XXL Nutrition

Kuurlog test/primo/tren en meer op dbc01.com (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Week 1 en 2 kuurlog test/primo/tren en meer op dbc01.com

[Link niet meer beschikbaar] :thumbs:

Enjoy! :D
 
De karakteristieke dikkige olie van de MR Test

Dikkige olie??? De olie is toch hardstikke dun... of is dat veranderd met de nieuwe batch ofzo? De test gaat makkelijk door een 0.6 en zelfs met beeeetje moeite door een 0.4

ben benieuwd hoe het uit pakt!! succes!! :thumb:
 
Als je m'n vorige log had gezien kon je lezen dat de olie in vergelijking met NNP wat dikker is. Of je kunt het omdraaien: De NNP olie is opvallend dun :D
 
succes..
zie dat het al beetje begint te werken in week2...dat zal wat beloven...

vorig cut-kuur had je nog leuk frontloadje eq in de mix...mis je die niet beetje:)...
EDIT: ja idaad leuke site..
 
Laatst bewerkt:
nice site man.
 
klaas zei:
succes..
zie dat het al beetje begint te werken in week2...dat zal wat beloven...

vorig cut-kuur had je nog leuk frontloadje eq in de mix...mis je die niet beetje:)...
EDIT: ja idaad leuke site..

Ja beetje wel lol
Het ram-donder-ineens-komt-alles-op-je-af effect heb je wel niet maar je kan niet eeuwig bezig blijven :D Per slot van rekening is dit ook 1,5gr per week en de eerste week 2gr... :p
 
Oeeehh cool! Alle spiergroepen 2x per week, da's tenminste trainen! :thumbs: Succes.
 
Dat heb ik eventjes los gelaten Samu, 4 weken gedaan, nu ga ik voor de volle pomp/meer aandacht met 1 groep per dag.
 
:eek: Wie is die grote man daar achter mijn computer??
 
haha een stuk nageboorte uit je neus. Hoe verzin je het. :D

Maar mooie site btw. lekker overzichtelijk :)
 
DBC:
Wat zijn jouw ervaringen met primo?
 
DBC is primo/winny geil..
 
welke primo gebruik je?
 
nice site!!! ziet er goed uit, aan je bijwerkingen te horen zijn je goedjes al lekker ingeslagen!! trok je zeker slecht vorige week met die hitte?
 
Vreselijk. Terwijl er mensen waren met 'last van de warmte' onplofte mijn kop zowat van de hitte :roflol:
 
Back
Naar boven