XXL Nutrition

Kuurschema Test Enath, Boldenone, Overdrive

Bezoekers in dit topic

RG1

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
7
Waardering
0
Goede morgen heren,

1 Maart ga ik weer beginnen met een kuur van 10/12 weken.

Zit nou op 96 kilo, 13% Vetperc., 1.78

Week 1/10:
Test Enath 750MG

Boldenone 400 MG

Overdrive (300MG Boldenone, 180MG Methandriol)

Natuurlijk ga ik hier ook nakuren, met Nolvadex en ook Aromasin.

Maar ik heb nog een aantal vraagjes:

- Heeft het meerwaarde om die Overdrive erbij te pakken, i.v.m. dat pro-hormoon(Methandriol) Wat denken jullie hierover????

- Moet ik gaan frontloaden met de boldenone, is natuurlijk de langste ester die er bestaat, of is dat niet echt nodig??

- Mijn shape is nu aardig hard, ga ik dit verliezen met deze spullen (Ik weet natuurlijk wel dat een groot gedeelte met je voeding te maken heb)

- Is het verstandig om de laatste paar weken Tren Ace erbij te pakken(ik heb nog 2 trekflesjes staan) Om zo harder eruit te komen)

(Of eventueel dit erachter aan te pakken met Test Prop bijvoorbeeld)

Alle reakties zijn welkom!!!! :) :) :)

Hoor graag van jullie!!! :)
 
Laatst bewerkt:
Als je er milligrammen van maakt en de boel 16 weken doortrekt vind ik het een prima kuur.
 
Ik zou niet en boldone pakken tezamen met overdrive, zit je op 700mg p/w
Pak dan bv test E, Overdrive en Tren E, daar blijf je zeker hard van en dan de laatste 4 weken 4 stanozolol tabs p/d
Gaat helemaal goed komen.

En natuurlijk is je uiteindelijke resultaat afhankelijk van je dagelijkse voeding.

Grtz;)
 
700 mg bold? So what, kan nog wel wat bij hoor. Laatste 4 weken stano is enkel voor idiots.
 
Laatst bewerkt:
Ff van Ronny T van BOS gecopieerd

MD is absoluut GEEN pro hormoon

Quote:Methandriol on itself is a high anabolic, high androgenic steroid. It is used for strength and weight gains. On its own it is highly estrogenic, wich means that it doesn’t need the enzyme aromatase to convert to oestrogen, but it is estrogenic by nature. In a stack or combined steroid cocktail it is only moderate estrogenic.
 
Jahhh klopt zit dan op 700 mg Bold per week, valt nog wel mee toch??

Jahh had ook gelezen, dat je bold minimaal 12 weken moet gebruiken.

Is het verstandig om door te trekken naar 16 weken, of gewoon op wat anders over te stappen???

Test prop met Tren ace
of

Test prop met Winstrol inj.

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

Heyyy krieltje, mister Green tops:):) (Jahhh heb een tijdje je post gevolgd, toen die tijd heb ik ook aan die green tops gezeten, vandaar hahaha)

Ohhhh okee is dus geen pro-hormoon, jahhh was effe snel aan het googlen. Vandaar

Kom ik het ergens tegen.

Maar even een vraagje, is het wat bovenstaande schematje

Zat eerst ook te denken aan:

Test enath met Primo

Maar toch maar weer een keertje Bold denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, enkel die winstrol aant eind schrappen, cortisol, wil je niet.
 
Bold

Bold minimaal 14 weken pakken , door trekken naar 16 weken is beter met bold . En frontload met TestE 1250mg EW eerste 2 weken .
Maar mijn voorkeur kickstart Week 1 t/m 6 Ana .
 
Bold minimaal 14 weken pakken , door trekken naar 16 weken is beter met bold . En frontload met TestE 1250mg EW eerste 2 weken .
Maar mijn voorkeur kickstart Week 1 t/m 6 Ana .

Heey kerel vraagje: Je advieseert hier haast in ieder topic alsof je het uitgevonden hebt.......2mnd geleden moest je imo nog met je eerste kuur starten.??

Is ip geen probleem,maar doe niet alsof je uit KUUR ervaring adviseert,dat zet mensen op verkeerde been


Ip staat er nergens dat een kuur 12-14 weken moet duren. Je kan altijd beetje doortrekken en eventueel bridgen naar je nakuur met wat korte esters. persoonljk zou ik dat met 6 weken doen. Dus laatste lange ester inject,daarna over 4-6 weken met korte ester. 2 dagen daarna nakuren



Als je nakuurt met aromasin kan je wel winny aan het eind pakken. Aro,verlaagd zeer sterk je cortisol.

suc6
 
Laatst bewerkt:
heb 28 weken aan een stuk boldenone gebruikt, geswitched van bold naar ultra drive,
is gewoon hetzelfde, werkt niet beter en ook niet slechter
 
28weken Bold?
Met wat samen dan?
 
hgh,test,provi,tren e,...
 
Kuur

Heey kerel vraagje: Je advieseert hier haast in ieder topic alsof je het uitgevonden hebt.......2mnd geleden moest je imo nog met je eerste kuur starten.??

Is ip geen probleem,maar doe niet alsof je uit KUUR ervaring adviseert,dat zet mensen op verkeerde been


Ip staat er nergens dat een kuur 12-14 weken moet duren. Je kan altijd beetje doortrekken en eventueel bridgen naar je nakuur met wat korte esters. persoonljk zou ik dat met 6 weken doen. Dus laatste lange ester inject,daarna over 4-6 weken met korte ester. 2 dagen daarna nakuren



Als je nakuurt met aromasin kan je wel winny aan het eind pakken. Aro,verlaagd zeer sterk je cortisol.

suc6
Kriel waar staat dat ik dat zelf ondervonden heb .
Ben elke dag aan het mee lezen hier en luister naar adviezen wat hier word gegeven ook zeker die van jou kriel .
En bold toch altijd minimaal 14 weken .
Er zijn genoeg mensen met tig kuren en nog weinig weten .
En wat ik voorsteld , slaat dat kant nog wal ? :bow2:
 
Er zijn genoeg mensen met tig kuren en nog weinig weten .


Dus jij weet veel?

On topic. Bold zou ik niet frontloaden
 
Bold

Er zijn genoeg mensen met tig kuren en nog weinig weten .


Dus jij weet veel?

On topic. Bold zou ik niet frontloaden

En jij kerel ?
 
Zowiezo geen frontload fan, bloat kan vreselijk hard inkicken.
 
kuur

Dus tog niet zo gek dan wat ik voorstelde .
 
Gewoon test en bold toen.
14 weken.
500 mg test en 750mg bold.
Misschien een kickstart met een tab dianabol of winny.
Als je tren a wilt toevoegen, dan 75/112.5mg om de dag spuiten de laatste 6 weken misschien.
Suc6
 
Ik wil graag binnenkort aan men eerste kuur beginnen ook test e met dianabol als kickstart en boldenone.

Hoeveel mg van elks en hoeveel weken zou ik de kuur pakken voor goede resultaten?

Grtjs
 
Back
Naar boven