XXL Nutrition

kuurraad

Bezoekers in dit topic

Tdog

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 okt 2012
Berichten
136
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Dag,

Ik zoek wat raad i.v.m. kuren er is heel veel info en ik lees al enkele dagen op de forum maar er zijn zoveel keuzes dat ik niet weet wat het beste zou zijn in mijn geval dus even raad vragen aan de kenners. ik zou wel injecteren daar dat het "veiligst" is.

Ik train al jaren maar het afgelopen jaar niet deftig kunnen trainen door armblessure. Dit is nu sinds een drietal maanden aan de betere hand en ik kan eindelijk wat biceps trainen. Ik weet welke oefeningen ik kan doen en welke best niet. Nu gaat het me wat te traag om terug op niveau te geraken plus is erbij gekomen dat ik begonnen ben met cafévoetbal. Dus conditioneel moet het ook wat beter.

Mijn stats zijn:
-30j
-82.4kg
-14.3% vetmassa
-70,7kg vetvrije massa.

In februari zat ik op 21%vetmassa met 65.5kg vetvrije massa en dit was gemeten nadat ik 3 maanden niks had gedaan (blessure stop).

ik zou eerst wat willen verder cutten om tot de 10% te geraken om dan een bulkkuur te doen. Want hoe meer vetmassa hoe sterker de fatgains heb ik gelezen. Ik zoek dus een goede balans tussen spierbehoud/verhogen van uithoudingsvermogen en kennismaking met de injecties/orals voor ik een echte bulkkuur doe. Ik wil geen water ophouden en quality muscle behouden/bijmaken indien mogelijk. Wat zouden jullie aanraden? in bijlage even de bodyscan resultaten en het voedingsschema die ik sinds de laatste meting zal aanhouden.

scan.jpg
voeding.jpg