MuscleMeat

Kuurschema

Bezoekers in dit topic

arnou

Novice
Lid geworden
13 jan 2012
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
76kg
hey,
heb nog nooit gekuurd en heb er wel al veel van gelezen maar meer weet ik er niet van,heb er geen ervaring mee.Ben aan het overwegen om het te nemen maar met wat moet ik beginnen want iedereen heeft zijn eigen mening over wat het `beste` is.

mvg
 
dan kan je het beste beginnen met een test only van 250mg p/w denk ik
 
hey,
heb nog nooit gekuurd en heb er wel al veel van gelezen maar meer weet ik er niet van,heb er geen ervaring mee.Ben aan het overwegen om het te nemen maar met wat moet ik beginnen want iedereen heeft zijn eigen mening over wat het `beste` is.

mvg

test only zoals vermeulen al zegt, Testosteron is de basis van elke kuur en ik vind het dus ook een beste optie als kennismaking met AAS!
250mg pw of als je ziet dat het weinig effect bij jou heeft dan kun je overwegen om 250mg om de 5dagen te nemen maar blijf aub van de pillen af!!!! ze hebben achteraf gezien eigenlijk weinig effect en is niet te vergelijken met injecties!!!
Groetjes maat en maak uw keuze zelf en niet door anderen;)
 
Test werkt maar goed op 4 weken,en iedereen reageert niet hetzelfde

ik ben hier niet bezig met deze logje om te argumenteren!!! wat jij zegt is bullshit!!! test werkt goed voor 12 weken en als je het langer neemt dan zal je waarschijnlijk alleen maar droger worden... ik spreek uit ervaringen door velen anderen die het mij gezegd hebben... test alleen goed voor 4 weken:p hahaha...
 
ik ben hier niet bezig met deze logje om te argumenteren!!! wat jij zegt is bullshit!!! test werkt goed voor 12 weken en als je het langer neemt dan zal je waarschijnlijk alleen maar droger worden... ik spreek uit ervaringen door velen anderen die het mij gezegd hebben... test alleen goed voor 4 weken:p hahaha...

Lees goed jongen voor je begint te lullen wijsneus

IK zeg TEST werkt maar pas op 4 weken(vanaf 4 weken)

deutsch francais english :D
 
Lees goed jongen voor je begint te lullen wijsneus

IK zeg TEST werkt maar pas op 4 weken(vanaf 4 weken)

deutsch francais english :D

Jij bent hier aan't lullen want je zit hier in mijn logje kameraad!!!
P.S: als je er zoveel van weet en ervan kent hoe komt het dan dat je zo klein bent en zoveel weegt en een vetpercentage van 50% hebt:D
Van jou wil ik toch geen raad krijgen eerlijk gezegd, ik vraag mij af wat je van 2006 tot nu toe hebt geleerd... schandalig gewoon:eek:
Test-e werkt meestal vanaf 4weken daar geef ik jou gelijk in maar korte esters kunnen al vanaf 2weken werken;) Snap je wijsneusje:p
 
Back
Naar boven