MuscleMeat

Kuurlog test deca 👌🏻

Bezoekers in dit topic

Wat heb je nu gehaald ?
Zet je nog in je bil ?
Heb gister mijn maatje nog geprikt, maar in je bil moet je wel ff je hak oplichten zodat je meer ontspannen staat.
0,6x25 deed het altijd met 0,8x40 ja in me bil hakje altijd omhoog heeeel chill deze naaldjes
 
0,6x25 deed het altijd met 0,8x40 ja in me bil hakje altijd omhoog heeeel chill deze naaldjes
Ja, dat is 23G(blauw). die gebruik ik in 30mm voor mijn maatje, of als zijn vrouw het doet. Maar die zeikt alleen maar over zijn gebruik. hij heeft een vetpercentage wat hoger ligt dan van mij, tegen de 18% zonder ouwelullen toeslag.
 
Laatst bewerkt:
Heb deze week erg last van me rug alsof er een non stop pomp in zit heel vervelend soort spanning iemand hier bekend mee ?😬
 
Heb deze week erg last van me rug alsof er een non stop pomp in zit heel vervelend soort spanning iemand hier bekend mee ?😬
Taurine :)
 
Heb deze week erg last van me rug alsof er een non stop pomp in zit heel vervelend soort spanning iemand hier bekend mee ?😬
Zeg, waar is je fysiek shot in long sleeve :flexbiceps:
 
Taurine helpt tegen constante back pumps :)
Dieet gaat beter werken, in de zin van vocht kwijt raken.

Taurine doet niet zoveel tegen backpumps van aas.
 
Dieet gaat beter werken, in de zin van vocht kwijt raken.

Taurine doet niet zoveel tegen backpumps van aas.
Ik ben niet heel vochtig eet alles clean en zit strak op dieet maar test en deca uiteraard vocht vasthouders over een paar weken stop ik toch met deca misschien gaat het dan weg heb er nu 4 dagen last van en ik word er helemaal gek van.
 
Ik ben niet heel vochtig eet alles clean en zit strak op dieet maar test en deca uiteraard vocht vasthouders over een paar weken stop ik toch met deca misschien gaat het dan weg heb er nu 4 dagen last van en ik word er helemaal gek van.
Stretchen, foamrollen, meer water drinken etc kan helpen. Orals sowieso vermijden als je geen back pumps wilt.
 
Week 13

Ben er even tussen uit geweest want elke week het zelfde schrijven heeft ook niet echt zin…

In de tussen tijd getraind en gegeten als een beest full focus alles on point.

Ik ga veeelste lekker qua gains en mentaal 😋
Daarom heb ik besloten om er 20 weken van te maken heb een goed gevoel en voel me goed.

In de gym voel ik me echt als een god qua kracht en fysiek ben vooral erg blij met me schouders 2 dikke bollen geworden had ik nooit echt te danken aan de deca, deca slaat bij mij heeel goed aan in combinatie met test.

Me gewicht is 93,3kg ben in 13 weken 10,2 kg aangekomen ongelofelijk haha me kcal ook met 200 geuppt omdat het niet genoeg was krijg vaak en veel honger buien (ook in fastfood of suikers ) nou kan ik me goed sterk houden en heb dat al 13 weken gedaan aangezien ik snel vochtig kan worden vooral me gezicht ik zit op een strak schoon dieet.

Me backpumps worden ook minder heb een week lang echt een strak vol gevoel gehad het neemt nu af gelukkig.
 
Hoe ist hier dan ?
 
Week 17 heb besloten om me shape update erop te gooien, nog 3 weken op me test/deca kuur.

Ik weet het ik weet het ik train in totaal nu 10 maanden en heb nu 2 kuurtjes gedaan veeeeeeeelste vroeg veeelste vroeg naar steroids gegrepen ik weet het ik weet het slim is het niet maar wou graag snel en veel in een korte tijd hier mijn foto’s

Gewicht voor het trainen 79kg nu 94kg 15 kg in 10 maanden. Met 2 kuren me eerste kuur was 12 weken test 500mg en met dees ben ik nog mee bezig. Ondanks me tattoos laat ik het alsnog zien.
3112DFA3-B89D-4BAD-A73C-0396BAE323DF.jpeg
1A276394-9EA0-4308-BC13-6B636D9F03FB.jpeg
A865BA79-D376-4298-B3E5-E46ED6C935A4.jpeg
D60663E8-DC0C-4DEB-8045-057E8D2E2EBB.jpeg
395BD2C1-C01D-4E64-BF55-5A23FF00CEB5.jpeg
DE754879-254D-4FD8-AABF-EA33F28EC83D.jpeg
35F6A05D-008E-48A1-96C1-6B24CD437CE7.jpeg
 
Puffy nippels :banana:
 
  • Like
Waarderingen: j7
Week 17 heb besloten om me shape update erop te gooien, nog 3 weken op me test/deca kuur.

Ik weet het ik weet het ik train in totaal nu 10 maanden en heb nu 2 kuurtjes gedaan veeeeeeeelste vroeg veeelste vroeg naar steroids gegrepen ik weet het ik weet het slim is het niet maar wou graag snel en veel in een korte tijd hier mijn foto’s

Gewicht voor het trainen 79kg nu 94kg 15 kg in 10 maanden. Met 2 kuren me eerste kuur was 12 weken test 500mg en met dees ben ik nog mee bezig. Ondanks me tattoos laat ik het alsnog zien.Bekijk bijlage 571957Bekijk bijlage 571962Bekijk bijlage 571963Bekijk bijlage 571965Bekijk bijlage 571960Bekijk bijlage 571961Bekijk bijlage 571966
Netjes man
En mooie tatts ✌🏻
 
Back
Naar boven