XXL Nutrition

Kuurlog test/primo/tren en meer op dbc01.com (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En toch een nieuw topic openen he boefje. :finger:


Thank God voor de 'merge threads' optie. :D
 
J slet, ik wou net posten! :mad:
Net week 3, 4 en 5 gelezen, gaat blijkbaar lekker ouwe! :thumbup:
Jammer van dit stomme zinnetje: "Maar who cares, ik ben geen powerlifter, ik maak gebruik van gewicht om spieren te vormen, niet te vervormen." :(
 
Samu zei:
J slet, ik wou net posten! :mad:
Net week 3, 4 en 5 gelezen, gaat blijkbaar lekker ouwe! :thumbup:
Jammer van dit stomme zinnetje: "Maar who cares, ik ben geen powerlifter, ik maak gebruik van gewicht om spieren te vormen, niet te vervormen." :(

Ik móest even, vergeef me mijn speelsheid. Op DBB was ik wederom opgehangen, op m'n eigen pagina was ik als een banneling edoch veilig. ;)
 
MrJ zei:
En toch een nieuw topic openen he boefje. :finger:


Thank God voor de 'merge threads' optie. :D

Hallo DBC01,

Dit bericht is om je ervan te informeren dat je thread met de titel "Kuurlog test/primo/tren en meer op dbc01.com" is weggeschopt in je voorgaande baggerlogs.

Kuhuuuut.... :toilet:
 
DBC01 zei:
Ik móest even, vergeef me mijn speelsheid. Op DBB was ik wederom opgehangen, op m'n eigen pagina was ik als een banneling edoch veilig. ;)
Opgehangen aan een ijzerdraad, als je dat maar weet! :cool:
Nog 3 weken en dan komen er foto's? Ben benieuwd! :)
 
Ik zal morgen wel wat foto's schieten als ik er zin an hep.....
 
ben benieuwd!!

goed teken dat je gewicht constant blijft! wat wil je nog meer...groeien en rippen tegelijk!
succes!!
 
G21 zei:
ben benieuwd!!

goed teken dat je gewicht constant blijft! wat wil je nog meer...groeien en rippen tegelijk!
succes!!

Wat ik nog meer wil? Wat meer realisme als ik mezelf zie en aan de andere kant nog een kleine metamorfose.
Als hobbybuilder aan de juice verander je al snel in een Rupsje Nooitgenoeg en dat is goed merkbaar. Ik wil gewoon nog een extra duwtje in de cutrichting al zit ik aardig aan de ondergrens qua kcals en wil ik niet gaan hongeren. Aan de andere kant zie ik mezelf te regelmatig om nog een leuke verandering op te merken en dus moet je erg realistisch blijven kijken.
 
DBC01 zei:
Ik wil gewoon nog een extra duwtje in de cutrichting al zit ik aardig aan de ondergrens qua kcals en wil ik niet gaan hongeren.
ik ben bang als je toch nog een extra duwtje wilt dat je of:

- toch nog minder KH zal moeten eten
- cardio moet gaan doen

had vandeweek ook een post van je gelezen en daar schreef je iets in de trant van: erg laag in mijn KH wil ik niet gaan zitten want ik ga geen honger lijden, cardio heb ik een bloedhekel aan, dat doe ik niet ik neuk me elke dag al suf

maar kerel wat verwacht je dan? het zal dan gewoon allemaal wat langer gaan duren of je komt op een gegeven moment op een plateau, dus wil je echt diep gaan dan zal je toch echt concessies moeten maken
 
cardio heb ik een bloedhekel aan, dat doe ik niet

Nou, dat stond er iig niet.
Ik doe al veel cardio buiten de sportschool om. Prettig als je geen auto rijdt, álles doe je met de fiets en lopend, m'n werk ook. IK wil geen concessies doen aan verdere spiermassa, dát bedoel ik, ik hou meer van brute dan van highly cut mass.

Dus kerel, 't komt allemaal goed maar mijn geduld is altijd aan de korte kant geweest. ;)
 
Waanzinnige frrrreaky week! :eek: :eek:

Week 6, lees mee en huiver...

Maandag

Het is spuitjesdag en de Primo, Tren en dergelijke worden van stal gehaald.
Probleemloos vullen die bil en hoor eens, daar is de postbode met 5kg XXL proteine voor DBC! Op naar de sportschool met Hert voor een benen-workout.

Maar we gaan even terug naar zondag, 's avonds laat:
Een grote rode vlek siert mijn linker hamstring. 'Heb je die nog niet gezien?' vraagt Hert. 'Kolere zeg! Nee, niet zó groot!'.
De vlek schijnt er al sinds zaterdagochtend te zitten maar toen was ie 2cm in doorsnee. Nu is ie 10cm. En groeiende. Read more....

Foto van de plek hierrrr te downloaden...
 
The sign of the devil..marked on your leg!

OMFG He's possesed!
 
Damm vage plek!

Well top dokter dat je met hem gewoon over a.s kan praten.
 
Laatst bewerkt:
Wazige vlek!
 
bartp zei:

Nah allerminst wazig. Zoek maar es op 'wondroos' op internet, zie je ongeveer hetzelfde. De Streptokokken-bacterie 'klasse 1' is altijd op zoek naar open wondjes, liefst in benen en armen. Daar nestelt ie zich in en maakt z'n vuurtje aan. Aangezien je in een kuur en er vlak na toch vatbaarder bent voor ziektekiemen ziet de bacterie z'n kans schoon.
 
DBC01 zei:
Nah allerminst wazig. Zoek maar es op 'wondroos' op internet, zie je ongeveer hetzelfde. De Streptokokken-bacterie 'klasse 1' is altijd op zoek naar open wondjes, liefst in benen en armen. Daar nestelt ie zich in en maakt z'n vuurtje aan. Aangezien je in een kuur en er vlak na toch vatbaarder bent voor ziektekiemen ziet de bacterie z'n kans schoon.
oftewel de bacterie wilde ook ff meegenieten van de hele AS-mix...staks nog nieuw soort erbij Streptokokken-bacterie 'klasse dbc01'
 
klaas zei:
oftewel de bacterie wilde ook ff meegenieten van de hele AS-mix...staks nog nieuw soort erbij Streptokokken-bacterie 'klasse dbc01'

:roflol:

Resistent tegen Tren, Primo, test, Masteron en Win lol
 
veel succes kerel, hopelijk zit het je training niet teveel in de weg meer vanaf nu
 
Back
Naar boven