Je borst is dat niet.

Dit dus. Als je net zoveel voor armen als voor benen doet gaat er gewoon iets mis in je schema imo. Sowieso vind ik 24 sets voor armen echt enorm veel. Ik doe er 5 ofzo per week :').
 
Borst behoort tocht tot 1 van de grote spiergroepen , die je normaal gesproken traint met een kleine spiergroep zoals armen?

Dat iedereen hem behandeld als een grote spiergroep wil niet zeggen dat het zo is. Volgens mij zijn puur qua oppervlakte je kuiten net zo groot of zelfs groter
 
Dat iedereen hem behandeld als een grote spiergroep wil niet zeggen dat het zo is. Volgens mij zijn puur qua oppervlakte je kuiten net zo groot of zelfs groter
Thanks man.
In mijn schema doe ik altijd borst met een kleine spiergroep zoals biceps op triceps, maar als ik jou goed begrijp zou ik ook borst en benen samen kunnen trainen of rug en borst. Is dit een juiste redenatie of is dit niet ideaal
 
Thanks man.
In mijn schema doe ik altijd borst met een kleine spiergroep zoals biceps op triceps, maar als ik jou goed begrijp zou ik ook borst en benen samen kunnen trainen of rug en borst. Is dit een juiste redenatie of is dit niet ideaal

Dit kun je zelf ook wel bedenken. Ben jij na een flinke benen training nog in staat tot het fatsoenlijk trainen van borst? Ik niet iig. Borst en rug kunnen wel samen als dat je bevalt, ik vind het kut :P RFFNCK zegt ook niet dat je geen triceps of biceps na borst kan doen, volgens mij bedoelt ie alleen dat je er niet zo'n achterlijk volume op hoeft te draaien.
 
Thanks man.
In mijn schema doe ik altijd borst met een kleine spiergroep zoals biceps op triceps, maar als ik jou goed begrijp zou ik ook borst en benen samen kunnen trainen of rug en borst. Is dit een juiste redenatie of is dit niet ideaal

Natuurlijk, alles kan. Alleen geef ik persoonlijk benen en rug een eigen dag omdat het zo'n grote groepen zijn en intensief om te trainen. Ik pak borst samen met schouders en triceps, 3 kleinere groepen samen
 
Dit kun je zelf ook wel bedenken. Ben jij na een flinke benen training nog in staat tot het fatsoenlijk trainen van borst? Ik niet iig. Borst en rug kunnen wel samen als dat je bevalt, ik vind het kut :P RFFNCK zegt ook niet dat je geen triceps of biceps na borst kan doen, volgens mij bedoelt ie alleen dat je er niet zo'n achterlijk volume op hoeft te draaien.

En precies dat :)
 
Bedoel ook meer dat het raar is dat je voor rug, een van de meest complexe spiergroepen in totaliteit, even veel doet als voor je borst, wat gewoon een kleine spier is.

Broer ik snap je beredenering! Maar als ik BORST train gebruik ik met bijna alle oefeningen ook TRICEPS. Borst loopt toch wat achter heb ik het idee.

Ik doe ook Dippen, Smal Bankdrukken & Opdrukken Smal en al met al belast ik mijn borstspieren toch niet niet zo zwaar als rug op rugdag.

Denk dat ik op Borstdag 60% borst & 40& triceps pak en op Rugdag 80 tot 90% rug. Dus al met al train ik rug dan wel zwaarder.

Op zaterdag pak ik ook maar 12 sets borst en 18 sets rug meestal. Want borst pak ik 2 dagen later weer en rug 3!

Met Rug trainen gebruik ik ook biceps maar toch wel veel minder als dat ik triceps gebruik bij borstdag.
 
Back
Naar boven