Fitness Seller

Kuurschema correct voor mij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

infamousroy

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2003
Berichten
29
Waardering
0
Hallo!

Ik heb hele tijd terug een half jaar getriand. toen ben ik gestopt. Nu train ik weer 4 maanden hard. Ik eet 6 keer per dag. slaap goed en drink shakes etc. Maar volgens de meeste ben ik nogal lang en smal en kom niet zo sne in massa bij. ik heb al 4 maande op internet gekeken over alles met kuren en steroids. Maar zie nogal veel verschiillende meningen. Nu wil ik me eerste kuur pakke

ik ben 18, 1,94, 70 kg

ben van plan om in sept. te kuren. dan train ik 7 maanden.

Kuurschema:

Week 1 t/m 8: 1 sustanon
Week 1 t/m 8: 10 naposims
Week 1 t/m 3: 1 deca
week 4 t/m 7: 2 deca
Weel 8 : 1 deca
na kuur 1 week clomid.

Wat raden jullie me aan ??
BVD
 
is het niet wat vroeg om te gaan kuren dude???
 
Originally posted by infamousroy
Wat raden jullie me aan ??

Te wachten tot je een punt hebt bereikt dat je niet verder wil groeien, dit punt behaal je niet na 7 maanden trainen. Gebruik eerst supplementen en pas je training’s /eet schema aan.
 
Ten eerste vind ik dat je te vroeg met AS begint. Moet je pas aan beginnen als al jaren traint en dat je niet meer verder komt.

Ten tweede wat bedoel je met 1 sust, 10 naposim.
Bedoel je 1 ampul per week en 10 tab. dbol per week?
 
ik zou zelf eerst wat meer uit je natuurlijke groei halen, en ouder zijn voordat je begint.

Naposim 8 weken is te lang, en wat betekent 10 naposims 10x5gram?! Dat is veel te veel als eerste keer 30-40gram is goed.
EN sustanon 1 ?! 1 ampul van 250gram, niet een beetje weinig??
En 1 daarna 2 deca is eerst 1x200gram en daarna 2x200gram, waarom eerst weinig en daarna meer gelijke dosis moet je houden.

EN clomid 1 week, doe maar 2, maar eerst hcg gebruiken.

volgens mij kan je beter eerst effe de zoek knop gebruiken

succes
 
Eigenlijk mag je hier nog geen eens zijn, je moet boven de 21 zijn, het is echt niet boos bedoeld hoor maar om nu al te beginnen zou een beetje onverantwoord zijn, en al wil je echt gaan kuren zorg dan dat je alles as af weet voordat je begint zodat je niet voor onaangename verassingen komt te staan.
En wie die kuur voor je gemaakt heeft geef die maar een rot schop van mij want dit lijkt nergens op.

zoek trouwens eerst effe op deze site wat er gebeurd als je te jong begint, zijn genoeg threads over.

veel succes
 
ik weet dat het ooit tergend langzaam gaat als je clean traint en dat je in je enthousiasme heel snel vooruit wilt gaan, maar probeer het gebruik van AS nog minstens enkele jaren uit te stellen. k ben er bijna zeker van dat je er spijt van gaat krijgen. er valt zoveel op een cleane manier uit je lichaam te halen, zeker op jou leeftijd wanneer je volop in je groei zit.

vooruit: onder die halters, goed eten en focussen!!!!

succes ermee!

Luca
 
Idd je beschikt nog niet over voldoende kennis hiervan, terwijl je deze wel dient te bezitten. Je gaat immers wel met medicijnen te werk.

Kwa leeftijd zit je ook niet goed, te vroeg beginnen met AS kan schadelijke gevolgen hebben op latere leeftijd.
En tevens is je gewicht ook te laag om ermee te beginnen.

Dus ik vind het niet echt een aanrader om te beginnen met kuren
 
ik heb een goed schema voor je!!

eet 30 sneetjes grof volkorn met pindakaas en eieren
paar bakken kwark 1/2kg kip en schep 2x op bij het warm eten!
en train like hell.

wedden dat je groeit!

P.S zoiets heet bulken;)
 
Originally posted by nico
ik heb een goed schema voor je!!

eet 30 sneetjes grof volkorn met pindakaas en eieren
paar bakken kwark 1/2kg kip en schep 2x op bij het warm eten!
en train like hell.

wedden dat je groeit!

P.S zoiets heet bulken;)

:D je mag de doseringen verhogen.
 
hoezo moet je 21 of hoger zijn. ik was afgelopen maand in delfzijl bijj een wedstrijd en daar heb je jeugd t/m 21 en die zijn toch groot en echt niet naturel. Bij mij op sportschool kuurt bijna iedereen en ik zie andere groeien 10 kg bijkomen enzo dus daarom d8 ik dat zie ik ook wel zitte. Wat zijn de nadelen dan van onder de 21 kuren. ik word in sep 19.
 
tevens krijg ik te horen. Dat ik lange en dunne spieren heb en dat t bijna onmogelijk is om massa te krijgen op naturel manier. Vandaar deze keuze. BVD
 
Originally posted by infamousroy
hoezo moet je 21 of hoger zijn. ik was afgelopen maand in delfzijl bijj een wedstrijd en daar heb je jeugd t/m 21 en die zijn toch groot en echt niet naturel. Bij mij op sportschool kuurt bijna iedereen en ik zie andere groeien 10 kg bijkomen enzo dus daarom d8 ik dat zie ik ook wel zitte. Wat zijn de nadelen dan van onder de 21 kuren. ik word in sep 19.

De reden is dat je je groei in de war schopt omdat je op die leeftijd nog niet volgroeid zult zijn. Je zult op dat gebied er niet meteen last van krijgen maar op latere leeftijd zit daar wel een risico aan vast.

Tuurlijk zullen er mensen zijn die zondigen terwijl ze geen idee hebben waarmee ze bezig zijn. Maar de bedoeling is toch dat als je het gaat gebruiken dat je ongeveer weet waarmee dat je bezig bent en niet zomaar kijkt naar wat een ander doet.
Je gaat immers met zware medicijnen aan de slag

Om het beste uit een kuur te halen zul je toch wat meer research moeten doen over het gebruik ervan. En je kunt hier natuurlijk je vragen stellen. Er komen genoeg mensen hier die veel weten over a.s. gebruik en zullen je goed op weg kunnen helpen.

Lees eerst de sticky topics maar goed door.
 
Originally posted by infamousroy
tevens krijg ik te horen. Dat ik lange en dunne spieren heb en dat t bijna onmogelijk is om massa te krijgen op naturel manier. Vandaar deze keuze. BVD

Op een naturele manier winst maken is afhankelijk van je lichaamstype. Een ectomorph zal weinig gewicht aankomen per jaar. Er zijn meerdere types kwa bouw meso en endomorph, maar daarin heb je ook weer verschil omdat je bv ook ecto-meso bent zoals ik. Mager gebouwd maar toch nog wel wat gewicht kunnen winnen. Tijd zal leren wat voor type je zult zijn, de meeste met een ondergewicht denken onterecht dat ze ecto zijn ( ik deed dat ook) omdat ze slecht eten.

Voor het kuren zou je een basis moeten hebben opgebouwd met een goed schema en een goed dieet. Voordat ik met het goede dieet begon kwam ik ook niets aan. En ik zat laag kwa gewicht lengte verhouding 55 kilo bij 1.87. Maar nu toch bijna een jaar bezig en al 14.5 kilo erbij omdat ik nu op mijn voeding let.
Voeding is toch het belangrijkste onderdeel om te kunnen groeien.
 
Originally posted by infamousroy
hoezo moet je 21 of hoger zijn. ik was afgelopen maand in delfzijl bijj een wedstrijd en daar heb je jeugd t/m 21 en die zijn toch groot en echt niet naturel.

Ik heb 3 jaar geleden meegedaan daar (toen dus 21) en was nagenoeg clean, geen test, geen deca, wat dianabol, wat clenbuterol.

Geen idee hoe het er daar tegenwoordig bij de junioren aan toe gaat natuurlijk :)
En er natuurlijk zijn er genoeg die WEL al 1 of een paar serieuze kuren hebben gedaan tegen de tijd dat ze daar met de junioren meedoen.
 
Zoals hierboven al wordt beschreven; goed eten en goed trainen daar zul je goed resultaat mee bereiken en je leeftijd is inderdaad wat aan de lage kant om al aan de as te beginnen, zelf heb ik ook op mijn 21e een kuur genomen.. nu, goed lettend op mijn voeding, training en rust, groei ik in net zo'n snel tempo, als het niet sneller is....

succes !
 
Originally posted by infamousroy
tevens krijg ik te horen. Dat ik lange en dunne spieren heb en dat t bijna onmogelijk is om massa te krijgen op naturel manier. Vandaar deze keuze. BVD

Je geeft veel te snel op, om een echte bb'r te worden moet
je Discipline hebben en niet meteen naar de rotzooi moet grijpen
 
Back
Naar boven