Fitness Seller

Kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pietertje12

Novice
Lid geworden
13 mrt 2017
Berichten
14
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
110kg
Vetpercentage
> 50%
Goedemiddag mede forumleden, hoop dat jullie allemaal lekker genieten van het weer en lekker aan het trainen zijn. Ik ben zelf al een tijdje inactief geweest: (13 maart 2017 zelfs), toen ik van plas was te beginnen met een test e kuur. Zie bericht hieronder.
Is er iemand in de omgeving Amsterdam die mij kan helpen met het starten van een kuur?
Na een lange tijd onderzoek doen en veel info te hebben gelezen besloten om test E te gaan gebruiken.
Voeding etc is in orde en train al 3 jaar intensief,
189cm
93kg
21 jaar
17%vet
BP 110 max
SQ 130 max
DL 140 max

(rare verhoudingen Iknow :)

Ben inmiddels lekker natty door gaan trainen en ben inmiddels 25 jaar en zit nu in m'n 2e week van m'n test-e 500mg 12 weken kuur, 2 keer gezet per week icm met pregnyl (hcg) 500 units ook 2 keer per week. Pct clomid en lekker proberen veel te gainen.

stats zijn nu:
189cm
110-112kg, nog niet echt een goede meting in de ochtend gedaan na alles eruit etc. Maar denk dat m'n gewicht rond de 110 ligt.
25 jaar
nog steeds ongeveer 16-17& vet als ik zo moet gokken, alles staat wel wat strakker aangezien ik flink wat spier ben aangekomen sinds 2017

(Avatar pic is ook al weer bijna 2 jaar geleden btw, dus niet erg representatief wat betreft huidige physique)

BP 140 max
SQ 160 max (heb uit mezelf al aardig grote benen en ben niet van plan om hier heel erg op te focussen)
DL 220 max (soms 2 keer)
Stats voor de kuur trouwens.

Zit nu dus in m'n 2e week 500 test e, maar werk er nog vrij weinig van. En ja natuurlijk heeft test-e wat tijd nodig, maar na langdurig onderzoek op internet heeft het desbetreffende merk aas een beetje argwaan opgewekt bij mij.

Gr Pieter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoeveel kcal eet je pd om te gainen?
 
Je zegt dat je voeding in orde is maar je geeft aan 16%/17% vetpercentage, vind je dat zelf een mooi percentage om op te starten?
Ik had persoonlijk het laatste half jaar een cut ingezet, dan sta je er goed en redelijk zorgeloos voor. Nu ga je bulken en kom je op 22% vet straks en moet je alsnog flink gaan cutten icm off gaan = alles weer weg....
 
Hi Pieter. In de Echt of Nep sectie hier mag je foto's plaatsen(liefst duidelijk) en vragen wat men ervan weet.

Is je huidige vetp 17% of van 2017 ?
Meet ff je vetpercentage (of laten doen met caliper). adh daarvan beslis je of je gaat cutten of niet. Ikzelf zou liever op 12% zitten als 25 jarige. Als je gaat bulken zul je meer vocht en vet pakken, en zit je na je nakuur zo op 20%
 
Je zegt dat je voeding in orde is maar je geeft aan 16%/17% vetpercentage, vind je dat zelf een mooi percentage om op te starten?
Ik had persoonlijk het laatste half jaar een cut ingezet, dan sta je er goed en redelijk zorgeloos voor. Nu ga je bulken en kom je op 22% vet straks en moet je alsnog flink gaan cutten icm off gaan = alles weer weg....
Dank voor je reactie, dit was inderdaad veel verstandiger geweest. Weet niet precies wat m’n huidige vetpercentage is (erg dom, maarja).

Tijdens het off gaan van plan om m’n huidige voedingspatroon te hanteren en zoveel mogelijk zware oefeningen kracht proberen te houden die ik heb gewonnen met de test.

Hoop dat ik toch aardig wat zal behouden en zal jullie binnenkort even m’n huidige vet % doorgeven.
 
Hi Pieter. In de Echt of Nep sectie hier mag je foto's plaatsen(liefst duidelijk) en vragen wat men ervan weet.

Is je huidige vetp 17% of van 2017 ?
Meet ff je vetpercentage (of laten doen met caliper). adh daarvan beslis je of je gaat cutten of niet. Ikzelf zou liever op 12% zitten als 25 jarige. Als je gaat bulken zul je meer vocht en vet pakken, en zit je na je nakuur zo op 20%
Twijfel niet aan de echtheid hoor, heb 100% vertrouwen in hem, maar meer bij het merk zelf. Zal geen merken meer noemen in deze topic. Maar thanks voor de tips kerel.

Huidige vetpercentage echt geen idee, heb lichtelijk zichtbare abs, maar dat zegt natuurlijk ook niet veel.

Zal het binnenkort even meten, hier nog tips voor toevallig?
 
Sta trouwens open voor tips, qua aanpassing voeding, percentage macro’s aanpassen tijdens een kuur etc. Heb me al ‘veel’ (waarschijnlijk nog lang niet genoeg) ingelezen en bijna alles video’s van MPMD en Greg gezien maar ik gok dat hier ook echt mensen met een ongelooflijke kennis wat betreft anabolen zijn.
 
ja rond de 3800/4000. Klinkt wellicht een beetje gek, maar heb altijd al wel een hoger gewicht gehad dan je zal denken als je me zou zien. Heb een erg grote kop, wellicht een kleine bijdrage haha. Maarja, ik gain hier opzich prima op.
 
Kijk jouw stats zijn natuurlijk impressive, dus waardeer het erg dat je de tijd neemt om te reageren op m'n log. Mag ik vragen hoeveel kcal jij bijv neemt om te geinen bij een bepaald gewicht?
 
Kijk jouw stats zijn natuurlijk impressive, dus waardeer het erg dat je de tijd neemt om te reageren op m'n log. Mag ik vragen hoeveel kcal jij bijv neemt om te geinen bij een bepaald gewicht?
Ben net klaar met me 25 weken bulk en boven de 100kg bw is 5000kcal echt heel normaal. 3800/4k op 110kg is dus echt absurd weinig. Weet ook niet of je echt super secuur hierin bent.
Probeer je ook progressive overload elke workout te doen of heb je geen vast schema?
 
Om er nog wel een beetje een log van te maken :P

Vandaag even goed m'n hele lichaam getraind (excl. benen). Hele lichaam omdat ik dit weekend helaas niet kan trainen.
En merk wel dat ik echt makkelijk/makkelijker m'n PR's haal. Weet niet of dit placebo is, is namelijk pas m'n 2e week, maar voel me veel energieker en heb veel zin om te trainen.

Pomp in m'n lichaam was ook echt heerlijk, qua vocht wat ik ben aangekomen valt me heel erg mee. Zie er wel een stuk 'voller' uit (qua spieren uiteraard).

Even een vraagje, hebben mensen überhaupt wel interesse in deze log? Vind het zelf wel leuk om bij te houden, maar indien mensen het niet interessant vinden zal ik er mee ophouden.
 
Eerst je vetpercentage meten voor je Kcals omhoog doet.
 
Om er nog wel een beetje een log van te maken :P

Vandaag even goed m'n hele lichaam getraind (excl. benen). Hele lichaam omdat ik dit weekend helaas niet kan trainen.
En merk wel dat ik echt makkelijk/makkelijker m'n PR's haal. Weet niet of dit placebo is, is namelijk pas m'n 2e week, maar voel me veel energieker en heb veel zin om te trainen.

Pomp in m'n lichaam was ook echt heerlijk, qua vocht wat ik ben aangekomen valt me heel erg mee. Zie er wel een stuk 'voller' uit (qua spieren uiteraard).

Even een vraagje, hebben mensen überhaupt wel interesse in deze log? Vind het zelf wel leuk om bij te houden, maar indien mensen het niet interessant vinden zal ik er mee ophouden.
Gewoon log aanmaken, indien het interessant is komen mensen vanzelf.
Drop wat fotos als je de beste tips wilt hebben, aangezien een foto niet liegt.
 
Ben net klaar met me 25 weken bulk en boven de 100kg bw is 5000kcal echt heel normaal. 3800/4k op 110kg is dus echt absurd weinig. Weet ook niet of je echt super secuur hierin bent.
Probeer je ook progressive overload elke workout te doen of heb je geen vast schema?
Nee om eerlijk te zijn niet, ben niet super secuur erin. Maar ga dit wel doen vanaf volgende week, heb de laatste 2 weken een heel erg hectische periode gehad ivm privé omstandigheden die niemand wil meemaken. Maar goed, alsnog geen excuus.

Maar je zou dus sws aanraden om de calorieën flink omhoog te gooien?

Heb wel een vast schema, maar houd het niet bij in een boekje ofzo. Weet na al die jaren trainen precies hoeveel reps/gewicht de max zijn voor mij en probeer er elke keer overheen te gaan. Werkt prima voor me.
 
Gewoon log aanmaken, indien het interessant is komen mensen vanzelf.
Drop wat fotos als je de beste tips wilt hebben, aangezien een foto niet liegt.
Zal ik doen
 
Back
Naar boven