XXL Nutrition

kuurraad

Bezoekers in dit topic

Tdog

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 okt 2012
Berichten
136
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Dag,

Ik zoek wat raad i.v.m. kuren er is heel veel info en ik lees al enkele dagen op de forum maar er zijn zoveel keuzes dat ik niet weet wat het beste zou zijn in mijn geval dus even raad vragen aan de kenners. ik zou wel injecteren daar dat het "veiligst" is.

Ik train al jaren maar het afgelopen jaar niet deftig kunnen trainen door armblessure. Dit is nu sinds een drietal maanden aan de betere hand en ik kan eindelijk wat biceps trainen. Ik weet welke oefeningen ik kan doen en welke best niet. Nu gaat het me wat te traag om terug op niveau te geraken plus is erbij gekomen dat ik begonnen ben met cafévoetbal. Dus conditioneel moet het ook wat beter.

Mijn stats zijn:
-30j
-82.4kg
-14.3% vetmassa
-70,7kg vetvrije massa.

In februari zat ik op 21%vetmassa met 65.5kg vetvrije massa en dit was gemeten nadat ik 3 maanden niks had gedaan (blessure stop).

ik zou eerst wat willen verder cutten om tot de 10% te geraken om dan een bulkkuur te doen. Want hoe meer vetmassa hoe sterker de fatgains heb ik gelezen. Ik zoek dus een goede balans tussen spierbehoud/verhogen van uithoudingsvermogen en kennismaking met de injecties/orals voor ik een echte bulkkuur doe. Ik wil geen water ophouden en quality muscle behouden/bijmaken indien mogelijk. Wat zouden jullie aanraden? in bijlage even de bodyscan resultaten en het voedingsschema die ik sinds de laatste meting zal aanhouden.

scan.jpg
voeding.jpg

Mijn theoretische onderhouds cals zijn 2900 maar als ik dat doe is dat een bulk voor mij! Daarom die calorieen ik zie wel volgende week als het te snel gaat op de weegschaal en pas dan de carbs aan. Ik zou jullie raad wel apprecieren want eerlijk gezegd is het niet zo simpel. Ik zat eerst te denken aan gewoon 500mg/week test, hcg en de nalvodex voor de na kuur maar dat is voor te bulken en de water ophoud lijkt me niet ideaal voor de cut.


Groeten
 
Cutten of bulken met een kuur ligt niet aan de gear maar aan je voeding
Je eerste kuur zal ik altijd bulken dit omdat je nooit meer de gains gaat behalen dan je eerste keer. 500mg test wat je voorstelden is prima bulk.

Voor een cut 250 mg test 200 mg mast
Eventueel met een oral anavar of winstrol
Succes met je kuur
 
Hoeveel last heb je nog van je blessure?

Als je niet optimaal kan trainen zou ik het voorlopig uit je hoofd zetten.
 
Hoeveel last heb je nog van je blessure?

Als je niet optimaal kan trainen zou ik het voorlopig uit je hoofd zetten.

Nog altijd last van maar het gaat niet weg dus mee leren trainen zo goed als ik kan. Het zijn vooral de pull bewegingen die ik niet zo hard kan trainen zoals ik wil en variaties moet zoeken.
 
Niet kuren. Je wordt tijdens een kuur sterker en je gaat je blessure alleen maar verergeren.
 
Ja, het is cutten dus ik verwacht geen super gains. En ik zal altijd wel met die arm sukkelen ze kunnen er niet veel aan doen behalve rusten... Maar ik ga niet weer drie maanden niks doen want dat helpte niks. Ik weet wat ik kan trainen en hoe om toch de rug en de biceps wat goed aan te pakken.
 
Ja, het is cutten dus ik verwacht geen super gains. En ik zal altijd wel met die arm sukkelen ze kunnen er niet veel aan doen behalve rusten... Maar ik ga niet weer drie maanden niks doen en 24x naar kinesist want dat helpte niks. Ik weet wat ik kan trainen en hoe om toch de rug en de biceps wat aan te pakken. Zwaarder dan 50kg dumbells hebben ze niet dus veel zwaarder kan ik al niet gaan met de DB row. De pullups hou ik me in met gewoon lichaamsgewicht en een neutrale grip met de time under tension 3 seconden negatief techniek. De rest van de grepen lukt me niet
 
Nou succes dan maar he
 
Hij wil toch kuren.

Succes.
 
Back
Naar boven