XXL Nutrition

Kuurlog test deca 👌🏻

Bezoekers in dit topic

Slin pin in delts, appeltje eitje
Duurde me alleen best wel even voor ik geen PIP meer had
Pip en spierpijn in delts lijkt me vooral met trainen of valt dat mee?
 
Pip en spierpijn in delts lijkt me vooral met trainen of valt dat mee?
Ja ik vond het soms wel vrij vervelend soms
Want het voelt gewoon niet goed tijdens het trainen
Maarja is gewenning, ik pinde eerste keren ook iets te laag volgens mij
 
Ja ik vond het soms wel vrij vervelend soms
Want het voelt gewoon niet goed tijdens het trainen
Maarja is gewenning, ik pinde eerste keren ook iets te laag volgens mij
En hoeveel max ml doe je dan per kant ?
 
Zet je ze zelf ook in je schouder met de slin pin? Of een andere manier
Ik kan er niet bij. slin is wel dun om 3ml te zetten, dat duurt erg lang
 
Rear delt en Quad met slin pins voor mij, ik slaap vaak op men zij en als ik men side delt zet heb ik vaak geen pip van het zetten zelf maar het slapen op men schouder.
 
  • Like
Waarderingen: j7
Ook met slin pins ja? Is wel een verschil hoor vergeleken met 0.6x25. Kleiner volume scheelt al
Klopt, je moet wel wat harder drukken maar als je het opwarmt in de binnenkant van je elleboog druk je het er zo in. 2ml-3ml spuit is het vrijwel niet te doen
 
Bestel anders gewoon eens een paar maten en experimenteer daarmee, zo duur zijn die dingen niet. Groter dan 0,6 hoef je niet te gebruiken in ieder geval. Behalve voor het optrekken
 
Bestel anders gewoon eens een paar maten en experimenteer daarmee, zo duur zijn die dingen niet. Groter dan 0,6 hoef je niet te gebruiken in ieder geval. Behalve voor het optrekken
Optrekken met de 0,8 of kan dat ook met de 0,6 ? Ik heb ze ff vergeleken en het is bijna de helft kleiner dan de 0,8 dus denk dat dit ook moet gaan lukken 0,8 gaat al die tijd ook prima hoor maar begin het zat te worden ff een verandering😉
 
Optrekken met de 0,8 of kan dat ook met de 0,6 ? Ik heb ze ff vergeleken en het is bijna de helft kleiner dan de 0,8 dus denk dat dit ook moet gaan lukken 0,8 gaat al die tijd ook prima hoor maar begin het zat te worden ff een verandering😉
22G 50mm
 
Optrekken met de 0,8 of kan dat ook met de 0,6 ? Ik heb ze ff vergeleken en het is bijna de helft kleiner dan de 0,8 dus denk dat dit ook moet gaan lukken 0,8 gaat al die tijd ook prima hoor maar begin het zat te worden ff een verandering😉
Optrekken kan met elke naald, is maar net wat je fijn vindt. Ik gebruik 0,8 voor het optrekken.

0,8 om mee te injecteren is echt onnodig groot.
 
Optrekken kan met elke naald, is maar net wat je fijn vindt. Ik gebruik 0,8 voor het optrekken.

0,8 om mee te injecteren is echt onnodig groot.
Heb r nog genoeg liggen haha oke ga ik daarmee optrekken daarna switch ik hem met de 0,6 thanks
 
Heb r nog genoeg liggen haha oke ga ik daarmee optrekken daarna switch ik hem met de 0,6 thanks
Als je 21g Groen hebt kun je die blijven gebruiken voor optrekken, nadeel van 40mm is dat je niet helemaal in de vial komt, dus laatste beetje op de kop moet trekken.
Met 22G zwart 50mm heb je dat niet. sommige vials zijn 54mm lang, de ander 50mm.
 
  • Like
Waarderingen: j7
Dit zou je gewoon standaard moeten doen
Nee, is niet nodig. Als je dat standaard wilt doen zou ik sowieso korte naald nemen. 21G 16mm
 
Klopt, je moet wel wat harder drukken maar als je het opwarmt in de binnenkant van je elleboog druk je het er zo in. 2ml-3ml spuit is het vrijwel niet te doen
Ik druk castor olie zelfs door een 0.45x16mm naald op een 2ml spuit.

Alle Nederlandse ug gear gaat daar sowieso makkelijk doorheen.
 
  • Like
Waarderingen: j7
Lekker zeg die naaldjes haha wat een verschil 👌🏻 zo houd ik het nog wel ff vol
 
Lekker zeg die naaldjes haha wat een verschil 👌🏻 zo houd ik het nog wel ff vol
Wat heb je nu gehaald ?
Zet je nog in je bil ?
Heb gister mijn maatje nog geprikt, maar in je bil moet je wel ff je hak oplichten zodat je meer ontspannen staat.
(23G 30mm)
 
Back
Naar boven