XXL Nutrition

Kuurschema Boldenone (Winstrol) + Nakuur?

Bezoekers in dit topic

Babakmerci

Cool Novice
Lid geworden
7 nov 2013
Berichten
40
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
Beste mede Dbb'ers,

Graag even jullie aandacht voor mijn volgende vraag.

Ik ben van plan om te beginnen aan mijn 2e kuur nou heb ik veel dingen gehoord en gelezen (onderzoek naar gedaan) over Boldenone...

Nou heb ik een aantal dingen begrepen en ik was benieuwd naar wat verschillende meningen..
Ik heb gelezen dat het beste resultaat zou bereikt worden met een zogenaamde 'frontload'. Dit betekent gewoonlijk dat de gebruiker een hoge dosering van 600-800 mg / week toedient in de eerste 2 weken en daarna de dosis verlaagt naar een normale 300-400 mg / week voor de overige 8 tot 10 weken.

Het gebruik van 50 mg stanozolol dagelijks, gestacked met 300-400 mg boldenon per week zou moeten zorgen voor een behoud van gewonnen spiermassa en het behalen van hogere spierdefinitie en vasculariteit terwijl vet makkelijker kwijtgeraakt wordt.

Waarom ik aan bold denk is omdat het minder vocht vasthoud dan andere en er minder kans is op gyno..

Train al 7 jaar natuurlijk had het gevoel dat ik een plateau had bereikt, voeding is in orde 6/7 eetmomenten op een dag met een strikt schema.. Mijn eerste kuur was 6 weken winstrol only 50 mg. Ik heb hier toen 7 kg spiermassa mee gewonnen waarna ik 5kg uiteindelijk heb kunnen vasthouden.. Dit is meer dan een jaar geleden geweest.

Mijn huidige stats: 70kg
Vet Percentage: 8%
Lengte: 1,71

Graag jullie mening voor een kuurschema mijn voorstel: Boldenone + Winstrol en als nakuur Nolvadex?

Thanks alvast.

P.s. geen nuttige info reageer dan aub gewoon niet.. x
 
Je gaat bold zetten zonder test? Op die dosis i.c.m. winny ga je wel wat libido issues krijgen verwacht ik..

Verder zul je de bold toch wat hoger moeten doseren en de duur wat langer moeten maken wil je de bold goed tot zijn recht laten komen.

Verder is het me niet duidelijk of je wilt cutten of bulken..
 
Sowieso test bij zetten. Helemaal gezien je stats. Wat dat aan gaat, wat heb je in godsnaam je eerste kuur gedaan dat je nog op dit gewicht zit?
 
Sowieso test bij zetten. Helemaal gezien je stats. Wat dat aan gaat, wat heb je in godsnaam je eerste kuur gedaan dat je nog op dit gewicht zit?
Zijn eerste kuur was winny only, 8kg gewonnen en 5kg overgehouden (staat in de tekst).
Wel chapeau dat je 5kg kon overhouden bij winny, iets te vroeg begonnen volgens mij als ik naar je huidige stats kijk.
 
Zijn eerste kuur was winny only, 8kg gewonnen en 5kg overgehouden (staat in de tekst).
Wel chapeau dat je 5kg kon overhouden bij winny, iets te vroeg begonnen volgens mij als ik naar je huidige stats kijk.
Thanks Polotraxx, Gingerbreadman dat staat idd in de tekst sorry..

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Je gaat bold zetten zonder test? Op die dosis i.c.m. winny ga je wel wat libido issues krijgen verwacht ik..

Verder zul je de bold toch wat hoger moeten doseren en de duur wat langer moeten maken wil je de bold goed tot zijn recht laten komen.

Verder is het me niet duidelijk of je wilt cutten of bulken..
Heb jij een kuurschema voor Boldenone + Winstrol en Nolva als voorstel.. ? Thanks alvast ook voor je reactie
 
Als je bold maar hoog genoeg doseert zou je er geen test bij te hoeven zetten. Die dosis moet dus omhoog of test erbij zetten.
Over die 8kg gains bij winstrol only wil ik zooo graag wat zeggen,... Maar doe t niet :p
 
Zijn eerste kuur was winny only, 8kg gewonnen en 5kg overgehouden (staat in de tekst).
Wel chapeau dat je 5kg kon overhouden bij winny, iets te vroeg begonnen volgens mij als ik naar je huidige stats kijk.

Was sarcastisch.
Maargoed, succes met de plannen. Eet in ieder geval wel voldoende!
 
Was sarcastisch.
Maargoed, succes met de plannen. Eet in ieder geval wel voldoende!
Ow, haha thanks I'm gonna try my best! Eerst een goed kuurschema vinden..

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Als je bold maar hoog genoeg doseert zou je er geen test bij te hoeven zetten. Die dosis moet dus omhoog of test erbij zetten.
Over die 8kg gains bij winstrol only wil ik zooo graag wat zeggen,... Maar doe t niet :p
Vertel wat wil je zeggen ben nu wel benieuwd haha (7KG*) - 2 = 5kg :)

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Voorstel kuurschema:

Week 1-4: Winstrol 50mg Tabs
Week 1-15: Boldenone 500 mg Per week
Week 17-19: Nolvadex (Na kuur 20mg per dag voor het slapen gaan)

Benodigdheden:
7 x 4= 28 x 5 tabs = 140 Winstrol Tabs voor 4 weken (2 potjes Stanozolol)

15 x 500mg = 7500mg = 3 x Boldenone ( 1 x boldenone = 2500mg)

7 x 2 = 14 dagen x 2 tabs = 28 tabs Nolvadex (1 Potje Nolva)

Optie? x
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel een optie;

Ga golfen :rolleyes:
 
Wat ben je nou voor knurft eigenlijk? Al die antwoorden hier die je tips geven en dan alsnog met een voorstel komen voor bold op een relatief lage dosis voor 14 weken? Ergens verdien je het gewoon om 20 weken met een slappe plasser rond te lopen en tegenvallende gains.

Als je wat beter je best had gedaan en onderzoek had gedaan naar de middelen.. Dan had je geweten dat test nagenoeg ALTIJD de basis is in een kuur. Doe niet zo achterlijk en koop gewoon 2 vials test bij die debiel die ook bold only en winny aan je verkocht heeft.
 
Go hard or go home, go home.
Tip: Het lijkt er voor mij op dat je kosten wilt besparen. Doe dit nooit als je wilt kuren!
 
Bold zonder test op die dosis :o , dat wordt 14 weken met een klein spekkie tussen je benen lopen. Pff moet er niet aan denken.... :eek:
 
Was sarcastisch. Maargoed, succes met de plannen. Eet in ieder geval wel voldoende!
Nu ik je reactie teruglees, klopt mijn reactie ook niet volledig precies. Denk dat ik verkeerd gelezen heb :p
 
Back
Naar boven