XXL Nutrition

kuurlog

Bezoekers in dit topic

Analifter

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2010
Berichten
67
Waardering
0
Ik ben 21 met nu twee jaar serieus aan het trainen, weeg nou rond 84 kg met 12 procent bodyfat. En zit zo rond de 275 gram eiwitten per dag.

Dit is mijn eerste keer.

Mijn kuurlog:

Kuur: Dianabol epl

Dosering week 1-2/ 30 mg verdeeld over de dag, 1 smorgens/1 pre-workout/1 na avondeten.
Dosering week 3-4-5/ 40 mg 1 smorgens/ 2 pre workout / 1 na avondeten
Dosering week 6/ 30 mg verdeeld over de dag, 1 smorgens/1 pre-workout/1 na avondeten.

Nakuur: Tamofix epl
Dosering week 7-8-9-10 / 20 mg per dag
 
Laatst bewerkt:
Kerel wat een k*t kuurtje gooi er wat test in als ik van jou was. Verwacht ook een dikke vochtkop. Doe het zo:

Week 1-4 D-bol 30mg ED (eventueel kickstart 40 mg)
Week 1-12 Test-E 500mg EW

PCT: 2 weken na je kuur 20 mg Tamoxifen / Arofixen.

suc6
 
Laatst bewerkt:
kuur

Ik doe het zo, ik wil het delen met andere mensen stel het op prijs of ga weg en verneuk dit topic niet!:mad:
 
Ik doe het zo, ik wil het delen met andere mensen stel het op prijs of ga weg en verneuk dit topic niet!:mad:

ok dan gozer succes met ENORM veel kilo's en massa te pakken op DBOL only :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
yep, zal je niet veel winnen, wat je gaat winnen zijn meeste vocht en vet.
zou toch wat test erbij doen.
suc6
 
ben benieuwd
ook na je kuur blijven posten he hoe hard de kg er weer afvliegen
ik zal je logje volgen succes
 
Als je dan toch alleen aan de orals ga, bouw dan NIET op en af.

Neem D-boll op 40mg of 50mg.
Zeker op je zout inname letten, want je zal een pak vocht bij gainen anders.

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

Ik doe het zo, ik wil het delen met andere mensen stel het op prijs of ga weg en verneuk dit topic niet!:mad:

Wij geven advies en vernken jou topic niet en willen jou een illusie armer maken ipv ontgoochelen
 
hoeveel carbs en vet zit je?
 
Ik doe het zo, ik wil het delen met andere mensen stel het op prijs of ga weg en verneuk dit topic niet!:mad:

Tja..zijn toch wel goede adviezen die ze je geven hoor.

Maar als snuffelstage een diana only... waarom niet.

Ook nog wat advies van mijn kant...idd op en afbouwen is niet nodig.

Meer dan 20mg Nolva is overkill en dus ook niet nodig, zou de nolva wel 4wkn pakken. Diana legt je axis bij 5mg al aardig plat.
 
kuur

okay thx voor jullie reactie, ik reageerde zo van ja ik wil niet eerste keer de spuit erin zetten en zo vind ik het al goed genoeg. En ik zit zo rond de 100 gram vet en 3600 caloriën per dag en ja zout en suiker moet ik mijden dat weet ik.
 
Laatst bewerkt:
kuur

Ik heb nou foto's geupload hoe ik eruitzie,, zit nou in de 2 de dag van deze kuur.
Voel al wel energie na inname, verder nog niet zo veel.
 
dus als ik test e 500 mg erbij zou zetten 1 x per week zou ik veel meer van overhouden? en moet het dan voor 10 weken, kan het ook minder?
 
Laatst bewerkt:
nette fysiek op de foto's ga dit nou niet verknallen met d-bol only mijn ervaring is dat ik er veel vet en vocht van vast hield ik gebruikte het wel in combinatie met andere middelen dus als kickstart vond ik het geweldig vooral de krachtgains maar heb er heel veel en nog steeds aan moeten doen om mn vetrpercentage weer omlaag te krijgen.
Zou er zeker test bij doen 10 weken op 500 mg niet zeuren luister naar de adviesen en doen je wilt toch een beest worden of niet?
 
kuur

zal er iets mee doen bedankt voor jullie reacties!:D
 
kuur

Zit nou op de 6 de dag, elke dag 30 mg ingenomen. Voel nou wel al een hele vette pomp met al redelijk wat krachtsverschil, en ben nu al 2 kilo aangekomen maar waar het zit weet ik niet.
 
Zit nou op de 6 de dag, elke dag 30 mg ingenomen. Voel nou wel al een hele vette pomp met al redelijk wat krachtsverschil, en ben nu al 2 kilo aangekomen maar waar het zit weet ik niet.

Waarschijnlijk veel vocht. Daar begint het meestal mee dacht ik.
Ben benieuwd naar je vorderingen.
Waarom trouwens uiteindelijk voor dbol gekozen en niet bijvoorbeeld voor winny?
 
kuur

Omdat diana toch wel een sterkere variant is lijkt mij zo, en de gains die mogelijk zijn met dianabol.
 
OK.
Zelf zou ik namelijk eerder voor winny kiezen omdat je daar minder vocht door vasthoud. Misschien gain je minder, maar het lijkt me makkelijker te behouden omdat ook je axis minder belast wordt (als ik het goed heb).

Maar ik ben benieuwd.
Keep us posted.
 
Ben benieuwd hoe het verloopt, succes :thumb:
 
Gebruik je er eigenlijk supplementen naast?
Cycle support?
Bijvoorbeeld milk thisle ofzo?
 
Back
Naar boven