Fitness Seller

Kuurlog Test Deca D-bol & Sarms

Bezoekers in dit topic

Waarom nog al die sarms erbij?
 
Broer ik snap je beredenering! Maar als ik BORST train gebruik ik met bijna alle oefeningen ook TRICEPS. Borst loopt toch wat achter heb ik het idee.

Ik doe ook Dippen, Smal Bankdrukken & Opdrukken Smal en al met al belast ik mijn borstspieren toch niet niet zo zwaar als rug op rugdag.

Denk dat ik op Borstdag 60% borst & 40& triceps pak en op Rugdag 80 tot 90% rug. Dus al met al train ik rug dan wel zwaarder.

Op zaterdag pak ik ook maar 12 sets borst en 18 sets rug meestal. Want borst pak ik 2 dagen later weer en rug 3!

Met Rug trainen gebruik ik ook biceps maar toch wel veel minder als dat ik triceps gebruik bij borstdag.

Dit is een beredenering die op nog minder dan broscience is gebaseerd
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
borst en rug 2 x de week en benen 1x dan zou ik benen ook 2 x doen. tenzij ze voor lopen natuurlijk.
 
Dit is een beredenering die op nog minder dan broscience is gebaseerd

Vind ik niet!! Kort uitgelegd train ik borst minder zwaar & minder oefeningen dan rug!!! Dat die beredenering voor jou niks waard is maakt me niet veel uit!

Ik neem je advies wel mee in het schema. Doe iets minder borstoefeningen en ga iets meer rug pakken. Benen ga ik vanaf nu ook 2x in de week pakken!

Groetjes!
 
borst en rug 2 x de week en benen 1x dan zou ik benen ook 2 x doen. tenzij ze voor lopen natuurlijk.

Heb beste lompe benen al van mezelf kerel.

Maar ga ze vanaf nu wel 2x in de week pakken.

Eigenlijk deed ik dat al want doe bij rug vaak ook Deadliften een aantal sets.

Gr. Jeroen.
 
Heb beste lompe benen al van mezelf kerel.

Maar ga ze vanaf nu wel 2x in de week pakken.

Eigenlijk deed ik dat al want doe bij rug vaak ook Deadliften een aantal sets.

Gr. Jeroen.

Deads zijn voor mij geen beenoefening.
 
Zie op UK en USA forums vaker AAS met SARMS. Daar zijn de dosissen sarms wel een stuk hoger naast de test.
Wat merk jij van deze dosis sarms boven de AAS?
 
iedereen begint over volume maar ik was eerder over jouw stats begonnen die zijn wel vrij laag laat staan om al te gaan kuren,
95kg bankdruk? beter stop je met kuren en ga je 2 jaar natty door.
 
Back
Naar boven