Fitness Seller

Kuurlog test tren

Bezoekers in dit topic

Mr Gr33n

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 mrt 2017
Berichten
312
Waardering
118
goedemiddag bbers

Zojuist mijn eerste spuit test met tren gezet
250mg test en 100mg tren

Ga vanaf nu een kuur log bijhouden!

Gr
 
Dag 1:

Test en tren samen gezet 250mg test 100mg tren
 
Merknaam is niet volledig in beeld. Kan de pic aub blijven staan? Sanca Saxon
 
Merknaam is niet volledig in beeld. Kan de pic aub blijven staan? Sanca Saxon

Neen, dit is alleen in de echt/nep sectie toegelaten en dan mogen er ook geen ervaringen besproken worden.
Kun je mij (privé) bewijzen dat je geen 18 jaar bent zoals beweerd werd ?
 
Neen, dit is alleen in de echt/nep sectie toegelaten en dan mogen er ook geen ervaringen besproken worden.
Kun je mij (privé) bewijzen dat je geen 18 jaar bent zoals beweerd werd ?

Ja hoor in PM
 
hallo dbbers ik wil mijn voedings schema even online zetten om de bevestiging te krijgen dat het een goed schema is, meningen zijn welkom, alvast bedankt!

Ontbijt:
Koffie
Drink yoghurt met een rauw ei doorheen 200ml

Pauze 1 (10:00)
250ml cola zero
1 boterham met speculoos pasta
1 boterham met nutella
Handje gezouten pindas

Pauze 2 (12:30)
250-500ml cola zero
1 boterham met speculoos
2x kip cup a soup
2 cholocate chip cookies

Pauze 3 (15:00)
250 cola zero
Snicker of mars
Gezouten pindas

Avond eten:
Wat de pot schaft

Na het trainen:
Shake

En dan 3x per week 20 chicken nuggets en 2 hamburgers van de mac aangezien ze voortaan gezond frituren, geen transvet want het vet is vloeibaar.

pffoee totalen zou ik echt niet weten, doel is massa aanzetten, pics volgen vanavond

Maar je zegt sausjes kan mits het in je macros past.. wat zijn macros?

En dan gaan kuren?

Ik denk dat het vele malen verstandiger is als je eerst een fatsoenlijk voedingsschema gaat maken en gaat trainen.
Met jouw stats heb je een kuur bij lange na nog niet nodig en helemaal niet als je zo eet.

Of denk je echt dat een spuit erin met een waardeloos eetschema je in ene massa's met spieren gaat opleveren?

Maar goed.. je moet het zelf weten uiteraard. Maar er valt meer te winnen als je echt eerst alles eens op orde krijgt voor je gaat kuren.
 
En dan gaan kuren?

Ik denk dat het vele malen verstandiger is als je eerst een fatsoenlijk voedingsschema gaat maken en gaat trainen.
Met jouw stats heb je een kuur bij lange na nog niet nodig en helemaal niet als je zo eet.

Of denk je echt dat een spuit erin met een waardeloos eetschema je in ene massa's met spieren gaat opleveren?

Maar goed.. je moet het zelf weten uiteraard. Maar er valt meer te winnen als je echt eerst alles eens op orde krijgt voor je gaat kuren.

Ik ben nu al bezig he, dus kan niet meer terug
 
Eerste kuur
Het is je al tig keer afgeraden en daarbij ... ik zou eerst de regels eens lezen... Zie Sanca Saxon zijn laatste post in het topic in de link....

Hij heeft ondertussen privé bewezen aan mij dat hij oud genoeg is ;)

Ik ben er volledig mee eens dat hij eerst z'n voeding inorde moet brengen, dat heb ik hem daarstraks nog gezegd.
 
Hij heeft ondertussen privé bewezen aan mij dat hij oud genoeg is ;)

Ik ben er volledig mee eens dat hij eerst z'n voeding inorde moet brengen, dat heb ik hem daarstraks nog gezegd.
Nou vooruit... dat heeft ie dan wel op orde! :) Excuus bij deze.... zo ben ik dan weer wel

Nu alleen de rest nog op orde krijgen dan... :rolleyes:
 
Naar mijn mening moet er naast het minimumleeftijd ook een regel zijn voor algemene kennis, want dit slaat echt kant noch wal.

Drink yoghurt met een rauwe ei
1L cola zero
nutella/speculoos pasta
2 choc chip cookies
snickers of mars
wat de pot schaft
^dagelijkse voeding?? Dit is gewoon everyday is cheatday, en nog met te weinig proteins ook. Wel één rauwe ei en één hele eiwitshake na het trainen!!!!

Dit is toch gewoon door en door belachelijk. Daarnaast ook nog eens 100mg tren ace EOD, en staat hij op 1m93 en 73kg. Ik zie liever 10 Filemon's dan dit, dit is gewoon vragen om problemen. Natuurlijk moet hij zelf weten waar die mee bezig gaat. Alleen nemen mensen snel over wat anderen doen, en dit is niet een al te beste voorbeeld.

Misschien best hypocriet voor mij om dat te zeggen, al gaf ik het in ieder geval aan wanneer ik wat doms deed. En maakte ik ook duidelijk dat het niet werkt:o
 
Naar mijn mening moet er naast het minimumleeftijd ook een regel zijn voor algemene kennis, want dit slaat echt kant noch wal.

Drink yoghurt met een rauwe ei
1L cola zero
nutella/speculoos pasta
2 choc chip cookies
snickers of mars
wat de pot schaft
^dagelijkse voeding?? Dit is gewoon everyday is cheatday, en nog met te weinig proteins ook. Wel één rauwe ei en één hele eiwitshake na het trainen!!!!

Dit is toch gewoon door en door belachelijk. Daarnaast ook nog eens 100mg tren ace EOD, en staat hij op 1m93 en 73kg. Ik zie liever 10 Filemon's dan dit, dit is gewoon vragen om problemen. Natuurlijk moet hij zelf weten waar die mee bezig gaat. Alleen nemen mensen snel over wat anderen doen, en dit is niet een al te beste voorbeeld.

Misschien best hypocriet voor mij om dat te zeggen, al gaf ik het in ieder geval aan wanneer ik wat doms deed. En maakte ik ook duidelijk dat het niet werkt:o

Zn dieet zuigt. En dan zelf zeggen dat zn dieet super is en dat hij wil dat we dit bevestigen.

Als eerste kuur tren erbij want 500 test only wilde ie niet want tren is godelijk.

De eerste spuit zit er al en dan pas vragen of zn gear echt is.(real fake sectie)

Dacht gelezen te hebben in zn kuurvoorstel dat ie en ari en aro wilde nemen tijdens zn kuur,maar kan me vergissen.

Zn kuur was al onderweg en dan pas vragen of het een goede kuur is.

En volgens mij zal zn training ook zuigen anders had je wel betere stats
192 en 73 kg weeg je ookal al lig je 1 jaar in een coma.
 
Zn dieet zuigt. En dan zelf zeggen dat zn dieet super is en dat hij wil dat we dit bevestigen.

Als eerste kuur tren erbij want 500 test only wilde ie niet want tren is godelijk.

De eerste spuit zit er al en dan pas vragen of zn gear echt is.(real fake sectie)

Dacht gelezen te hebben in zn kuurvoorstel dat ie en ari en aro wilde nemen tijdens zn kuur,maar kan me vergissen.

Zn kuur was al onderweg en dan pas vragen of het een goede kuur is.

En volgens mij zal zn training ook zuigen anders had je wel betere stats
192 en 73 kg weeg je ookal al lig je 1 jaar in een coma.
Ik vraag me af wat er irl allemaal afspeelt, want dit is echt erger dan belachelijk:o
 
Voor de duidelijkheid het is aromasin en cabergoline dat ik neem en niet arimidex en aromasin. Aromasin en caber zijn prima voor test tren tenzij jullie met goede argumenten kunnen komen die het tegenovergestelde bevestigen? Daarnaast heb ik me wat meer ingelezen over voeding en zal ik morgen met een nieuw voorstel komen
 
Voor de duidelijkheid het is aromasin en cabergoline dat ik neem en niet arimidex en aromasin. Aromasin en caber zijn prima voor test tren tenzij jullie met goede argumenten kunnen komen die het tegenovergestelde bevestigen? Daarnaast heb ik me wat meer ingelezen over voeding en zal ik morgen met een nieuw voorstel komen

je neemt nu al van in het begin van je kuur aro en caber?
 
Nog niet maar het is wel een preventief middel dus zodra ik iets merk begin ik ermee
 
Met die stats heb je een zwak lichaam...je bent ondervoed!!
Je loopt (te) veel gezondheidsrisico's met AAS
Of je daarvan (goed) hersteld is nog maar de vraag

Gast!! dat jij zo met je gezondheid omgaat....
 
Back
Naar boven