Samu zei:J slet, ik wou net posten!
Net week 3, 4 en 5 gelezen, gaat blijkbaar lekker ouwe!
Jammer van dit stomme zinnetje: "Maar who cares, ik ben geen powerlifter, ik maak gebruik van gewicht om spieren te vormen, niet te vervormen."![]()
MrJ zei:En toch een nieuw topic openen he boefje.
Thank God voor de 'merge threads' optie.![]()
Opgehangen aan een ijzerdraad, als je dat maar weet!DBC01 zei:Ik móest even, vergeef me mijn speelsheid. Op DBB was ik wederom opgehangen, op m'n eigen pagina was ik als een banneling edoch veilig.![]()
G21 zei:ben benieuwd!!
goed teken dat je gewicht constant blijft! wat wil je nog meer...groeien en rippen tegelijk!
succes!!
DBC01 zei:Ik wil gewoon nog een extra duwtje in de cutrichting al zit ik aardig aan de ondergrens qua kcals en wil ik niet gaan hongeren.ik ben bang als je toch nog een extra duwtje wilt dat je of:
- toch nog minder KH zal moeten eten
- cardio moet gaan doen
had vandeweek ook een post van je gelezen en daar schreef je iets in de trant van: erg laag in mijn KH wil ik niet gaan zitten want ik ga geen honger lijden, cardio heb ik een bloedhekel aan, dat doe ik niet ik neuk me elke dag al suf
maar kerel wat verwacht je dan? het zal dan gewoon allemaal wat langer gaan duren of je komt op een gegeven moment op een plateau, dus wil je echt diep gaan dan zal je toch echt concessies moeten maken
cardio heb ik een bloedhekel aan, dat doe ik niet
bartp zei:Wazige vlek!
oftewel de bacterie wilde ook ff meegenieten van de hele AS-mix...staks nog nieuw soort erbij Streptokokken-bacterie 'klasse dbc01'DBC01 zei:Nah allerminst wazig. Zoek maar es op 'wondroos' op internet, zie je ongeveer hetzelfde. De Streptokokken-bacterie 'klasse 1' is altijd op zoek naar open wondjes, liefst in benen en armen. Daar nestelt ie zich in en maakt z'n vuurtje aan. Aangezien je in een kuur en er vlak na toch vatbaarder bent voor ziektekiemen ziet de bacterie z'n kans schoon.