AndroidHealthClinic

Kuurlog van King_of_Aesthetics

Bezoekers in dit topic

Ik oog tijdens het cutten op deca veel voller dan op tren. Tren krijg ik soms een flat look van icm met t3 ;(
kan je zeggen dat je even droog bent/lijkt?
het ligt natuurlijk allemaal aan je voeding :)
 
Niks mis met eiwitspaarders tijdens het cutten. Kan een paar kerels die op een noemwaardig niveau wedstrijden draaien en allemaal npp mee laten lopen tot paar weken voor hun wedstrijd
 
Aas = eiwit spaarders.

Allemaal.
 
Aas = eiwit spaarders.

Allemaal.
Hmm, weet niet meer waar ik het las, maar daar bedoelde ze vgm enkel nandrolone,equipoise etc
 
Ik ben van plan om vanaf maandag te gaan cutten. Maar ik weet niet op hoeveel kcal ik kan/wil gaan cutten. Zonder AAS word ik al shredded (7-8%) op 3000 kcal per dag. Op hoeveel kcal per dag zal ik gaan cutten als ik on ben? Ik ben nu een stuk zwaarder en ik kom van een hogere calorie inname af (4500 per dag). Ook is het een stuk makkelijker om spieren te behouden als je on bent, dus zal 3500 genoeg zijn? Of kan ik lager gaan zitten of moet ik juist hoger gaan zitten?
 
Onderhoud uitzoeken (= op gewicht blijven 2-3 wk) en dan 500 eraf trekken.
 
Even een tijdje niks gepost, maar ik schat dat ik ongeveer 2-3% ben kwijtgeraakt in 2 weken. Na mijn gevoel ben ik nog steeds even vochtig. Ik heb net m'n laatste shot gezet en ik ben van plan om nog 1 weekje door te cutten. Daarna ga ik proberen om zoveel mogelijk gewonnen kilo's te onderhouden. Ik ben benieuwd wat ik heb overgehouden na 2-3 maanden.
 
Even een tijdje niks gepost, maar ik schat dat ik ongeveer 2-3% ben kwijtgeraakt in 2 weken. Na mijn gevoel ben ik nog steeds even vochtig. Ik heb net m'n laatste shot gezet en ik ben van plan om nog 1 weekje door te cutten. Daarna ga ik proberen om zoveel mogelijk gewonnen kilo's te onderhouden. Ik ben benieuwd wat ik heb overgehouden na 2-3 maanden.
Netjes resultaat
 
Het is een tijdje geleden dat ik wat heb gepost op dit forum, maar ik vind dat het tijd is voor een update.

Het is inmiddels al 4 weken geleden dat ik mijn laatste testo shot heb gezet, en ik slik nu al 2 weken nolvadex. Ik blijf ongeveer rond de 90kg wegen en aan mijn fysiek merk ik dat ik een stuk minder vol ben en dat ik wat zachter oog. Qua kracht is het inmiddels ietsjes afgenomen, maar dit is nog bijna hetzelfde als tijdens de kuur.

Verder loop ik tegen aan aantal problemen op. Deze hele week al merk ik dat ik echt in een flinke dip zit. Ik heb nergens zin in, ook niet om te trainen.. Ik ga uiteraard wel trainen, maar erg ongemotiveerd. Wat ik een nog groter probleem vind, is dat ik helemaal geen eetlust meer heb. Op de helft van elke maaltijd word ik misselijk en is het heel lastig om alles nog weg te krijgen. Daarom probeer ik zo veel mogelijk eten te drinken (denk aan havermout en eieren etc). Als iemand tips heeft om de eetlust weer te bevorderen dan hoor ik het graag.

Hier nog wat foto's van hoe ik er nu bij sta:

image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
 
Goed nieuws! Deze week is het allemaal stukke beter verlopen. Volgens mij begint m'n natuurlijke testosteron weer op gang te komen. Ik heb deze week lekker getraind en eten gaat weer makkelijk. Ik voel me ook veel positiever, en ook merk ik dat m'n libido weer omhoog is gegaan.

Verder weeg ik nog steeds rond de 90kg, maar zoals ik al eerder had aangegeven: stuk minder vol en ik oog wat zachter dan tijdens de kuur.
 
Je benen kunnen wel wat aandacht gebruiken of lijkt dat maar zo?
Dipje na je kuur is vrij normaal,fijn dat het alweer beter gaat.
 
Je benen kunnen wel wat aandacht gebruiken of lijkt dat maar zo?
Dipje na je kuur is vrij normaal,fijn dat het alweer beter gaat.

Dat zou best kunnen. Ik train benen maar 1x per week. Alle spieren van het bovenlichaam 2x per week.
 
Sinds vandaag ben ik klaar met de nakuur (nolvadex 20mg ed). Het is inmiddels 6 weken geleden dat ik m'n laatste shot heb gezet en het gaat super goed nu. Ik weeg nog steeds 90kg en sinds deze week heb ik weer wat krachttoename opgemerkt. Mijn armen zijn ook weer een stukje dikker vergeleken met vorige week, ik heb het opgemeten.

Ik zit eraan te denken om over 2 á 4 weken rustig aan te beginnen met cutten voor de zomer. Kan dan wel toch? Of zal ik daar nog wat langer mee wachten?
 
Langer wachten.
 
Het is nu inmiddels al 2 maanden geleden sinds de laatste spuit. Ik kan eigenlijk met zekerheid zeggen dat ik nu echt niks meer ga verliezen qua kracht en massa, zoals ik al de afgelopen maand niet meer deed.

Even wat stats voor en na de kuur:
Voor de kuur: 81,5kg met 7-8%
Einde van de kuur: 92kg met 12%
2 maanden na de kuur: 91kg met 13-14%

Deadlift
Voor: 6x140kg
Na: 4x180kg
Nu: 6x165kg

Squat
Voor: 4x117,5kg
Na: 4x135kg
Nu: 6x130kg

Bench press
Voor: 8x90kg
Na: 4x112,5kg
Nu: 5x110kg

Shoulder press
Voor: 5x80kg
Na: 4x90kg
Nu: 5x85kg

Ik ben over het algemeen best wel tevreden over de kuur. Leuke ervaring, flink gegroeid en weinig ingeleverd. Nu wil ik mijn lichaam even wat rust geven, en dan overweeg ik op het einde van de zomer weer om een nieuwe kuur te starten. Wat weet ik nog niet, iemand leuke ideeën?
 
Hangt af wat je wilt doen :p bulk of cut?
 
Hangt af wat je wilt doen :p bulk of cut?

Begin september iets om mee te bulken. Alleen dit keer wil ik iets nemen waarbij je geen vocht vasthoud. Zat zelf te denken aan test-p en mast-p als 2e kuur.
 
Begin september iets om mee te bulken. Alleen dit keer wil ik iets nemen waarbij je geen vocht vasthoud. Zat zelf te denken aan test-p en mast-p als 2e kuur.
Zit op hetzelfde maar dan lange esters. Toe nu toe gaat het goed:cool:
 
Back
Naar boven