Fitness Seller

Kuurlog test deca 👌🏻

Bezoekers in dit topic

Mag je deca 20 weken 250 ew gebruiken?
 
Mag je deca 20 weken 250 ew gebruiken?
Sure, je mag het ook 52 weken gebruiken. Of het verstandig is een 2de vraag.
 
Ik zeg doen onder het mom van social experiment
 
Haha ik stel m anders is het verstandig om deca 20 weken te gebruiken?
 
Het is per definitie onverstandig om AAS te gebruiken in zulke doseringen.
Als bloedwerk, bloeddruk en eetlust goed blijft dan zou het kunnen.
 
  • Like
Waarderingen: j7
Haha ik stel m anders is het verstandig om deca 20 weken te gebruiken?
Zolang je bloedwaardes redelijk zijn en je daarna ook 20+ weken off bent of trt/cruise dan kan het prima ja.
 
Mag je deca 20 weken 250 ew gebruiken?
Zet de 1e inject 400 en de volgende 200. Ga zo verder met 400(2x200) voor week of 7-8 nog. Dat is lang zat, en haal je meer resultaat mee dan 20 weken op 250mg/ew
 
vraagje mannen ik injecteer 2x per week maar begin het nu wel vervelend te worden ik inject met 0,8x40 in mn bil zou het ook met 0,6x25 kunnen voor bil? Is dat lang genoeg om in je spier te spuiten?
 
vraagje mannen ik injecteer 2x per week maar begin het nu wel vervelend te worden ik inject met 0,8x40 in mn bil zou het ook met 0,6x25 kunnen voor bil? Is dat lang genoeg om in je spier te spuiten?
0.6 of 0.5x25mm is diep zat.
 
vraagje mannen ik injecteer 2x per week maar begin het nu wel vervelend te worden ik inject met 0,8x40 in mn bil zou het ook met 0,6x25 kunnen voor bil? Is dat lang genoeg om in je spier te spuiten?
Ligt er aan of je dikke billetjes hebt. volgens mij hebben we dit al vaker besproken in deze sectie
 
Zet gewoon drie keer per week met een slinpin in je quad
 
Bah moet er niet aan denken. Weet niet waarom maar quads geven mij altijd ellende.

Je hebt ook nog delts, lats, pecs en traps waar je olie kan deponeren j7
Traps spreekt me niet zo aan, ik zou iedereen kuiten adviseren.
 
Poeh traps pecs kuiten zou ik echt niet aan moeten denken😂 ik heb 0,6x25 besteld ben benieuwd
 
Slin pin in delts, appeltje eitje
Duurde me alleen best wel even voor ik geen PIP meer had
 
Poeh traps pecs kuiten zou ik echt niet aan moeten denken😂 ik heb 0,6x25 besteld ben benieuwd
Pecs kan prima, kuiten is pijnlijk
 
Bah moet er niet aan denken. Weet niet waarom maar quads geven mij altijd ellende.

Je hebt ook nog delts, lats, pecs en traps waar je olie kan deponeren j7
Ook met slin pins ja? Is wel een verschil hoor vergeleken met 0.6x25. Kleiner volume scheelt al
 
had r nog nooit van gehoord echt een baby naaldje vergeleken me 0,8x40 zat ik dan al die tijd te kutten 😂
Slin pin in delts, appeltje eitje
Duurde me alleen best wel even voor ik geen PIP meer had
 
had r nog nooit van gehoord echt een baby naaldje vergeleken me 0,8x40 zat ik dan al die tijd te kutten 😂
Hahahaha men leert gaande weg
 
Back
Naar boven