XXL Nutrition

Kuurschema eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ruudje12

Novice
Lid geworden
26 mrt 2022
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
69kg
Vetpercentage
10%
Hey,

Ik ga beginnen aan m’n eerste Annavar kuur,

Ik ben 31 jaar heb een lengte van 1.77. Ik ben na 9 maanden hard sporten ( minimaal 3 full body, 3 cardio per week) en gedisciplineerd op voeding te letten van 83 kg naar 69 kg gegaan. Ik heb een vetpercentage van ongeveer 10%.

M’n doel is om nog droger te worden. En tijdens het verder cutten wat meer spiermassa te krijgen. Daarnaast wil ik ook sterker worden. Meer kracht waardoor ik meer gewichten kan pakken bij oefeningen. Ik zit er over na te denken om te beginnen met een kuur van 4 tot max 6 weken.

Wat voor dosering en kuurschema ( hoeveel weken) raden jullie aan gezien m’n gewicht etc?

Momenteel zit ik op 1800-1900 calorieën, wat voor calorieën inname adviseren jullie tijdens een kuur?

M’n laatste vraag, is het zo dat vanwege je spieren sneller herstellen tijdens een kuur dat je in theorie meerdere dagen achter elkaar full body zou kunnen doen of zouden jullie het alsnog onderverdelen in boven lichaam, onder lichaam als je meer wilt gaan trainen.

Groeten,

ruud
 
Pas je voeding en training aan om wat gespierder te worden, daar heb je geen aas tabs voor nodig.
 
Ben je al een keer flink wat kilo's in spier aangekomen tijdens krachttrainen of heb je alleen een cut gedaan? Ik zou oprecht nog even wachten tot je een paar jaar ervaring extra hebt. Wacht op z'n minst totdat je een lange succesvolle bulk hebt gedaan. De trainingsprincipes veranderen in beginsel niet heel veel als je net aan de AAS gaat. Totdat jij weet hoe je jouw lichaam het beste laat groeien ga je er niet veel uit halen. (En verlies je zeer waarschijnlijk je gemaakte gains) (En mogelijk/waarschijnlijk ook je motivatie).
 
Hey,

Ik ga beginnen aan m’n eerste Annavar kuur,

Groeten,

ruud
Hoi Ruud,
Beter van niet.
Na 9 mnd ben je ongeveer klaar om serieus hard te gaan trainen.
Lees je nog eens goed in, in de voor en nadelen. Nee, dat heb je niet gedaan, want dan kwam je niet aan met anavar.

Check bv de video van Gregg Douchette waarin hij zyzz, the original story, intervieuwd.
 
Aan hand van de vragen die je stelt valt op te maken dat je meer kennis moet opdoen. Ook ben je na negen maanden niet ervaren genoeg imo. Er valt naturel heel veel te halen in relatief korte tijd.
Je bent 1.77 en weegt 69kg, ik ben benieuwd wat er overblijft als je nog verder cut.
 
Anavar zal niet zorgen voor meer massa (toch niet de moeite om te vermelden) noch voor het sneller herstel. Wel voor een drogere hardere look te krijgen waardoor het misschien lijkt dat je in massa aangekomen bent dus voor je cut ideaal.

edit: Ik raad het niet aan, resultaten zijn verwaarloosbaar momenteel.
 
Je hebt Anavar al in huis en je wilt een bevestiging of het juist is? Ik persoonlijk zou niet aan tabletten gaan. Als je goed wil gaan moet je gewoon gaan kuren en geen potje aspirines nemen. Voor vrouwen kan ik het het mij voorstellen! Daar komt bij niemand weet wat de juiste dosis is, er wordt aangeraden wat je het beste kan doen. Wat voor jou geld, geld voor een ander niet.
 
Back
Naar boven