Fitness Seller

Kuurschema jullie mening (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2 17 aa orals niet goed...:rolleyes: dus stel

persoon 1 kuurt 12 weken met 200 mg oxy per dag dat is goed, want het zijn geen 2 orals

persoon 2 kuurt de eerste 2 weken van zijn 10 weken test kuur met 30 mg d/bol per dag en de laatse 2 weken met 30 mg winny per dag dat is dan niet goed


:rolleyes: ??? het gaat niet om de hoeveelheid verschillende orals maar om de MG en en de toxiciteit per mg




alsof je d-boll alleen als kickstart gebruikt.... ??? gewoon 3 weken prop dan 5 weken d/boll dan 5 weken winny
:cool:


Dareal, be real.
Begin niet met allerlei vergelijkingen.
Je probeert misschien je eigen gebruik te rechtvaardigen.....is ok imo, maar ik probeer voor onze tijger de meest wijze kuur samen te stellen.

Jij probeert de risico's te bagateliseren.
 
Dareal, be real.
Begin niet met allerlei vergelijkingen.
Je probeert misschien je eigen gebruik te rechtvaardigen.....is ok imo, maar ik probeer voor onze tijger de meest wijze kuur samen te stellen.

Jij probeert de risico's te bagateliseren.

ja kijk ik respecteer iedereens mening ben ook erg blij dat jullie allemaal proberen iets moois van te maken van die kuur maar zolas ik een beetje heen en weer lees ik denk dat ik tog die d-bol laat liggen deze keer wie weet misschien volgende keer met een andere schema.
ik wil natuurlijk onze vriend Dareal niet tekort doen maar als ik goed kijk 5 weken dbol en daarna gelijk 5weken stromba allemaal pillen in totaal 10 weken lang zie ik ook niet echt zitten, ik ben erg blij met al jullie reacties.
 
ja kijk ik respecteer iedereens mening ben ook erg blij dat jullie allemaal proberen iets moois van te maken van die kuur maar zolas ik een beetje heen en weer lees ik denk dat ik tog die dianabol laat liggen deze keer wie weet misschien volgende keer met een andere schema.
ik wil natuurlijk onze vriend Dareal niet tekort doen maar als ik goed kijk 5 weken dianabol en daarna gelijk 5weken stromba allemaal pillen in totaal 10 weken lang zie ik ook niet echt zitten, ik ben erg blij met al jullie reacties.
kijk wijze beslissing bro! t is zoals je zegt je 3e kuur en bij de 3e kuur zoveer middelen gebruiken is onnodig en zal je net zo goed op gaan! bewaar t lekkers voor later! en doe eerst info op! succes!
 
heheh 12 weken oxy op 200mg ed... lekker maar een dikke lever killer, oxy 3-4 weken max...


en het laatse wat je schreef slaat helemaal nergens op 10 weken aant einde van je kuur 2 orals gebruiken, de normale gang van zaken is de na een lange ester als overbrugging na ja nakuur toe winny 50mg ed inject,

je zult er niet dood aan gaan waar jij t over hebt maar, je lever lijdt hier zeker van en is onnodig zover gekke shizzle in een kuur te gebruiken...

waar heb jij het nou over ??? ik geef een (dom) voorbeeld, jij zegt 2 x17aa kan niet in een kuur, en ik geef dus aan dat het niet ligt aan hoeveel verschillende 17aa´s je gebruikt maar aan de hoeveelheden en de duur hiervan, daarom ook mijn voorbeeld dat al gebruik je er 1, dat dit net zo schadelijk is al wanneer je er 2 gebruikt wanneer de duur van de eerste langer is
 
heheh 12 weken oxy op 200mg ed... lekker maar een dikke lever killer, oxy 3-4 weken max...

dit was dus een voorbeeld:rolleyes:

en het laatse wat je schreef slaat helemaal nergens op 10 weken aant einde van je kuur 2 orals gebruiken, de normale gang van zaken is de na een lange ester als overbrugging na ja nakuur toe winny 50mg ed inject,

dit snap ik niet, ik gaf dus als voorbeeld dat stel:

je neemt 10 weken test, en de eerste 2 weken d boll en de laatste 2 weken stromba dat het niet slecht(er) is dan bijvoorbeeld 5 weken met 1 en dezelfde oral kuren

zo dus

week 1-10 test
week 1-3 d-boll 30 mg ED
week 11-12 winy 30 mg ED

dit is gewoon even zwaar op je lever(zelfs minder doordat er een pauze tussen zit) als deze

week 1-10 test
week 1-5 30 mg d-boll

nu zie je dus 2 kuren waarbij steeds 5 weken aan de orals gezeten wordt, echter in kuur 1 zijn het 2 verschillende 17aa´s dus alleen om deze reden is zou het slechter zijn :rolleyes: :rolleyes:
 
Tja, volgens mij verliezen we een beetje de verhaallijn....
Volgens mij is de TS er wel uit:D
 
dit was dus een voorbeeld:rolleyes:



dit snap ik niet, ik gaf dus als voorbeeld dat stel:

je neemt 10 weken test, en de eerste 2 weken d boll en de laatste 2 weken stromba dat het niet slecht(er) is dan bijvoorbeeld 5 weken met 1 en dezelfde oral kuren

zo dus

week 1-10 test
week 1-3 d-boll 30 mg ED
week 11-12 winy 30 mg ED

dit is gewoon even zwaar op je lever(zelfs minder doordat er een pauze tussen zit) als deze

week 1-10 test
week 1-5 30 mg d-boll

nu zie je dus 2 kuren waarbij steeds 5 weken aan de orals gezeten wordt, echter in kuur 1 zijn het 2 verschillende 17aa´s dus alleen om deze reden is zou het slechter zijn :rolleyes: :rolleyes:

Wat zwaarder is doet er nu niet meer toe da real, je moedigde een veel te zware kuur aan imo.
Hopelijk ziet de ts de juiste intensie van Kevin en mij in.


Desondanks vind ik da real een lieve jongen (J leest nm ook mee).....lekker discussie kerel!!!
 
stel:

je neemt 10 weken test, en de eerste 2 weken d boll en de laatste 2 weken stromba dat het niet slecht(er) is dan bijvoorbeeld 5 weken met 1 en dezelfde oral kuren
Volgens mij ging het om 10 weken 17AA orals te gebruiken nu praat je je tegen bro... helaas maar 5-6 weken afhankelijk van oral vind ik toch wel de max... langer dan die tijd treed er meer schade op aan je lever dat moet je niet onderschatten.. daarmee hou ik het hierbij voor gezien succes verder met je adviezen ;)
 
Volgens mij ging het om 10 weken 17AA orals te gebruiken nu praat je je tegen bro... helaas maar 5-6 weken afhankelijk van oral vind ik toch wel de max... langer dan die tijd treed er meer schade op aan je lever dat moet je niet onderschatten.. daarmee hou ik het hierbij voor gezien succes verder met je adviezen ;)

oke jongens het is tog uiteindelijk een leuke discussie geworden leren we wat van elkaar, en het belijft altijd de vraag of de kuur wel aan slaat of niet bij ene beter dan bij andere dus meningen belijven altijd verdeeld. doordat ik al eerder al aan gaaf wordt het me ook te veel om 10 weken pillen te nemen aangezien ik me stromba pillen al binnen heb kiez ik tog dat dbol er tussen weg haal bewaren komt altijd van pas. ik denk dat kuur wordt als volg.

week 1-9 deca 400mg
week 1-10 test enanthaat 750mg
week 1- 3 of missch 4 test propionaat om de dag 100mg
week 8-12 stromba
vanaf week 13 nakuur

ik bedank iedereen voor de tips en reacties
 
Zeer goede keus dude!
Icm goede voeding en training kan dit je veel opleveren denk ik;)
Houd je wel een logje bij??

Succes!
 
Back
Naar boven