AndroidHealthClinic

Kuurlog Test E + anavar

Bezoekers in dit topic

pumpitup0203

Cool Novice
Lid geworden
8 okt 2012
Berichten
57
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
9%
Kuur:
week 1 tot 10 Test E 500mg ew
week 1 tot 6 anavar 50mg ed.

Gisteren voor het eerst geinjecteerd.
Iets voor dw prik hevig gezweet door beetje meespelende angst ervoor maar viel reuze mee, voelde er niks van ook geen last van de spier alleen als ik zit een soort gevoel van spierpijn in me bil.

Stats nu:
180 cm lang
Bf 11,5%
90 kilo
Leeftijd 21

elke week gooi ik een update neer.
 
Kuur:
week 1 tot 10 Test E 500mg ew
week 1 tot 6 anavar 50mg ed.

Gisteren voor het eerst geinjecteerd.
Iets voor dw prik hevig gezweet door beetje meespelende angst ervoor maar viel reuze mee, voelde er niks van ook geen last van de spier alleen als ik zit een soort gevoel van spierpijn in me bil.

Stats nu:
180 cm lang
Bf 11,5%
90 kilo
Leeftijd 21

elke week gooi ik een update neer.


suc6 er mee maatje zou testo e5d doen persoonlijke mening maar ziet er goed uit alleen niets vergeten ??? nolva???
 
Haha ja vergeten er bij te posten, ligt al in de kast.
wil nolva doen van week 12 tot 16 op 20 mg ed.
 
Haha ja vergeten er bij te posten, ligt al in de kast.
wil nolva doen van week 12 tot 16 op 20 mg ed.

ik volg ook vind het intressant om te wete wat je bf gaat worden je wil toch naar 7 ?
 
ga je ook foto's plaatse?
stats op grote 3?
 
Bankdrukken 10x 100kilo
Squats 10x 160kilo
deadlift 10x 120 kilo maar ben hier pas 2 1/2 maanden mee begonnen deed altijd andere oefeningen voor onder rug.
Foto's weet ik nog niet zeker of ik deze ga plaatsen.
 
Vandaag benen getraint, na de training echt verschrikkelijke last van me bil waar in geinjecteerd is.
Moeite met lopen, zitten doet pijn zelf in bed op me rug liggen!
Is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken?
 
Vandaag benen getraint, na de training echt verschrikkelijke last van me bil waar in geinjecteerd is.
Moeite met lopen, zitten doet pijn zelf in bed op me rug liggen!
Is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken?
Nope, bij de eerste keer krijg je zulke reacties. Je moet je pas zorgen maken als het de volgende keren net zo erg is of als er nog ergere dingen gebeuren ;)
 
Oke bedankt voor de snelle reactie, vond zelf zo raar dat het pas na de benen training ineens kwam.
Dus volgende week bij de andere bil kan ik het weer verwachten?
 
Oke bedankt voor de snelle reactie, vond zelf zo raar dat het pas na de benen training ineens kwam.
Dus volgende week bij de andere bil kan ik het weer verwachten?
Yes sir. Effe doorheen
 
* virginmuscle *

iig geen benen trainen of oefeningen die de glutes hard pakken kort na de injectie
 
* virginmuscle *

iig geen benen trainen of oefeningen die de glutes hard pakken kort na de injectie

+1 zeker een gouden raad die je moet volgen!!!
 
duidelijk, nu wachten we voortan wel tot vrijdag
 
Hee mensen,

Zojuist 2de prik gezet ging weer lekker soepel dit was er wel een hoop stress minder.
Verder merk ik nog geen verschil alleen lijken me aders er meer uit te komen springen.
En natuurlijk had ik vlede week pijn door de virgin muscle en waarschijnlijk deze week weer nu was de linker bil! ^^

groeten!
 
als je goeie testo hebt begin je na week 2wel lekker te gaan ;)
 
Vlede week weer lekker last gehad van me bil.
Begin nu wel krachttoename te krijgen en een wat betere pump.
Om de 1 of andere reden heb ik een verschrikkelijke trek continu dus eet ik nog meer dan normaal, lijk wel een bodemloze put.
Verder geen bijzonderheden.
 
Even tussendoor, nu natuurlijk afgelopen maandag 3de injectie gehad komende maandag 4de.
Tot mijn grote verbazing toen ik vanochtend op de weegschaal ging staan woog ik 4,8 kilo meer!
Mijn spieren zien er nog altijd droog uit dus ik verwacht geen vocht.
Maar omdat ik de laatste tijd veel had gegeten door de verschrikkelijke honger die ik heb gekregen sinds ik aan de test zit dat ik mogelijk aan extra vet.
Dus vanmiddag een punt meting gedaan en sterker nog ik ben 1% gedaald in BF.
Daarnaast is de pijn in mijn bil een stuk minder geworden, heb vandaag weer benen durfen trainen wat ik vlede week niet durfde door de ervaring van de week ervoor.
Sta overigens nog steeds te kijken dat ik al 4,8 kilo ben aangekomen.

de kracht toename is ook aardig op dreef.
Bankdrukken 10x 110kilo
Squats 10x 190kilo
deadlift 10x 150 kilo
 
Laatst bewerkt:
mooi suc6verder ;)
 
4de injectie gehad, gaat helemaal super weer een kilo erbij.
Klein beetje stress doordat de tepels vandaag wat hard zijn en erg gevoelig.
Voel nog geen schijfje of iets of raar weefsel mocht.dit wel gaan komen pak ik 40mg nolva 2 weken en dan 20mg 2 weken.
Wacht dit nog even af.
 
Back
Naar boven