XXL Nutrition

Kuurlog test deca 👌🏻 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

j7

Cool Novice
Lid geworden
31 jul 2022
Berichten
68
Waardering
34
Lengte
1m78
Massa
88kg
Dag allemaal Ik hou mijn kuurlog bij mijn kuur is



300mg test e 14 weken

250mg deca durabolin 12 weken



Ik ga hier mijn ervaringen met jullie delen van de kuur ik ben nu 3 weken onderweg en zal het up to date houden



Week 1 honger neemt gelijk toe zodra ik een maaltijd op heb zit ik eigenlijk nog niet echt vol ik kan blijven eten heb dat nu nog heerlijk !



Week 2 meeer energie maar merkte ook een onrustig gevoel alsof ik erg veel cafeïne genuttigd heb wat niet het geval is want van 1 redbull of een koffie ga ik al

Van stuiteren dus neem geen cafeïne kan r niet goed tegen vond het niet een fijn gevoel maar vast de middelen die lekker aan het inwerken zijn. ook merkte ik dat mijn tepels wat “puffy” zijn geen gyno maar vocht zout probeer ik zo min mogelijk te nemen ivb vocht. Kracht ook al ietsje meer en 1,8 kg aangekomen hoppa tijdens de trainingen zweten als een gek kan me shirts uitwringen.



Week 3 kracht is weer beter merk echt dat ik de laatste reps gewn gemakkelijk uit kan voeren en het gewicht wat omhoog kan gooien beestachtig gevoel energie ook stijgende lijn dat onrustige gevoel heb ik nu een paar dagen niet meer erg blij mee pump ook wat lekkerder. En in 1 week 2kg erbij hoppa ik weet dat dit ook vocht is maar toch in 3 weken 3,8 kg erbij. Libido is ook echt sky high wil het liefste 3 x op een dag en hij stijgert erg snel als ik wat voorbij zie lopen 👀



Ga nu naar week 4 het verbaast me echt hoe snel de middelen al in werken voel duidelijk dat ik “on” ben kop ook iets boller hou snel vocht vast heb ik gemerkt komt natuurlijk door de test en de deca het zijn vocht vasthouders. 7 maanden geleden een test only van 500mg p week gedaan als eerste kuur 10kg aangekomen waarvan jk 6 heb overgehouden was erg tevreden. Ben dit keer voor de deca gegaan puur uit nieuwsgierigheid van de kracht van deca en ik moet zeggen dat het al erg lekker gaat ben heel benieuwd over een week of 2 wanneer ik echt de gains ga zien alles is wel al wat voller dat zweten houd nog steeds aan het loopt eruit haha.



Ik hou jullie up to date ✅💪
 
Laatst bewerkt:
Dag allemaal Ik hou mijn kuurlog bij mijn kuur is



300mg test e 14 weken

250mg deca durabolin 12 weken



Ik ga hier mijn ervaringen met jullie delen van de kuur ik ben nu 3 weken onderweg en zal het up to date houden



Week 1 honger neemt gelijk toe zodra ik een maaltijd op heb zit ik eigenlijk nog niet echt vol ik kan blijven eten heb dat nu nog heerlijk !



Week 2 meeer energie maar merkte ook een onrustig gevoel alsof ik erg veel cafeïne genuttigd heb wat niet het geval is want van 1 redbull of een koffie ga ik al

Van stuiteren dus neem geen cafeïne kan r niet goed tegen vond het niet een fijn gevoel maar vast de middelen die lekker aan het inwerken zijn. ook merkte ik dat mijn tepels wat “puffy” zijn geen gyno maar vocht zout probeer ik zo min mogelijk te nemen ivb vocht. Kracht ook al ietsje meer en 1,8 kg aangekomen hoppa tijdens de trainingen zweten als een gek kan me shirts uitwringen.



Week 3 kracht is weer beter merk echt dat ik de laatste reps gewn gemakkelijk uit kan voeren en het gewicht wat omhoog kan gooien beestachtig gevoel energie ook stijgende lijn dat onrustige gevoel heb ik nu een paar dagen niet meer erg blij mee pump ook wat lekkerder. En in 1 week 2kg erbij hoppa ik weet dat dit ook vocht is maar toch in 3 weken 3,8 kg erbij. Libido is ook echt sky high wil het liefste 3 x op een dag en hij stijgert erg snel als ik wat voorbij zie lopen 👀



Ga nu naar week 4 het verbaast me echt hoe snel de middelen al in werken voel duidelijk dat ik “on” ben kop ook iets boller hou snel vocht vast heb ik gemerkt komt natuurlijk door de test en de deca het zijn vocht vasthouders. 7 maanden geleden een test only van 500mg p week gedaan als eerste kuur 10kg aangekomen waarvan jk 6 heb overgehouden was erg tevreden. Ben dit keer voor de deca gegaan puur uit nieuwsgierigheid van de kracht van deca en ik moet zeggen dat het al erg lekker gaat ben heel benieuwd over een week of 2 wanneer ik echt de gains ga zien alles is wel al wat voller dat zweten houd nog steeds aan het loopt eruit haha.



Ik hou jullie up to date ✅💪
Heb je wellicht een foto van je fysiek? Gezicht kan je afschermen indien je anoniem wilt blijven
 
Week 4



Kracht is in 1 week weer omhoog gegaan ben benieuwd hoe ver dit gaat alles gaat heel gemakkelijk echt ongelofelijk hoe snel het werkt libido slaat nergens meer op alsof ik vol in de pubertijd zit😂



Gewicht is 0,4 kg bij gekomen



Merk kwa bijwerkingen puistjes en toch wel weer wat sneller geïrriteerd en soms in staat om iets te slopen als het even niet mee zit maar kan het goed in controle houden en tel rustig tot 3 had ik in mijn vorige kuur ook al last van maar kan er wel goed mee omgaan



De pump gaat ook heerlijk houd nog langer aan en je voelt je echt machtig op dat moment tijdens het trainen heel chill gevoel merk soms een dag erna dat het nog hard is vooral in borst en schouders!



Zit nu in week 4 en kwa looks staat het wat voller maar zie nog niet echt een groot verschil ik wacht het rustig af geduld is belangrijk maar verwacht binnen nu en 2 weken wel dat je duidelijk een verschil zit



Tot volgende week 😎
 
🙋‍♂️ tot volgende week you animal 💪
 
  • Like
Waarderingen: j7
We zijn weer een weekje verder! En wat een kuur zeg heerlijk zit vol met energie maar dan ook echt veel energie vooral met op staan kan dan niet wachten om te gaan knallen in de gym ! Humeur ook een stuk vrolijker en zin om lekker erop uit te gaan.

Kracht gaat maar door en door en ben in staat om wel 10 setjes te doen kan lekker door beuken, ik merk het vooral met bankdrukken of shoulder press kon vorige week 2,5 kg erbij gooien en heb sinds deze week weer 2,5 kg bij gegooid en het ging weer perfect echt insane !

Had wel met me laatste injectie dat ik hem niet in mn linker bil kreeg 3x geprikt steeds de naald vervangen maar deed erg veel zeer dus ging naar de rechter en daar in een x goed terwijl ik daar ook de week daarvoor had geprikt beetje gek.

Soms prikken pijnloos en komt er geen druppel bloed uit het gaatje heel vreemd en soms heb ik wel bloed en wel pijn niet heel erg ofzo maar vervelend gevoel gewn de dag erna voel je dat er geprikt is maar geen pijn of iets

De looks ! Sta weer wat voller schouders komen beter naar voren en bovenkant borst erg veel gegroeid en dat in 1 week tijd 😳 merk het met me gordel van me auto om te doen het er lekker tegen aan zit.

Dit was week 5 en hoop dat volgende week het nog duidelijker word qua looks !

Gewicht 0,1kg bijgekomen

Tot volgende week ! 💪😎
 
Even een update tussendoor er is in 4 dagen veel gebeurd !

Ik ben in 4 dagen 0,7kg aangekomen ! Weeg altijd op een lege maag zodat ik het goed kan checken in totaal 5kg aangekomen in 5,5 week ik ben tevreden want we hebben nog wel ff de tijd 😎

Gister avond met plassen merkte ik dat mn ballen erg gekrompen zijn hoort er nou eenmaal bij..

Merk ook dat al heb ik een zware training achter de rug dat ik geen spierpijn meer heb de dag erna voor de kuur wel vooral borst triceps benen nu niets meer komt dit door de kuur ? Herstelt het dan zo snel dat ik geen spierpijn meer heb? Vond het altijd wel lekker want weet dan dat ik ze goed kapot gemaakt heb 🤪

De looks gaan ook de goeie kant op schouders en borst komen echt mooi naar naar voren alles staat lekker vol vooral me traps groeien lekker ! Hoppaa
 
Laatst bewerkt:
Even een update tussendoor er is in 4 dagen veel gebeurd !

Ik ben in 4 dagen 0,7kg aangekomen ! Weeg altijd op een lege maag zodat ik het goed kan checken in totaal 5kg aangekomen in 5,5 week ik ben tevreden want we hebben nog wel ff de tijd 😎

Gister avond met plassen merkte ik dat mn ballen erg gekrompen zijn hoort er nou eenmaal bij..

Merk ook dat al heb ik een zware training achter de rug dat ik geen spierpijn meer heb de dag erna voor de kuur wel vooral borst triceps benen nu niets meer komt dit door de kuur ? Herstelt het dan zo snel dat ik geen spierpijn meer heb? Vond het altijd wel lekker want weet dan dat ik ze goed kapot gemaakt heb 🤪

De looks gaan ook de goeie kant op schouders en borst komen echt mooi naar naar voren alles staat lekker vol vooral me traps groeien lekker ! Hoppaa
Nee dat hoort er niet bij. Hcg hoort er bij.
 
Op welke kcal e/k/v zit je? Of nogsteeds op hetzelfde als begin?
 
Nee dat hoort er niet bij. Hcg hoort er bij.
In mijn vorige kuur test e 500 p week 12 weken had ik hier ook last van toen nolva genomen als na kuur en weer terug gekomen als hoe het was verwacht hopelijk nu weer hetzelfde 💪
 
In mijn vorige kuur test e 500 p week 12 weken had ik hier ook last van toen nolva genomen als na kuur en weer terug gekomen als hoe het was verwacht hopelijk nu weer hetzelfde 💪
Ja het komt ook wel terug, maar de heropstart is waarschijnlijk sneller als je ballen op formaat houdt met hcg
 
  • Like
Waarderingen: j7
Gewoon een boost HCG voor 9/10injects EOD
(5000iu delen door)
 
  • Like
Waarderingen: j7
Week 6

Weer een week verder ik had van de week even een update tussendoor gedaan omdat er veel was gebeurd en wou het even delen💪

Prikken ging weer makkelijk was de laatste keren een beetje aan het kutten deed m er te langzaam in.. nieuwe methode is gewn de naald laten vallen zit ie er in een x in heb nooit last van pip ik injecteer altijd in de avond voor het slapen gaan en voel dan de volgende dag wel dat er geprikt is maar echt geen pijn 😊

Gewicht is met vrijdag tot vandaag het zelfde gebleven voor de kuur woog ik 83,1 en weeg nu 88kg me doel is echt graag de 90 halen maar dat komt vast goed zit pas op de helft ik doe een bulk met 300 kcal overschot.

Me supplementen zal ik ook even met jullie delen die ik dagelijks neem

Vitamine d3
Multivitamine
Omega 3
Zink
Magnesium voor het slapen gaan

Ik kom de laatste dagen erg slecht in slaap ik ben dan moe en val dan half weg terwijl ik ook nog wakker ben erg vervelend begin dan warm te worden en onrustig en ga ik meestal een filmpje kijken en val dan weg. Heb er geen problemen mee met opstaan want zit dan vol met energie en heb echt zin om te gaan beuken in de gym train altijd voor mijn werk.

In de update vertelde ik al dat alles lekker vol staat en me schouders traps borst en benen echt lekker aan het groeien zijn al mijn shirtjes gaan steeds strakker zitten denk dat ik over een paar weken nieuwe kleren moet gaan aanschaffen😂 het is duidelijk te zien dat ik on ben kop wat dikker en heb nu al een paar keer gehoord gebruik je wat ofzo? Je gaat snel ineends ik zie het als een compliment want weet dat ik dan lekker bezig ben.

Libido gaat nergens meer over wil wel 3 tot 4 keer per dag echt crazy kracht en pump ook als maar beter en beter deca is echt een top spul voor mij ik had dit niet met de test only zoveel kracht goede pump en deze achterlijke libido😂🤪 ik voel me erg goed en denk dat ik het heeel jammer zal vinden als het over is maar daar gaan we nog niet over nadenken !

Ik zit te twijfelen om volgende week de test naar 500 te gooien om echt alles uit de kuur te gaan halen.

See you next week 💪
 
Zink en
Magnesium voor het slapen gaan
2x 250mg Test, zoals ik al zei vaker prikken per week ipv eens.

3000iu D3 ?
4 Caps Visolie ?
 
Zink en
Magnesium voor het slapen gaan
2x 250mg Test, zoals ik al zei vaker prikken per week ipv eens.

3000iu D3 ?
4 Caps Visolie ?
3000iu d3 ja
En omega 3 vis olie
oke ik ga het vanaf volgende week vaker prikken dan doe ik maandag en donderdag ben niet zo’n held in prikken vandaar
 
3000iu d3 ja
En omega 3 vis olie
oke ik ga het vanaf volgende week vaker prikken dan doe ik maandag en donderdag ben niet zo’n held in prikken vandaar
Gewoon doen en niet Bitchen.
 
  • Like
Waarderingen: j7
Week 7

Ik prik nu ipv 1 x per week 2 x ik doe het op maandag en donderdag ik had vorige week geprikt 500 mg test 250 deca maar ik hou het toch op 300 test 500 was even te veel ik kreeg gelijk last van wat hartkloppingen en weer dat onrustige gevoel ik hou het lekker op 300 250 prima ik gain daar ook heerlijk op.

Sinds ik 2x prik val ik nu wel sneller in slaap en kan ik gewn weer slapen hoe ik altijd sliep weet niet of het er mee te maken heb want ik neem nu ook zink voor het slapen het heeft in ieder geval geholpen erg blij mee want lag soms uren wakker…

Ik ga nu even 5 dagen niet trainen om even alles lekker te laten herstellen goed eten en even me rust te pakken , verwacht dat ik er nog sterker uitkom had dit ook in mn vorige kuur gedaan even een break van een paar dagen en dan weer gaan knallen ik zit nu toch nog pas in week 7 heb nog een paar weken te gaan 💪 afgelopen weken bench en latt pull down weer kunnen verhogen met 2,5 kg het is echt insane wat deca doet met me vind het echt top spul.

Heb me voeding echt on point en al helemaal met zout inname maar kop zwelt zo op heb echt een anabole kop iemand wat tips ervoor ?😝

Gewicht 89,2 weer 1,2 kg erbij die 90 kg gaan we halen !!!
 
Back
Naar boven