Fitness Seller

kuurschema

Bezoekers in dit topic

martijno

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2006
Berichten
3
Waardering
0
wie heeft voor mij een mooi kuur schema in gedachten?
ik heb 25 amp.sustanon 1ml per amp.25 amp.primo.1ml per amp. en 40 tab.anapolon,ik train nu 6 jaar,weeg 98 kg,en heb nu zo'n 6 kuurtjes gehad.
 
6 kuurtjes, en dan geen schema in elkaar kennen zetten.. logisch..
 
martijno zei:
wie heeft voor mij een mooi kuur schema in gedachten?
ik heb 25 amp.sustanon 1ml per amp.25 amp.primo.1ml per amp. en 40 tab.anapolon,ik train nu 6 jaar,weeg 98 kg,en heb nu zo'n 6 kuurtjes gehad.

sustanon : week 1 - 8 750mg
primo : week 4 - 8 500 mg

anapolon :(

Is niet goed , veel te weinig in huis , haha
 
Little Me zei:
sustanon : week 1 - 8 750mg
primo : week 4 - 8 500 mg

anapolon :(

Is niet goed , veel te weinig in huis , haha

De primo is te kort. Die moet je vanaf wk 1 pakken tot wk8.
 
martijno zei:
wie heeft voor mij een mooi kuur schema in gedachten?
ik heb 25 amp.sustanon 1ml per amp.25 amp.primo.1ml per amp. en 40 tab.anapolon,ik train nu 6 jaar,weeg 98 kg,en heb nu zo'n 6 kuurtjes gehad.

-eerste post
-en dan alles in huis halen en zelf niets kunnen bedenken:rolleyes:

ontopic haal idd voor 8weken primo, en dan 600mg p/w
 
Suat zei:
De primo is te kort. Die moet je vanaf wk 1 pakken tot wk8.

Daarom dat ik misschien zei dat hij niet genoeg in huis had ?? :D

Ik heb gewoon gedaan wat hij vroeg met de melding dat ...
 
Little Me zei:
Daarom dat ik misschien zei dat hij niet genoeg in huis had ?? :D

Ik heb gewoon gedaan wat hij vroeg met de melding dat ...

Ik dacht dat je alleen doelde op anapolon. :)
 
jawel 1e 3 weken anapolon op 100 mg per dag, dus 2 tabs.
allen zou nog even 25 ampullen primo bij halen en dan EOD 1 sust en 2 primos zetten voor 7 weken. zorg wel dat die primos egt zijn want egte primo ampullen zijn zeldzaam tegenwoordig.
 
Anapolon echte is dat niet 7 mg per tablet ?
 
martijno zei:
wie heeft voor mij een mooi kuur schema in gedachten?
ik heb 25 amp.sustanon 1ml per amp.25 amp.primo.1ml per amp. en 40 tab.anapolon,ik train nu 6 jaar,weeg 98 kg,en heb nu zo'n 6 kuurtjes gehad.


en spuit ie nog:p
 
king ralf zei:
en spuit ie nog:p
zware ram debiel, als ik zo in je posts terug kijk spoor je niet helemaal, je hebt nooit niks zinnigs toe te voegen echt zielig!

pff

Ontopic weer pls
 
kevinlorenzin zei:
zware ram debiel, als ik zo in je posts terug kijk spoor je niet helemaal, je hebt nooit niks zinnigs toe te voegen echt zielig!

pff

Ontopic weer pls

:sob: hehehehe....
 
Ts mischien wel makkelijk de volgende keer om eerst je kuur samen te stellen en dan pas je gear te kopen he
 
Infinity zei:
Ts mischien wel makkelijk de volgende keer om eerst je kuur samen te stellen en dan pas je gear te kopen he
m'n trainingsmaat is op vak.geweest in turkije,en heeft bij een apotheek deze spullen gekocht(beperkt aantal ivm evt douane controle)verder mag ik aannemen dat het echt is,al hoewel ik ook verhalen hoor dat daar ook apotheken zijn die je nepperds aansmeren.
 
martijno zei:
m'n trainingsmaat is op vak.geweest in turkije,en heeft bij een apotheek deze spullen gekocht(beperkt aantal ivm evt douane controle)verder mag ik aannemen dat het echt is,al hoewel ik ook verhalen hoor dat daar ook apotheken zijn die je nepperds aansmeren.
klopt ..
haal gewoon wat primo van GS/GG en nog wat oxys erbij en klaar ben je...PCT?
 
Back
Naar boven