AndroidHealthClinic

kuurtje -18jaar

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DA Stijn

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 jul 2006
Berichten
39
Waardering
0
ik begrijp nog altijd niet na wat lezen,
wat er zo erg is aan een kuur onder de 18jaar?

ik zou dit jaar, dus eigenlijk 2maand voor mijn 18 jaar willen beginnen kuren waarom raad iedereen dit af? Als ik voel da ik er klaar voor ben? is dat dan ook niet goed?

graag reacties;)




mvg DA Stijn :cool:
 
oké thx

had ik precies over het hoofd gezien srry

ma dan nog ik geloof nooit da ik nog ga groeien? dan is het toch geen probleem? ofwel?



mvg DA Stijn
 
post je stats eens dan lachen we verder...
 
Als je nu al nooit meer gaat groeien is het wel leuk om te weten met welk monster we te maken hebben :rolleyes:
 
oké thx

had ik precies over het hoofd gezien srry

ma dan nog ik geloof nooit da ik nog ga groeien? dan is het toch geen probleem? ofwel?



mvg DA Stijn

Als je nu je hormoonhuishouding, welke nu in volle bloei is, door de war schopt door te gaan kuren, zal deze nooit optimaal volgroeien/herstellen, met alle gevolgen van dien.
 
lees eerst eens de sticky's,
je stelt een overbodige vraag...
 
onder 21 jaar hoort niet gekuurd te worden, vind ik persoonlijk.
 
En ben je daarna nog steeds niet overtuigd moet je het zelf weten, je bent immers 18 en verantwoordelijk voor je eigen gedrag en gebruik.
 
oké thx

had ik precies over het hoofd gezien srry

ma dan nog ik geloof nooit da ik nog ga groeien? dan is het toch geen probleem? ofwel?



mvg DA Stijn

er is iets met endocrine systeem en niet op 1 specifieke leeftijd stoppen met uitwerken.

Bij persoon A is dat bij 19 en bij persoon B is dat pas bij 25.

MrJ kan het precies vertellen.
 
wat zijn je stats kerel?

lengte, gewicht, vetpercentage, aantal trainingsjaren..

misschien een brute foto posten?
 
Volgens mij kan je als je onder je 18e gaat kuren wel grote kans maken onvruchtbaar te raken...
 
Ik heb gewacht tot men 25 . En ja ik zou zo weer wachten want nu was ik echt bijna op men natural top . En met de nadruk op bijna ! Ik had mss nog een jaartje kunnen wachten en nog veel meer uit men doping kunnen halen dan wat ik nu heb gedaan !
 
er is iets met endocrine systeem en niet op 1 specifieke leeftijd stoppen met uitwerken.

Bij persoon A is dat bij 19 en bij persoon B is dat pas bij 25.

MrJ kan het precies vertellen.

Hoe kun je deze grens vaststellen vraag ik mij af?

Ben zelf 23 en ook aan het overwegen en me in de materie aan het verdiepen .... ik hoor hier graag over!

Alvast bedankt!
 
Hoe kun je deze grens vaststellen vraag ik mij af?

Ben zelf 23 en ook aan het overwegen en me in de materie aan het verdiepen .... ik hoor hier graag over!

Alvast bedankt!

wat zijn je stats??
 
17jaar ,Man , 1m86 , 113kg vetprecentage geen idee hoog denk ik
 
17jaar ,Man , 1m86 , 113kg vetprecentage geen idee hoog denk ik


train dan eerst nog maar een jaartje naturel door en zorg dat die speklaag er enigzins afgaat.
 
weet niet wat belabberder is je stats of je instelling je moet niet meenen dat A.S zomaar middeltjes zijn die je kan nemen om je eigen gemakszucht te compenseren. Mijn advies luid dan ook eet goed schaf je un potje efedrine aan en stap op die loop band, als je droger bent zul je zien dat je vooruit gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven