Fitness Seller

Kuurlog Test-Mast-Tbol

Bezoekers in dit topic

Mr94

Novice
Lid geworden
4 mei 2017
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Onlangs begonnen met mijn tweede kuur, maar is even besloten het hier te gaan loggen.

Mijn eerste kuur bestond uit 12 weken Test-e op 250mg, met een verhoging naar 500mg vanaf week 6.

Waar ik nu mee bezig ben:

Week 1 – 12 Test-E 500mg 250mg maandag – 250mg donderdag

Week 3 – 12 Mast-E 200mg 100mg maandag – 100mg donderdag

Week 1 – 3 Tbol 45mg 2 s’ochtends 1 8 uur daarna.

Week 4 Tbol 60mg 2 s’ochtends 2 8 uur daarna.



Test mogelijk verhogen vanaf week 6 naar 750mg per week tot aan week 10-11

Vanaf week 12 afbouwen Test-E 250mg per week minder.

PCT 2 weken na laatste inject nolvadex 40-40-20-20

Voeding:

Maintentance = 2900/3100 kCal

Huidige voedselinname = 2600/2700

2676 kCal

Carbs 204 - Fats 86 – Protein 262 – Fiber 22

Voedselbronnen:

Maaltijd 1 : Havermout 50g halfvolle melk 150ml (soms 40gram whey) en een banaan

Maaltijd 2 : 4 gekookte eieren, 50 gram noten, 1 rijstwafel met pindakaas.

Maaltijd 3 : 50gram rijst of 200 gram zoete aardappel of 60 gram fusili, 150 gram groente, 250 gram kabeljauw/koolvis/tilapia/pangasius of 200 gram kip/kalkoen of 300 gram tartaar.

Maaltijd 4 : 50gram rijst of 200 gram zoete aardappel of 60 gram fusili, 150 gram groente, 300 gram kabeljauw/koolvis/tilapia/pangasius of 250 gram kip/kalkoen of 300 gram tartaar.

Maaltijd 5 : Whey shake met een stuk fruit.

Maaltijd 6 : 500gram magere franse kwark
 
In.

Waarom ga je eigenlijk cutten tijdens deze kuur? Je staat al op 10%.

Zou je niet liever een paar kilo extra massa willen pakken?
 
In.

Waarom ga je eigenlijk cutten tijdens deze kuur? Je staat al op 10%.

Zou je niet liever een paar kilo extra massa willen pakken?

Als ik naar het resultaat van mijn vorige kuur kijk, pak ik op een kleine deficit nog wel aardig wat kilo's (7 kilo), dus dacht als ik nu ook een lichte deficit aanhoudt ik zo veel mogelijk droge massa aankom.
Ik hou de spiegel en weegschaal in de gaten als ik niet de progressie maak die ik verwacht te maken schroef ik de kCal wat op!
 
Week 2:

Gewicht +1.1 - 82.1 s'ochtends na het wcbezoek.
Merk nog niet heel veel van het on zijn qua kracht. Pomp is wel 10x beter, na 2 setjes zitten mn spieren al vol en hou de pomp een halfuur na het trainen nog vast.

Heb besloten mast een weekje eerder te laten beginnen en over 2 weken (week 4) te verhogen naar 400mg pw.
 
Week 3:

Gewicht: +1 - 83 kilo nu

Tbol doet aardig zn ding, af en toe last van flinke backpumps wat vervelend is maar is mee te leven.
Merk dat ik nog niet heel veel droger wordt dus ik gooi mn cardio wat omhoog.
Voor de rest nog niet veel te melden, test merk ik afgezien van libido en beetje vocht nog niet super veel van, mast loopt pas een week mee.
 
Week 4:

Denk overigens dat de tbol gewoon dbol blijkt te zijn omdat ik na een kleine cheat een vochtballon werd,ook kwam vorige week gyno even om de hoek kijken dus ik laat nu 30mg nolva mee lopen tot t minder/weg is. Moet wachten op mn source voor arimidex (Of raden jullie Aromasin aan?).

Gewicht: Nog hetzelfde, lijk wel wat vocht kwijt te zijn. Sta er wat harder bij, abs komen bíjna door.
Doe nu elke trainings dag kwartiertje helling lopen erbij want de %tjes vliegen er nog niet snel genoeg af.

Kracht: gaat wel lekker, kan makkelijker meer gewicht aan maar aangezien ik niet puur op kracht train zou ik de pr's niet echt weten.

Vanaf deze week ook 400mg masteron ipv 200mg, kijken of mn A:E dan wat beter in balans is.

Zal binnekort even de rolmaat erbij pakken om te kijken of er al wat centimetertjes bij zijn gekomen.
 
Back
Naar boven