MuscleMeat

Kuurlog vrouw anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SandraP

Cool Novice
Lid geworden
8 feb 2016
Berichten
41
Waardering
30
Lengte
1m60
Massa
60kg
Vetpercentage
19%
Hoi allemaal

Ik ben Sandra, 26 jaar en al heel wat jaren aan het sporten :)

Stats:

160cm
63kg
18% vet

Ik ga vanaf zaterdag beginnen met mijn cut en ik ga hierbij Anavar gebruiken om massa te behouden en mijn vetpercentage te verlagen. Ik wil hiervan een log bijhouden om mijn progressie en ervaring met Anavar te delen. Het wordt mijn eerste kuur.

Ik speel al een tijdje met de gedachte om eens anavar te gebruiken om te kijken wat het voor me doet. Ik ga alleen anavar gebruiken zodat ik een goed beeld heb van wat alleen anavar met mij doet.

Ik train vier keer per week in een split waarbij de focus voor het grootste deel op mijn benen en billen ligt. Na iedere training zal ik cardio doen en daarbij een keer per week extra cardio.

Ik zal tussen de 400-750 calorien onder mijn onderhoud eten, dit wisselt omdat ik een carbcycleschema doe.

Ik ga mijn trainingen enzo niet loggen maar zal wel mijn metingen en progressie melden. Ik zal daarbij ook sides aangeven die ik ervaar en hoe ik me voel.

Er komen in het log geen progressiefoto’s maar ik ben eventueel wel bereid deze met andere vrouwen in privé te delen wanneer zij geïnteresseerd zijn.

Ik zal starten met 5mg iedere ochtend, misschien dat ik het gedurende de kuur zal ophogen. Zodra er negatieve sides ontwikkelen stop ik.

Tips, vragen, reacties enzo zijn allemaal welkom :)

Groetjes Sandra


Week 1
Van dag 1 tot en met dag 3 erge hoofdpijn gehad gedurende de eerste 8 uren na inname. Na die 8 uren zwakt het af en zijn het nog een paar steken. Na ong 10 uren geen hoofdpijn weer.

Tijdens trainen al een behoorlijke pomp met veel kramp in de benen tijdens de oefeningen.
Tijdens trainen ook enorm snel buiten adem, gauw misselijk en bij de eerste training (dag 2) moeten overgeven. Voor mijn gevoel al wel snel meer kracht.

De honger wordt de eerste uren wel erg onderdrukt, fijn in de cut. 'savonds gewoon weer veel honger.
 
Laatst bewerkt:
Welkom.
Succes!
 
Hoe lang ga je on?

Succes
 
Stevig deficit, ik volg.
 
Ik ben ook in. :)
succes
 
in, ik volg ook, 10mg ed?
 
gaaf, ik volg! weinig van dit soort logs
 
Leuk dat jullie volgen. Vandaag mijn eerste dosis van 5mg genomen.
Heb speciaal een pillensnijder gekocht, nou dat ging niet zoals gehoopt, 1 mooie helft en de andere is in allemaal stukjes haha.

Verder natuurlijk nog weinig te melden. Merk wel dat ik vandaag minder honger heb dan de afgelopen dagen.
 
10mg tabs?

ga je 10mg per dag pakken of begin je met 5mg?
 
10mg tabs?

ga je 10mg per dag pakken of begin je met 5mg?

Ja ik begin met 5mg, gelijk met 10 beginnen vind ik een beetje overdreven :o Ophogen kan altijd
 
Ja ik begin met 5mg, gelijk met 10 beginnen vind ik een beetje overdreven :o Ophogen kan altijd
ja heb je gelijk in kan altijd kijken hoe dit bevalt.
 
Hoi allemaal

Vandaag nog maar de derde dag haha, ik heb vandaag voor het eerst getraind.
Ik heb benen gedaan en qua kracht ging het lekker, qua uithoudingsvermogen wat minder. Ondanks dat ik niet anders heb getraind dan normaal had ik het vrij zwaar vandaag, aan het eind van de training ook moeten overgeven, toen vond ik het wel mooi geweest. Waarschijnlijk te veel / te snel water gedronken?

Van de anavar zelf voel ik verder denk ik nog niet heel veel. Ik ben wel gauw pissed off, zoals in de gym. We hebben één power rack en ik wilde squatten, maar een dude was zich daar aan het optrekken.. "Nee ik ben net begonnen, duurt nog wel even". Normaal zou ik dan okay zeggen en weg lopen.. Nu vroeg ik of ie dat niet ergens anders kon gaan doen.. Nee was het antwoord, met m'n ogen rollend ben ik weggelopen. Pas later realiseerde ik me dat dat niet heel erg aardig was haha.

Na het innemen van de anavar heb ik gedurende 7 uren hoofdpijn, en daarna nog wat steken hier en daar. Verder nog niet echt iets te melden.. maar dat is natuurlijk ook nog te vroeg.

Fijne avond

Groetjes
 
ooh was jij dat bij het powerrack :o.

misschien gwn niet helemaal fit dat je hoofdpijn hebt? Overgeven klinkt als legday:D
 
Maybe toch een bijwerking? Lichaam krijg natuurlijk wel wat binnen;)

Hopelijk trekt de hoofdpijn tzt wel weg.
 
ooh was jij dat bij het powerrack :o.

misschien gwn niet helemaal fit dat je hoofdpijn hebt? Overgeven klinkt als legday:D

Haha :P

Neh, het is echt een bijwerking van de anavar. Ik heb wel vaker last van hoofdpijn van stimulerende middelen (ik heb ook al eens ephedrine gehad, en dan had ik het de eerste dagen ook). Ik krijg het ook vrijwel gelijk nadat ik het heb ingenomen.. en het trekt weg na zo'n 8/9 uur wanneer de waarde gehalveerd is, dus het zal echt even wennen zijn. Ik krijg het ook niet weg met paracetamol..

Maybe toch een bijwerking? Lichaam krijg natuurlijk wel wat binnen;)

Hopelijk trekt de hoofdpijn tzt wel weg.

Ik denk / hoorde dat het misselijk zijn / overgeven na inspanning/kracht zetten ook van de anavar kan komen, althans een ander meisje heeft die ervaring ook. Ik heb gedurende de dag wel wat een "vol" gevoel in m'n buik wat heel snel om kan slaan in misselijkheid.. Niet echt misselijkheid maar wat moeilijk te omschrijven.. Gewoon dat je een weeïg gevoel in je maag hebt ofzo

Wat wel een voordeel is is dat de anavar (naar mijn idee) m'n honger onderdrukt. De eerste uren na het innemen heb ik echt niet veel trek.. Maar zodra de waardes gehalveerd zijn (ongeveer) dan kan ik alles wel weer naar binnen schuiven.
 
Hoi allemaal

Vandaag gewogen en gemeten en nieuwe foto's gemaakt.

Ik ben een halve kilo afgevallen
Op m'n buik is er 1 cm af, op mijn billen een halve cm, op mijn been een cm erbij, taille een halve cm eraf en dat geldt ook voor m'n bicep.

Op de foto is vooral een enorm verschil te zien op mijn rug, veel meer definitie.. Qua buik komen m'n bovenste buikspieren iets beter uit, maar verder is het nog fluffy.

Ik voel me vrij goed op de anavar, de hoofdpijn was na drie dagen weg. Het trainen gaat veel beter, gemotiveerder.. Je wilt overal het beste uithalen.

Ik heb wel vrij snel last van pomp in mijn benen en ze voelen de hele dag door zwaar.

Ik heb nog geen negatieve dingen die ik bemerk.

groetjes
 
Ga maar wennen aan een zieke pomp.
 
Back
Naar boven