XXL Nutrition

Kuurlog Test / Deca / Winny

Bezoekers in dit topic

SindaCate

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2011
Berichten
326
Waardering
18
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Mannen hieronder volgt mijn kuurschema die ik vanaf aanstaande maandag ga beginnen.
Ik ga deze log in eerste instantie gebruiken om mijn ervaringen en resultaten vast te leggen.
Natuurlijk hoop ik op advies en tips !.
Ik zal hier trainingen updaten die ik in de sportschool doet thuis niet. over foto's ben ik nog niet uit
Ik ben van menig dat het de log interesanter maakt dus wie weet upload ik wel picture. voor en na aan het eind. als ik me dr goed bijvoel wel eerder we zullen zien eerst maar eens beginnen.

Trainen: Op ma, wo, en vr, sportschool,
Op di, do. thuis


Voeding: zit goed zit altyd rond 4500 / 5000 kcal

Supplementen: whey, omega 3, multivitamine

Kuur:
Week 1 t/m 12 Test E 500 mg EW
Week 1 t/m 10 Deca 400 mg EW
Week 1 t/m 3 Winny 50 mg ED
Nakuur 3 weken 20 mg ED Tamofixen
 
Netjes man, veel succes!
 
Deca met winny dat zie je niet vaak
In! Ben benieuwd :D
 
Leuk dat je toch hebt besloten om te gaan loggen.
Ga je volgen!

Ik dacht dat je test-e + winny zou gaan doen, jammer aangezien dat een kuur is die dichter
bij mijn eigen toekomstige kuur ligt. Maar goed dit zal ik wel ingebeeld hebben :(

@voeding, wat zijn je macro's? i.v.m eiwitten en hogere opname ben ik hier benieuwd naar.
 
Good luck! is je kickstart van winny niet te kort?
En train je in de weekenden ook nog? of alleen 3 dagen in de week?

Ik ga je zeker volgen!
 
Good luck! is je kickstart van winny niet te kort?
En train je in de weekenden ook nog? of alleen 3 dagen in de week?

Ik ga je zeker volgen!

Trainen: Op ma, wo, en vr, sportschool,
Op di, do. thuis

Wat ik ervan heb begrepen is dat hij 5x per week traint, 3x op sportschool en 2x thuis.
 
Mannen er zijn problemen de winny die ik van weekend zal krijgen laat op zich wachten.

Dit komt omdat er bij ons carnaval gevierd wordt en ik gisteren en vandaag zelf ook carnaval heb.

Dit was ik echter vergeten zodoende dat ik nu aanstaande maandag begin om gewoon goed te kunnen beginnen.

nog 1 wwekje tegaan met Animalm m Stack die ik nog had liggen deze is dan ook op en dan komt alles mooi samen.

Vandaag zal ik dan de training niet loggen want die gaat niet komen vandaag morgen is thuis trainen met dimbles valt niet vele over te vertellen.

Dus zal er woensdag een training update komen.
 
We zijn begonnen!

Eerst even het volgende het was de bedoeling winstrol oral te stacken samen met mijn test / deca.
Echter kwam die met de injects vorm op waterbasis, dus zal ik voor 3 weken deze elke dag prikken.

Afgelopen vrijdag ben ik dan begonnen omdat dit de dag is dat het prikken voor mij makkelijk is.

Dit liep ook niet zoals gepland ik had namelijk nog enkel 2 ml spuitjes dus.

Dus eerst de winstrol inject 50 mg ging gesmeerd, vervoglens die 2 ml deca in en 2ml Test allen in 1 glute rechterkant.

volgende dag zaterdag moest mijn winstrol weer worden gezet nu maar linkerglute gepakt ook zondag hier gedaan.

In het weekend heb ik meerdere malen thuis getraind niets noemenswaardig.

Wat ik merk is dat mijn rechter glute waar 5 ml zit bijna wegetrokken is maar de wintsrol injects zorgen toch wel voor wat meer irritatie bij het gaan zitten etc.

Moet nog even kijken of ik wel belang heb om de winstrol injects door te zetten zint met dit niet gaat ik vanaf week 2 verder met orals en dan geen 3 maar 4 weken en laat ik het winstrol prikken voor wat het is.

Verder voreg ik me af of het mogelijk is de winstrol op waterbasis samen met me test deca in spuit te doen ?
 
Volgens mij kun je AAS op oliebasis en waterbasis niet samen in een spuit doen. Succes bro!
 
Back
Naar boven