AndroidHealthClinic

Kuurlog test/primo/tren en meer op dbc01.com

Bezoekers in dit topic

damn ziet er freaky uit man die plek.. hoop dat het snel wegtrekt kerel.. good luck
 
ik kan nog wel eens aardig tegen je zijn hoor ;) :D
 
Het zit je ook allemaal niet mee he ouwe opa! ;) Leuk log verder :thumb:
 
DBC, wat ik me afvraag, heb jij zelf het gevoel dat die antibiotica je kuur gedeeltelijk verziekt heeft?
 
Nope. Het waren maar 5 dagen en ik heb goed doorgegeten, slechts 1 dag niet getraind.
De antiobiotica was zuiver voor een huid-gerelateerd probleem.
Ik denk dat Roaccutane meer invloed op een kuur heeft dan 5 daagjes antibiotica.
 
ben je er al uit of je clen gaat gebruiken in je nakuur?
ben wel benieuwd wat voor effect dat heeft...
 
Week 8 daar is tie dannnnn

[Link niet meer beschikbaar]
 
Hoi dbc01,

Ik zit nl wat logjes door te lezen en wat mij op viel is dat je na je laatste injectie(eind april) van je mrp kuur na 5 of 6 weken al weer begonnen bent.
Aangezien de gemiddelde nakuur zo'n 3 a 4 weken duurt, betekend dit dat je 2 a 3 weken rust heb genomen en toen weer verder bent gaan kuren.
Ik zelf ben ook eerder begonnen dan eigenlijk de bedoeling was.

Mijn vraag is: moet je nu 2 a 3 maanden wachten als de nakuur is afgelopen?
Of 2 a 3 maanden wachten als de laatste shot erin zit.

En al kom je een keer in de verleiding om eerder te beginnen, moet je dan na de kuur die erg snel achter de vorige kuur is gekomen nog meer maanden rust nemen??

En heeft snel achter elkaar kuren te maken met symtonen van verslaving of om de dip die na een kuur komt te ontlopen??



Greetz Roy
 
Ik heb m'n agenda erbij gepakt en ik zie toch echt 7 max 8 weken tussenperiode staan Roy, excuse me! ;)

Voor zover ik weet heeft AAS geen symptomen van verslaving; m'n billetjes zijn vreselijk blij wanneer die dagelijkse terging achter de rug is, er kán simpelweg niks meer bij! :D
 
DBC01 zei:
Ik heb m'n agenda erbij gepakt en ik zie toch echt 7 max 8 weken tussenperiode staan Roy, excuse me! ;)

Voor zover ik weet heeft AAS geen symptomen van verslaving; m'n billetjes zijn vreselijk blij wanneer die dagelijkse terging achter de rug is, er kán simpelweg niks meer bij! :D

Jij ken je eigen agenda beter dan ik, dus je zal wel gelijk hebben. Maar ik las in je vorige log dat je op 18 april je kuur ging afronden met stanazolol en dat je in deze kuur begonnen bent op 13 juni.
Mijn vraag is dan ook of je 2 maanden rust neemt na je laatste shot/oral stanazolol of na je nakuur?

En over de billetjes gesproken, ik vond gatenkaas vroeger niet te vreten, maar nu vind ik het een genot om het te eten.

Ik kan niet wachten totdat mijn billetjes weer heerlijke gatenkaas wordt!
Misschien komt dat dat ik in week 1 zit, en niet kan wachten totdat ik weer die verrukkelijke pomp ga voelen.
En daar offer ik mijn mooie roze billetjes graag voor op ;)

Greetz, Roy
 
Je geeft het antwoord zelf al:
Maar ik las in je vorige log dat je op 18 april je kuur ging afronden met stanazolol en dat je in deze kuur begonnen bent op 13 juni.

= 2 maanden dus.

Ik ben ook altijd zeer verheugd in week 1 alleen neemt dat af na week 7 want dan is de groei er grotendeels uit ;)
 
Back
Naar boven